sak to je datadisk

4. ^^00<{E-J}>^^22PEGAS

GRAFIKA je furt stejna nebude to dobry

5. Guest

Ty ses fakt vemeno :p ...skus ty recenze aspon vobcas cist .p

6. ThEMefistO

ale treaty už tam je od warchief ,vyrábění jenotek po skupinkách je uš jedank u rusa a jednak se po 5 vyráběj i u všech ostatních národů (můžou ,nemusej ,ale jde to) a imho to chtělo více zdůraznit naprosto odlišnou mechaniku ekonomiky u novej civek i když je asi pravda že tohle musí bejt pro tebe těžký posoudit. jinak ale dobrá recenze.

AoE2 a 3 i the war chiefs sem hral... a o taktiku nebo strategii v tyhle hre moc nebezi... jde jen o to mit pri boji vic hlavni..... pokud nekdo chce hrat opravdu hru, ve ktery jde opravdu o taktiku a kde nezalezi jen na poctu, tak sahnete po stare Knights and Merchants, to je opravdova strategie ve ktere se da zvitezit jenom promyslenejma manevrama......

8. fall_from_grave

tak mě napadlo, zda budete psát recenzi na Need for Speed: (jak že se to jmenuje?)?

9. ^^00^7th^13^7|^13^7nd

Když jsem si četl komentáře tak si myslím že to tak špatný neni!! A když je to 3 jen s jiným pojmenovánim, tak se snad dá očekávat že to bude dost podobný ne?!?

10. Dudok22

to fall_from_grave: Need for Speed ProStreet :D

11. Guest

kdo řiká že nejde o taktiku tak je trochu natvrdlej nebo nehraje každej den multiplayer... tahle hra fakt neni o singlplayeru kde de o to mít víc vojáčků

12. ThEMefistO

Knights and Merchants?? děláš si ze mě prdel ,omfg ,naprosto netušíš co píšeš ,tuhle hru sem dohrál a je naprosto tragická ,to se aoe nemůže naprosto rovnat ,to že sou tam všechny jednotky naprosto hloupí takže vyhnout se na chodníku je vobčas proces na dlouho ,neznamená že je víc o promyšlení !! navíc ty si zjevně flush v aoe2 nikdy nezajel ,aby si zistil že tě stráts jednoho vesniča může připravit o výhru ,nikdy ses asi nedíval na záznamy kovena protože jinak by si věděl že jakejkoliv nedomyšlenej tah ,bid jenom poslání jednoho jedinýho vidláka těžti špatnou surovinu ,tě moch odsoudit k prohře ,btw micro ti imho taky moc neřiká co :D

13. _Player_

Hodně sem hrával AeO II..... a musím uznat , že doposud je to pro mě strategie číslo jedna.... - ano , ovšem , většina z Vás si řekne , jak tohle může někdo říct o hře , která má pro nás dnes grafiku ala ,,pravěk,, - ale ta hratelnost je opravdu neocenitelná.... - mám už asi 3 měsíce i AeO III s prvním datadiskem....ale jsme zatím nějak línej to hrát..... :D

14. Guest

a ty zase nevis na co reagujes.... muj komentar byl vyjadrenim jen k jedny jediny veci - taktice a v taktice jasne vede Knights and Merchants, i pres to, ze je to hodne stara hra, ve vsem ostatnim je samozrejme daleko daleko lepsi AoE, nerikam, ze AoE je spatny, ba naopak, je to skvela hra, ale skvely nacasovani a manevry jsou daleko dulezitejsi, spis nezbytny pro vyhru v KaM nez v EoE

15. ThEMefistO

v taktice KaM jasně nevede ,jelikož souboje v aoe sou založený counterech každý jednotky ,tzn. že každá voják má taky svýho "protivojáka" ,třeba proti koním sou kopiníci ,kopijník sám osobě je velice slabej ,ale má obrovskej bonus k útoku proti koním ,což znamená že pokjud chceš zabít koně ,musíš mít kopijníka ,pokud chcež zabít kopijníku uděláš ,třeba lukostřelce ,poku chceš zabýt lukostřelce , uděláš koně ,takže jakmile dojde k boji musíš přesně promslet kam postavíš jakoukoliv jednotku ,tak aby se navzájem kryli a samozřejmě s nima musíš neustále manévrovat tak aby byli stále tam kde sou potřeba a zároven se musíš snažit zaútočit na nepřítele tak ,aby si mu tuhle formaci co nejvíc narušil + v aoe máš micro ,což se dvá volně přeložit jako "čachrovaní s vojákama" tzn. že musíš s každym vojákem ,nebo skupinkou vojáku zacházet tak ,aby zároven přišli o co nejmín hitpointů a zároven jich co nejvíc ubrali ,třeba sze střeleckejma jednotkama ,je to využívaní hit-and-run atd.

16. Guest

v KaM taky zalezi na tom jaky jednotky proti sobe stojej...ale ok, at je po tvem

17. ThEMefistO

ja netvrdim že na tom v nezáleží KaM ,pouze sem psal ,jak funguje aoe a že rozhodně v taktice za ničim nezaostává ,jediná věc ve který aoe zaostávaj ,je micro ,ale v micru je porážej pouze SC a W3

18. Guest

KaM je hra z roku 1998 takze je jasny ze AoE3 ma plno vyhod :-)

19. ThEMefistO

aoe je z roku 1997 ,aoe2 který sem tu převážně zminoval je z roku 1999

20. Guest

KaM delala Joymania s daleko nizsim rozpoctem nez Ensemble Studios AoE ale to je jedno, uz nechci diskutovat

21. Guest

jelikož datadiskem TWC všechen balanc z normál trojek zkazili a s datadiskem to byla hra jen pro 1v1
    k tomu naprosto mrtvá cz scéna až na pár elitních hráčů kteří u toho kupodivu zůstali. Dle dema se tvůrci snažili ale to je tak vše, stavění zázraků vesničanama pri postupování do další doby je zvrácené , jelikož chytrý útočník ho nikdy do další doby dostat nenechá, zase na druhou stranu mají japonci zajímavou ekonomiku která je výhodou pro útokem zaměřené hráč, že se ze začátku mohou starat o eko méně, zase ale proti hraje ceny jednotek, cena za samuraje mi přijde moc vysoká, než aby se vyplatil vyrábět i když v útoku si nevede špatně, jen by to chtělo rychlejší útok... to by bylo asi tak vše, sic to tu víc kritiziji ale stejně si datadisk koupím, ptže AOE 2,3 sou nejlepší hry co sem kdy hrál a zůstanu jim věrný

22. ThEMefistO

ty děláš jako kdybych tvrdil že je to špatná hra ,přitom jenom tvrdim že rozhodně aoe v ničem nezaostávaj

23. ThEMefistO

jakej máš eso nick ? imho stavění zázraků nesmysl neni ,protože nestihneš zabránit jeho postavení ,můžeš jako třeba s turkama upovat s menším počtem vidlí a zbytek si jich dodělat při postupu ,mimo to pokud stavíš 8 vidlema ,tak máš dobu rychlejš než když se upuje v TC ,ale samozřejmě je pravda že uš ani před TWC nebyl balanc nic moc natož v TWC ,takže já osobně si pravděpodobně TAD uš ani kupovat nebudu ,ptž nehodlám čekat půl roku na první patch ,kterej stejně nic moc neudělá ,to so radši koupim SC2 ,sejně jako spousta dobrejch českej hráčů

24. ^_Nero

nic proti 3d hram nemam ale age3 se mi proste nelibi. zlaty age II (ktery mimochodem do dnes hraju)

25. fall_from_grave

díky díky

26. Reeki

Hele AoE III neni vubec o taktice ani omylem ,je to jen sprosta klikacka, kdy rychlost vyhrava ,takze zadna strategie a tvuj nazor na to ze kazda jednotka ma protijednotku take neni pravda ,staci kdyz si vemu frantiky a jejich nejsilnejsi jizdu a rozemelu te na kasi i kdybys mel nevim co za jednotky , takze jak rikam je to jen sprosta klikacka na odreagovani ,ale slova jako taktika a strategie zde v tehle hre nehledej

27. Guest

Vždycky jsem měl rád takové blbce. Ano vezmeš u frantů koně.
    Hrdina. Franta je civilizace se kterou se to lehce naučí hrát i 5 leté dítě.
    Tak si nech ty svoje kecy.
    Takový ty blbečky co hrajou akorát za frantu a nebo turka mám opravdu rád.

28. ThEMefistO

seš idiot a naprostá lama ,v životě si to nehrál on-line a naprosto netušíš vo čem ta hra je a to že porázíš kompa na hardest (jestli vůbec ) tě rozhodně neopravnuje k tomu aby s mě poučoval o tom jak se tahle hra hraje ... naporsto netušíš nic nejenom o tý hře ,ale ani o komunitě a pravděpodobně si psychicky narušenej člověk co má potřebu se zviditelnit nehledě na to jakou píčovinu napíše ,je mi tě líto

29. DedMroz

Pořád mám doma AoE 1,2 a Mythology a sem spokojen. KONEC

30. Reeki

Ja jsem narusenej clovek a ty zde pises jako by ti zrovna praskl mocak :-) je videt za mas v pacici totalne ale totalne vygumovano, ale neminim se hadat s pubertalnim odpadem ktery sezral veskerou moudrost sveta, Kazdopadne nijak to nezmenuje fakt co jsem zde napsal o tyhle hre je to sprosta klikacka (pro menechapave mefisty a spol ) i v multiplayeru ktery z pocatku bavi ,ale postupne kdyz vite presno co mate postavit se z tyhle hry stava pouze kdo drive natezi a postavi armadu rozemele druheho a pokud dojde k vyrovnani sil tak vyhrava strana se silnejsi ekonomikou popr nejakovym bocnim utokem do tylu nepritele kdy mu znemoznite pristuk k tezbe a jste vitez nic vice nic mene , takze zadny blaboly od evidente zakomplexovaneho mefista neposlouchejte tenhle chudacek dle meho ani nevi co to taktika a strategie je ,jen si proste jako kazdej pubertak leci mindraky nad hrou, ktera ho bavi a neda na ni dopustit protoze si nekdo dovoli s timto dementem nesouhasit ,ale je to jen jeho problem mozna az vyroste z puberty tak dostane trochu rozumu i kdyz na to bych 2x nevsadil :-)))

31. ThEMefistO

ano rozhodně máš pravdu ,zjevně si dokonale pochopil podstatu hry a to dé míry že se to pro tebe stalo pouze nudnou klikačkou kde rozhoduje velikot armády. paráda . ale mi uniká prč sem tě nikdy neviděl na prvním místě v elu ?? že by grunt s jeho pojetím hry ,které se opravdu prostá klikačka nazvat nedá byl lepší ?? omg na to neni možný určitě nejsi nejlepší jenom proto že je pod tvojí úroven porážet tyhle nemotorně hrající skillery .to bude určitě ono . a nebo že by si vlastně naprosto nepochopil o čem ta hra je ?

ps. doufám že způsob kterym sem to napsal tvoje hlava pobere ,apřestože to nepředpokládám