Téma

John Carmack – vizionář v tratolišti krve

Komentáře(16)
  1. Guest

    Ale článek je velmi dobře napsaný :).. Narozdíl třeba od D3 preview, kde sem autorovi jeho vtipné obraty nevěřil (promiň autore)

  2. Fr3nk´

    Tak na tohle se sakramensky těšim

  3. Dangate

    Dobrej článek, a na Game parku? Tomu nevěřím :D Poučilo a pobavilo :) dobre...

  4. vyskovak.cz

    Je úžasná knížka. A článek je taky pěknej :-)

  5. JEŽIBABA1

    Opravdu vydařený článek,to mě potěšilo a zaujalo

  6. mrtwak

    Nadpis mě trochu vylekal, myslel jsem, že se Carmackovi něco stalo :D Jinak pro mě je to velká osobnost a symbol určité éry. Éry disket. Éry kdy programátor mohl významně ovlivnit celkové vyznění celé hry. Éry malých vývojářských týmů kuchtících ve svých dílnách technické revoluce a každá nová hra posunovala měřítka kvality někam do výšin. Zajímavá, bohatá, divoká éra.

  7. Guest

    john
    to jé jméno bojovníka

  8. Ing.Trauma

    to je az k neuvereni, vazne vyzrale slovni obraty, pripada mi to, jako by si z nas autor delal prdel, fakt clanek na urovni a hodny dospeleho cloveka..

  9. Katka_?!

    Doom jsem hrávala když jsem byla malá tak 10-12 let. Strašně mě to bavlo a zároveň jsem se u toho i bála :D
    Líbí se mi jak je článek napsaný.. ;)

  10. lordikin

    Článek fakt na úrovni, dost jsem se zasmál u popisu her a nejen tam (a zároveň musím přiznat, že je to pravda) ;)
    Díky PipMane

  11. *-Demoniac-*

    Carmack se z toho všeho nakonec pomátl já to čekal platforma PC ho postavila na nohy a tedka bude takhle kecat??? je to magor......iD fail....

  12. Clapped

    "bolí to i po letech.." . Tyhle kecy mě tady prostě chyběj

  13. kuRe*

    at si keca, co chce, stejne uz neumi poradnou hru udelat, od q3a propadak za propadakem, nasledovany prumernym ragem

  14. ®Nicolas®

    No tohle se mi až tak nelíbí.. :)

  15. enj

    Krásná ukázka Carmackova programátorského umu: Před nedávnem někdo dělal benchmark starého Quake enginu a výsledky? Vykreslení 3D scény bylo rychlejší než kopírování bitmap samotných textur! Tomu se říká kumšt.

Copyright © 2018 Allstar Group s.r.o