Loki

Komentáře(32)
  1. Gorby

ja uz to mam a je to docela good...byt trochu neprehledny ze zacatku ale grafika neni nejhorsi a hratelnost na dobry urovni...je obcas nastve inteligence postavy pri obchazeni prekazek...proste kliknete na bednu za spadlim sloupem a on proste bezi do sloupu :D ale jinak je to v pohode kdo ma rad Diablovky at to urco zkusi ;-)

2. Guest

nejde mi moc do hlavy proc nekdo srovnava secky ty "klikfesty" ala diablo do jednoho pytle kdyz diablo ma jednu nepopiratelnou vyhodu - generator urovni ktery jej dela hodne replayable ... coz samozrejmne neni sranda implementovat do enginu her dnesni doby .. ale proto hry typu titan quest nebo dungen siege a dalsi proste zahrajete jednou mozna dvakrat a nuda ... sic se to vyvojari snazi kompenzovat jinymi vlastnostmi .. ale mne to proste vsude chybi nemuzu si pomoct ... zrovna hraju zase d1 s nejakym modem uz asi po 173 :) toho lokiho asi taky zkusim ale no nevim, co sem videl v demu mne spis vylekalo :)

3. Guest

To teď hraju. Za lučisnici.

4. Guest

takze Loki me sakra prekvapil-kladne. nebyt bugu, kteri me treba instantne lockou na miste -> smrt nez se vzpamatuju (sorceror-prvni area damage spell) hra je super. Pekna grafika, super hratelnost. Titan quest me nudil, Loki me bavi. Dalsi vec, ktera se mi nelibi je pozadavek na item, ktery je vetsinou po 5 lv. Skoda. Kdyby byl do hry implementovan havok engine, to bych si to teprve uzil za barbara a jeho obourucni kladivko :-). Stejne... Nejlepsi 3D klon diabla pro me. Oblibene postavy: Norse warrior a Egypt sorceror.

5. Guest

Je to pěkná hra, hraju ji už delší dobu a je to celkem chytlavý, ale když už mám Bioshock, tak se k ní nemůžu dokopat:)

Jediné, co mi nesedí, je, že když na někoho kliknu, aby na něj zaútočil, tak se značka útoku pak změní na normální a já nevidím, kolik má parchant života a když tlačítko držím, tak nevím, jestli má postava zaútočí nebo nědky běží tam, kde držím tlačítko...jo říkám to dost chaoticky, ale kdo to zkusí, pochopí....docela špatně se někdy zaměřuje, ale to se podá:)

jo a není ten vlk Fenrrir?:) zabít ho je sice těžké, ale nemožné, protože nulu nikdy nemá, a na tu past ho musíš dotlačit sám:) není jich několik, je jedna, a jen ho necháš přes ní přejít;)

6. Guest

me hra vubec nenadchla , a to obzvlast multiplayer, je uplne silenej. pridemi ze vyvojari hry loki chteli nahradit diablo coz se jim ani z mala nepovedlo. pekna grafika ale po par hodinach me to strasne zaclo nudit(coz diablo uz sem hral tolikrat a porad bych ho hral jak blbej :D). pri hre sem se dokonce stacil parkrat zasmat coz pro hru neni plus. a taky mi prislo docela trapny to ze dyz se cete po boji nak rychlejs uzdravit musite chvylku pockat nez vas hrdina strci nesmyslne zbrane kamsi za zada a hura doplnuje se vam HP a mana. ja tvrdim ze je to hovadina a proto to prodavaj takle levne pac byse to jinak nedokazalo prodavat ale je to jen muj nazor a preju lidem co to bavi have fun and good luck.

no paráda, sem s ní :o)

8. Guest

Levly se vám možná generují, ale rozdíl je v tom asi takový, jako v obdélníku 4x3 a 3x4. Je to bezduchá mlátička, jako všechny ostatní, příběh taky nic moc(posunuje se jen skrz videa, kdyby udělali film, vyšlo by to lépe) a celé je to jen o klik, klik, klik.

BTW. takovéhle zkombinování mytologií se jim zaručeně nemohlo podaŕit. Seth následovník Lokiho? Spíše naopak(Seth byl přeci jen mocnější bůh, co symbolizoval onu zlou polovinu pantheonu, Loki byl jeden pouhopouhý jeden z mnoha Ásů(alspoň ti ho přijali mezi sebe), někdy jako hrdina, jindy zloduch. Ano, on měl nakonec vést armády obrů(podotýkám obrů, podotýkám armády) proti bohům. On sám postrachem nebyl(narozdíl od Setha). No a co se týče Aztéckého panteonu? To jsem zvědavý, protože nic jednoznačného tam nemají(všchni jsou zlí i dobří)

9. Guest

nejsem pro tenhle typ her stavěnej takže nehodnotim..:X
    ale nevypadá to špatně...

10. Guest

ale nechci kecat

11. Guest

jj presne tak .. neni to nic svetoborneho a je to porad klikfest .. ale nam jde o to ze nikdy nevis co se skryva za tim rohem nebo jestli za tou ulickou neni bos co si te vyklepe jak starou raspli :) ... tohle v ostatnich hrach prozivas jednou ... kdyz je hrajes poprve nebo po par letech kdy uz zapomenes co kde je ... ale jako jet neco znova nebo jen na dalsi obtiznost viz titan quest nebo ten dungeon siege ... tak jako co te na tom muze bavit, kdyz presne vis - aha tak za timhle stromem bude grupa s bosem tak se podle toho pripravim ... tady v tyhle obalsti jsou tyhle potvory tamhel je toto a tady je truhla a tam neni nic tak tam uz ani nepudu atd .. to je ten zakladni kamen urazu od ktereho nepomuze ani napaditost, grafika, ruzne subquesty a jine ficury co se neeska do games davaj ... a kdyz si chce jeden zafarat nad nejakou gamesou u rpg tak do neceho co ma adnd treba ... ja si tu tupou klikacku rad na odreagovani semotamo zahraju a ze je to tupy jak tago mi pri tom hrani ani neva pac to hraju s pocitem ze kazdym krokem objevuju neco noveho a kdyz uz treba v diablu znam system vseho nazpamet .. hodim si nejakej mod kterej to uplne predupe a zas se ucim vse nanovo ... no snad z toho kecu vychapes vo co mi de ...

12. Guest

to radsi zahraju diablo 2 s nejakym zajimavym modem...

13. Guest

a uz si zkousel median? :) je to neco jako zyel jenom to neni tak megalomansky nebo doporuc nejakej mod... si rad zase neco skusim na dvojku :)

14. Guest

No sorry, ale ja hral diablo kdysi davno, nedavno sem ho rozjel podruhe(ze ho budeme farat s bratrem po netu, ale on jaksi na vysce nema cas(pozn. ma babu), no a ze zacatku to slo, ale bratr furt ne a ne hrat, tak me to jedinne nadseni jaksi omrzelo. No a kam sem se do diabla dostal pred temi x roky byl druhy akt(ani tehdy me to nijak moc netrhlo, ja spis na roleplay(tedy puvodni vyznam RPG)) no a ackoliv to bylo pred x roky, patch taky nejaky stary(oproti nejnovejsimu co mam dneska), tak pres vsechny tyto rozdily sem stejnak vedel co cekat. Ne ze tam je ta a ta potvora, ale ze je tam tenhle a tenhle typ nepratel v tomhle a tomhle mnozstvi + nejaky ocekavany miniboss. Ono na te znovuhratelnosti az tolik nezalezi, pokud v tobe ta hra neco necha, pak je to ono, kasli na znovuhratelnost. Podobne jako knizky, taky vubec nejde, kolikrat tu knihu muzes precist a furt te bude bavit, ale o to, ze si ji prectes, vzijes se do pribehu a ta kniha ti neco da. Pak jsou tu knihy, ktere ti neco daji pokazde, kdyz si je prectes(pr. maly princ, vzdycky kdyz si ji prectete s odstupem veku, vzdycky na tom najdete neco noveho)

15. Guest

OMFG stejny jako L2 opice :))

16. Guest

demence pro 4 lety deti

17. Necros

..je věc, která neni asi zmíněná v recenzi a to jest to, že je tam možnost rozdělení XP. On totiž ta vaše úroveň nestoupá je tak.. XP jde rozděli na klasickej lvl up a pak bodíky XP, který jdou do vašich "božských" schopností.. čili de docela snadno cpát všechny XP do lvl up, ale nebudete mít žádný schopnosti. Nebo naopak jen do božskejch a budete mít fůru schopností a žádnej lvl. :) Hodně zajímavá věc.. se mi fakt líbilo.. bohužel tak jediný co se mi líbilo.. jinak je to klasická diablovka, akorát bez diabla.. Plus je to mytologickej guláš.

18. Guest

já su myslim ze tu recenze na tuto hru tu uz bolo ne

19. Guest

ano, ano, tak to je velka pravda cos rek ... ale priznejme si, ze takovychto her je jen velmi, velmi malo ... nicmene :) je to jen jeden ze zakladnich aspektu her ... mam konkretne na mysli to ze lide jsou ruzni a libi se jim jine zanry her a z ruznych her si mohou ci nemusi odnest "to svoje" ... a kdyz vezmeme v potaz ze hry muzes hrat z ruznych duvodu kuprikladu i nekolika najednou pokud jde o nekoho kdo si rad ulitava z reality ( vezmeme si na musku treba mne - chtel bych si zahrat neco u ceho musim myslet sahnu po stratgii typu civilizace ... chcu si vybit energii jdu na UTcko ... chci sexovat, najdu si samicku (nejlepe lidskeho druhu :D) ... chci si dusevne odpocinout, jdu na diablo ... a zrovna v tehle dobe mam psy zatizeni v praci nad hlavu takze vyhledavam jednoduchy na mysl nenarocny hry u ktere muzu proste "vypnout" jakou je kuprikladu diablo ... a ted moje pozice: zadna hra na trhu ... zadna hra krom diabla co by mi dala co potrebuju aniz bych u ni usnul nebo musel saloudlouze hledat ktera hra mne kdy minula a zkouset a zkouset a na to uz hold nemam cas ... a ted se blizime k pointe ... vecina her neni replayable ... takze co jednou dala podruhy neda ... (zvlastni, neni hra taky zenskeho rodu?) :) kdyz potrebuju tenhle druh odpocinku automaticky sahnu po diablu protoze to vetsinou nezklame ... ted jsem snad uvedl na pravou miru co sem predtim rekl a proc) :) ... no kdyz mam neurcitou naladu zkusim si treba neco novheho o cem si treba myslim ze by mohlo stat za zkousku nebo proste vypnu kompa vezmu jednu ze tech snad uz deseti rozectenjch knich co se mi tu ruzne povalujou :) atd atd ... predpokladam ze spousta lidi funguje podobne kldidne bych i rekl ze zaklad bude naprosto stejny u vsech jenom treba muze jit o cinnosti uplne mimo pc hry ... ale kdyz uz sme mezi hrama ...

takze vlastne jde o to co jsem prvne rikal .. lokiho si zkusim, v tom lepsim pripade zabavi ... podaruje mne tim co vyzaduju a bude to ok .. a priste? zas diablo nebo uz nekdo udela neco co by mi padlo? no a jelikoz to s tim diablem vnima vice lidi podbne .. neco na tom uz asi bude ... nebo muzu jen doufat ze se to v praci uklidni a ja budu moci zase vesele presedlat na jinej zanr her nez zase stihnou vydat nejakou jednorazovku kdyz budu potrebovat zase vypnout ... tak, sem moc mimo? :)

20. Guest

většina lidí je tak nacucaná reklamou a názorem masy okolo nich, že jakýkoliv vlastní názor přestává existovat a pouze se papouškují argumenty ostatních. K tomu, člověk má silnou touhu po ritualizaci, která dovede krásně vyrušit stres. Prostě si člověk zvykne, že takhle to dělá a bude dělat, což mu dá náramnou jistotu do života, věc, na kterou se bude moci spolehnout.

Co tím chci říct? Diablo je prostě bezduchá klikačka a Blizzard je marketingový master, co se umí s vývojem hry trefit.

21. Guest

Hra nevypadá úplně zle a i přes ty chyby...možná právě takový ty bezduchý ....jak zde někteří udáváte není zrovna špatné si zahrát, ba naopak i kolikrát zábavnější, než vypiplané složité hry.
    Co se Blizzardu, marketingu a Diabla?No určitě s marketingem a reklamou z jejich stranu máš, ale Diablo není jen Diablo 2 a ta reklama, vzhledem k tomu, že pamatuju doby, kdy na tehdejším Score vyšlo demo Diabla 1 a bez reklam a většího proklamování...ta hra je legenda a jednička mě dodnes uchvátí- což se u dvojky nedá až tak říct, i když jsem u obou strávil hodiny a hodiny času vynikající zábavy.Neřekl bych že to je až tak bezduché, ale přirovnání k tomu by bylo spíš arcádové...což bylo v dobách starých počítačů jako amigy,commodore atd...skorovšechny hry a proto byly bezduché?Trochu blbost..;-)

22. Guest

jo to urcite je, protoze to by pak ta reklama asi ani nebyla kdyby nemela masovy efekt ... na kazdem jedinci je jestli je uz dost vyvinuty na to aby si utvori lvlastni nazor .. to ze hry hraje spusta deti ktere proste jsou stale ve vyvinu dava hram velkou sanci na tomto poli uspet ... tj jasny zejo ... no a ted este bych chtel dodat co uz zminil dotycny nademnou, ze v dobach diabla 1 rohodne reklama este nebyla na takove urovni jako jsou dnesni "masaze" to proste nemuzes srovnavat . .cim vice do minulosti tim vice se hry delaly pro radost a nikoli pro penize protoze se jednoduse na nich tehda nedalo tolik vydelavat jako dnes ... a lepsi to urcite nebude, tj snad jasny kazdymu ... takze pokud dnes nejaka reklamni masaz ospravedlnuje vynalozene prostredky na tvorbu hry a tim padem ocakavane zisky, - tohle pravidlo plati vzdy- tak ted uz jen zalezi na tom jestli ten vyrobek te nejak oslovi ci nikoli ... kdyz beru v potaz ze si jednotlivec kterej neskoci na prvni reklamni baner nekde se slovy to urco chcu, tak musi jasne nasledovat zvazovani jestli to je pro tebe zajimave nebo neni a pokud vysledkem zvazovani je ze neni tak preci automaticky neznamena ze toneni dobryi ptoho druhyho ... (pekar si neobjedna deset tun dreva pac na to videl reklamu a pak nebude nadavat ze z toho nejde upect chleba, a kdyz jo tak je to chuj, no ale treba takovej tesar si to drevo objedna a bude spokojenej)

k te ritualizaci bych snad jen podotknul ze kazdy ma pravo ritualizovat si co si zamane pokud tim neprekracuje zakony ... pokud ti nejaka vec prisroste k srdci treba jen proto ze ti dava/la radost ... tak hold uz zijes a jednas podle toho - at uz se jedna o nejakou hru nebo proste o hraci skrinku nebo hodinky po dedovi - .. proto se stavim na stranu dablika, ale rozhodne sem si nevsim ze bych ti tlacil nejaky kliny s tim ze to je hra pro kazdeho ci nejaky nazor ze to je duchaplna hra ani to ze jiz neni v mnoha ohledech jak technicky tak moznostmi prekonana MIMO toho jednoho obycejneho detailu kterym je generovani 2x3 ctverecky v mapach :) .. takze jediny co sem chtel bylo ti priblizit muj stav mysli abys mnel sanci pochopit vo co mi de ... a netocil furt dokola ze diablo je bezducha klikacka kdyz to vsichni davno vi :) i kdyz sem dopredu vedel ze to asi bude prohrana bitva tak to ber tak ze sem se potreboval vykecat :))

23. Guest

tak sem si to uz taky zkusil a libi ... neni to spatny spousta ficur potahana z ruznejch podobnejch her ... jidine co mi prislo originalni a pritom i hodne uzitecne byl system inventare, jo ten se mi fakt libi prehledne a prakticke pro farky nad itemy :) ... a naopak to obcasne zasekavani mobiku ci pro mne nepochopitelne "dotocovani" kamery kdyz si tocim koleckem na mysi ... kere ma zanasledek jedine to ze se s lucistnikem vzdycky minu :) este sem ale nesel nijak do hloubky jestli se to neda v nejakym inicku vypnout

da? :)

24. Guest

uz nelibi :) ten system prispusobovani lvl fakt nemam rad je jedno jestli do te oblasti prijdete na lvl 1 nebo 10 nebo 60 furt budete mit tuhle potvoru na jednu ranu a tamhle tu na dve ... a furt dal a pryc ... urcite je to jednodussi skriptovani nez to delat "postaru" kde tady do tohle oblasti polezes az na to budes mit! ne driv nebo se udres a nebo budes budes furt kapat ale kdyz to das dostanes huty veci .-. treba! ... ne proste oni to takhle ojebou pak neni zapotrebi ani zadnej betatesting ... urcite to vyjde levne prodava se levne ale po par hodinach hrani je jeden zhnusenej ...

25. Guest

ty vubec nemáš potuchy, o čem sem mluvil co?:) To o čem sem mluvil jsou psychologická fakta, co se týče reklamy a vytváření názoru ne u 10 letých dětí, ale u kohokoliv(ten kec o schopnosti vytvořit si vlastní názor, když je člověk dostatečně vyspělý neberte vážně, ono si ho vytvoří, ale z čeho? Z reklamy, mimojiné.). No a co se týče ritualizace, tady si mne uplně nepochopil(ale přitom se to bere na škole, alspoň střední, kde je ZSV, myslím v prvním ročníku.)

26. Guest

ocividne se nechapem navzajem :) co uz no ...

27. Guest

snad este zbleptnu k ty reklamne neco ...
    samozrejmne ze ji nemuzes vyloucit uplne z tvoreni nazoru ... to bys musel zit nekde v lese a nevystrkovat nos! ... zalezi v jake mire se podili na te tvorbe nazoru ... mi nerikej ze kdyz si nebyl mladsi vice si propadal propagovanemu mainstreamu ... kterej je treba kazdodenne silnejsi ... a ja kdyz se dneska vidim co mladi delaj aby byly "in" tak je mi z toho ste smutno a nejen mladi samozrejmne ale i nekteri nedovivinuti jedinci a neni jich malo hhe ... jak jsou nachylni na masovou manipulaci z reklam vseho druhu atd ... a kdyz se koukam na ty hry, tak tam je to taky ... je to vsude kde se toci nejaky prachy pac je tom prece postavena ta ekonomika ... ale netvrd mi ze se proti reklaminm tlakum nedokaze jedinec obrnovat ... samozrejmne se to musi nejdrive naucit ... beru to treba tak ze kdyz si vybiram nejakej sampon tak pulhodky neprohlizim secky znacky co maj v tesku ale proste sahnu treba na to co sem videl nekde v tv .. pac je mi ale uplne ale uplne jedno jakej sampon proste mam - na tehle podvedome urovni ta reklama funguje samozrejmne nejlip ... ale kdyz de o neco na cem nekomu zalezi ... sou lidi co u toho regalu uvdis kdyz des s prazdnym vuzkem aji kdyz des uz s plnym k pokladne ... no a kdyz to otocis na hry tak to funguje prece stejne ... a kdyz se vratime k puvodnimu tematu .. coz uz si moc nepamatuju co bylo vlastne :)) .. tak kdyz si prectes recenzi treba tady na gp .. pod tim par jedno az peti slovnych komentaru tak si z toho udelas nazor? ja teda ne :) vezmu v potaz co bylo receno .. hodim do skatulky infromace a du si to osahat sam vo co teda vlastne de ... kdyz sem si ja nevim pred 10 lety v nejakym exkalibru nebo levelu precet recenzi na neco co vypadalo fajn letel sem si to do kramu hned sehnat .. nebo vypalit kdyz nebyly finance ... no sem byl mladsi a blbejsi .. no a jednoduse kazdy kdo dojde k nazoru ze se nechava ovlivnovat a nelibi se mu to tak s tim zacne neco delat ne ... proste to zmenis nebo se o to sanzis ... vyvoj ... a tak ... a tak nejak si to teda myslel nebo sem zas uplne jinde uz ? :)

28. Guest

jenze, uvedom si, ze valna cast nasich rozhodnuti JE zavislych na podvedomi a podvedomi JE velice nachylne na manipulaci(a k tomu nevedomou!!!!)

29. Guest