Téma

Soukromá střední škola výpočetní techniky

Komentáře(220)
  1. andross

    tohle tady bylo uz minuly rok ze? :)

  2. Guest

    co to je necetl se to ?

  3. Guest

    a skola :D to sem nevedel

  4. Guest

    tak vůbec nevím, jestli bych na takovoudle školu šel, vypadá to, že jsou zařízený celkem dobře, ale to bude asi tak jediný co bude u nich dobrý a ještě možná školní jídelna bude v pohodě :) ale jinak si myslím, že to bude nic moc, to radši státní školu typu ječná,panská,užlabina atd.

  5. Necros

    ..těch sem pár prošel a soukromé byly vždy lepší. Akorát pochybuju, že v mým věku by mě ještě vzali. :D Tenhle obor sem chtěl dělat tak před sedmi lety.. :D

    Trošku mi tam chybí takovej detail, kolik ta sranda stojí. :)

  6. Guest

    uz tretim rokem studuju na tomhle ustavu :) Vybaveni? perfektni, Ucitele? sux, priprava pro povolani v oboru? taky sux... udelejte si obrazek :)

  7. ^1Wolf52

    bych bejt v tý škole, když uklízeli, aby ty fotky vypadali dobře :)

    Jinak soukromý školy jsou k tomu, že si zaplatíte školu, do čtvrťáku prolezete i kdyby jste nechtěli a pak státní maturita a jste ? ... Ano, přesně tam.

  8. Guest

    S tim souhlasim, tato skola opravdu neni pro lidi, kteří si mysli, ze kdyz si zaplati soukromku, ze ji i automaticky udelaj...

  9. cpl.Goodman

    Bylo to tu uz minuly rok, na gp a skola ? :D PRyc s timxD

  10. Holygman

    No nevím... opravdu bych na tu školu asi nechtěl xD státní maturitu tam nemáte šanci udělat... taky jsem byl na podobné "pomošce" a radši jsem přešel na gymnázium ...

  11. Guest

    me sraci ta skola ma co jsem si zvolil :D i kdyz je to ustav jako kazdy jiny :D

  12. drom89

    chvalim autora teto pekne recenze :)

    kazdopadne si myslim ze za to budou chtit peknou palku rocne

  13. Guest