to je humus bleee

4. Guest

nic moc posledni dobou tu davaji porad strategie nebo rpg :(

5. Guest

spellcross bol lepši..

6. Guest

buď upadá herní trh a nebo už o všem bylo psáno a tak se hledaj tituly o kterejch psáno nebylo..ale jako vážně nevim kdo by hrál takovou hru v době spellcross2, world in conflit a podobnejch strategii.. proste kdyby to vyslo pred peti, deset lety.. tak mozna ale dnes uz fakt ne. jak rekla alenka.. hra je pro ty co tomuhle zanru holduji a musi mit vsechny strategie no :))

pockat to jako oni za to vazne chtej platit ? :D:D:D ja myslel ze je to nejaka pokrocila freewareovka :D:D

8. Fejbee

TAK to bych hral tak mozna pred 3 roky ne ted lol :D

9. Guest

fak blbost největšího kalibru

10. Alenka

Opravdu se nestacim divit jak vetsina z vas tady dokaze odsoudit hru pri pohledu na tri obrazky... Mozna byste si priste meli dat trochu vic casu nez prijdete s predcasnymi soudy. Jinak sososo je videt ze tomu o cem mluvis, moc nerozumis. Pokud by tohle byla freewarovka jako pises (a prezentujes to stylem ze TAKHLE hrozna muze byt jenom freewarovka) tak by to byla snad nejlepsi freeware hra, co kdy vysla. Opravdu freeware scena a toto jsou dve neporovnatelne veci (bohuzel).

11. Guest

to vypada jako kdyby to bylo na 98kach....

12. Guest

Proboha už si sežente nekoho poradnyho na psani recenzi....to co tady vyplodil tenhle idiot je hrůza! TO same recenze COH opposing fronts bida bida bida! hanba vam ubozaci

13. Guest

je to špatne graficka hra teměř negraficka je to proště hra na prd

14. (c)Pudlik

a jelikoz hra ma udelene relativne vysoke hodnoceni tak asi bude mit vysokou hratelnost tak to nemusi byt spatne mozna lepsi nez ty hry se super moderni grafikou ale tady aspon jde videt to jak udelat hru ktera by se co nejlepe prodavala staci ji dat dobrou grafiku a uz vseci budou rikat jak je super a po hratelnosti se nikdo neohledne to zjisti az ji koupi ze stoji za nic :) nj je strasne jak se dneska lidi nechaji oblbnout par efekty stareho pacmana na vas bych poslal :)

15. Guest

to třeba já se ohánim těma novejma hrama protože jsem je poněvadž už snad všechny hrál povětšinou dohrál a už zmiňovanej WiC má hratelnost skvělou a grafiku ještě lepší .)