Jo jako malej jsem hrál Wipeout a byl jsem z toho u vytržení, dost mě mrzelo a mrzí, že žádné další pokračování (na PC) nebylo a asi ani nebude

8. Guest

to, ze je to v HD tomu vytvari obrovskej uspech. Jako videt na velke televizni obrazovce ostre detaily musi byt fakt zazitek

9. Guest

tohle by mohli povolit normálně na českej silnicích...

10. Guest

Masakr :) Hra,ktera neni urcena lidem,kteri trpi na epilepticky zachvaty nebo maji klausrofobii. Bez srandy.. Ze stisnenych prostor "stihacky", z neskutecnych rychlosti a doslova proudem barev leticich kolem Vas se muze udelat soufl i zdravym lidem :) Mam samozrejme rad klasicky baleni Blu-ray disku,ale hru na Store rozhodne vitam. (1)..Ze je neco ohrany pro tebe,ale neznamena,ze je to ohrany i pro ostatni,kolego "dospelaku" :) (4)..Oni tu serii neozivuji, jen ji tvurci dopilovali k DOKONALOSTI :) (5)..Mozna to bude tim,ze tyhle stranky moc majitelu PS3 nezna. Ja osobne na ne narazil cirou nahodou pred 14 dny a to mam PS3 uz pres rok. Z toho se da usuzovat,ze tenhle web navstevuji hlavne podobny vtipalkove z rad PC komunity jako jsi ty :) (8)..Premyslim jak si prebrat tvuj prispevek. Je to chvala nebo vysmech velkym obrazovkam? Mam z toho trauma :D Ale ze stylu jakym je to napsany tipuju druhou moznost.. Muzu te ubezpecit,ze HD/FULL HD ve spojeni s minimalne metrovou uhloprickou JE zazitek s velkym "Z" :)

11. Viktr

Nevypadá to špatně, ale musím dodat, že první hra, která se zaměřila na závody v podobném žánru, ale v autech byla hra Roolcage. Je to velmi výborná hra a mnoho her si v ní bere příklad...

12. Guest

o žádný dobrý tituly jsem nepřišel

13. dr.w3cko

to sem hral nekdy davno. dostal sem to jak full hru ke grafice

14. <Hookins>

Mrtvej žánr, který už asi jen tak v dnešní době nevskřísí

15. DiXiE

chyba lavky, prave ze wipeout je starsi nez Rollcage :-D

A wipeout taky nebyl prvni, pred nim bylo taky par her podobneho razeni a leckdo by mohl rict ze tron (zip zap a jine klony) je starsi a je prazaklad wipeoutu apod... :-D

16. Guest

nemam ps3 ale stejnak bych si koupil asi neco jinyho :-)

17. >Z3robY*HarD<

Co to je OMG....fuj

18. Guest

(12)..Tak proc sem pises? Takovy lidi nikdy nepochopim. Ke vsemu,kdyz se tvuj vykrik do tmy nevenuje tematu :) To je jako bych ja prilezl na PC web a k tematu Crysis zacal placat "Jsem rad,ze nepouzivam PC na hry,o nic jsem neprisel".. Trosku mimo misu,nemyslis? :) Jdi prosim svuj zaryty postoj a antikonzolovou naladu sirit o dum dal,tady jsou hracum podobny komentare jedine k smichu.. DALSI PROSIM :D (16).. Kup si HammerKillere co chces,je to jen na tobe :)

19. Guest

já jsem chtěl jenom naznačit, že na konzole vycházej celkem chujoviny a když už to je dobrá hra tak je to i na PC :)

20. Guest

no tak ta anketa je fakt dost cool

21. Malinka

Dovolim si prispet i se svou troskou do mlyna. Musim rict, ze posledni dobou se mi fakt libi, jak se na konzoli nemusim starat o instalace (pokud uz nejaka je, tak je automaticka), nemusim resit zadna nastaveni, nic a mam jistotu, ze mi vzdy hra pujde. Samozrejme mam i PC, ale na konzoli hraju cim dal radsi (a je jedno jestli PS3 nebo Xbox360, i kdyz Xbox ma mnohem lepsi ovladac).

22. Viktr

Musím s tebou jen souhlasit :-)

23. Guest

pěknéé zapaříl bych

24. Tomias

to může být super hra . a chci zahrat

25. Guest

muze byt dobra hra ale ja na tenhle styl moc nejsem

26. wingel

podle me nic moc hra ktera brzo omrzi ae jako ja to hrat nebudu tak co :-P

27. OzZ!147

zajimava hra

28. svicko

může to bejt totálně zupa.......a nebo totální propadák....sem na to zvedavej ale typuju že spíš to druhý možná dobrá grafika ale ta hratelnost nwm nwm možná to oživěj pár dobrýma kaskaderskýma kouskama.......ale nemůže se to rovno třeba racedriver GRID

29. Guest

Tvuj nazor ti samozrejme neberu,ale podle toho co pises me prijde,ze si konzoli XB360,WII nebo multimedialni PS3 videl leda za vylohou obchodu a ke vsemu jako cestujici v rychle jedoucim autobuse,ktery obchod mijel :) Veta "na konzole vychazi chujoviny a pokud vyjde neco dobryho,tak je to i na PC" ukazuje na solidni neznalost "konzolovy" herni sceny.. Ale nemam ti to za zly. Cloveku,ktery nezna nic jinyho nez monitor a klavesnici s mysi,brani se poznavani novych veci a zazitku,stoji si za svoji "pravdou",ze jedine jeho masina je to nejlepsi z nejlepsch...nekomu takovymu se tezko vysvetluje realita "jak se veci skutecne maji" :) No,kazdy svyho stesti strujcem..

30. Guest

(26)A.n.t.i.s.. Omrzi/neomrzi. Netvrdim,ze tuhle hru budu hrat 20 hodin denne,to vazne ne,k tomu ta hra primarne urcena neni. Ale zablbnout si par hodin v on-linu, 2x tydne, v tom problem nevidim,takze za sebe rikam - neomrzi :) A za 450 Kc? To je doslova za hubicku.. (29)Svicko.. Ne,WipEout HD se nemuze GRIDu rovnat,ale ani GRID se nevyrovna WipEoutu. Hlavne proto,ze jde o UPLNE odlisny hry :) WipEout HD- destrukcni zavody vznasedel z daleky budoucnosti versus Race Driver GRID- arkadovy automobilovy zavody ze zhavy soucasnosti. To vazne nelze srovnavat ;)

31. Guest

Jen nekolik malo slov ke zminovany ankete. Ac se snazim sebevic,porad nemuzu najit logicky vysvetleni,ktery by rozumne vysvetlilo jaky pohnutky vedly autora k zarazeni usmevny a naprosto NESMYSLNY moznosti c.5 ?? Jsem z toho vazne jelen :) Hra ciste na PS3 a takova anketa.. Prvni 4 moznosti jsou naprosto v poradku,jde v nich o nazor na stahovani z PS Store,pro a proti.. Ale co tam dela ta petka,to mi hlava nebere. To je jako anketa "Mate radsi pivo v plechovce nebo ve skle?" 1) Mam radsi ve skle 2) Mam radsi v plechovce 3) Nevadi mi ani jeden,vitam obe moznosti 4) Je mi to jedno,pivo jako pivo.. A moznost c.5) Chutna mi svickova s deseti knedlikama,alkohol je mi ukradeny.. Malinko "zvlastni" tahle PS Store anketa a jeji vysledek je jasnym dukazem,ktery ukazuje jaka komunita v navstevnosti tehle stranek prevazuje :) To je sila

32. Guest

vipadá to dobře!!!

33. Guest