4. Guest

i když je už přes tři roky stará:) viz Crusader Kings:)

5. Wast

...tenhle datadisk Warhammeru možná doplatí na dost malou reklamu , přecijenom jsou dneska hráči zvyklí nechat si hry naservírovat takřka pod nos.

6. krakate

Dark omen byl bomba a Mark of chaos je Dark omen v novém hábitu v lepší grafice, takže opět bomba a datadisk je určitě přínos.

Mark Of chaos, děsná kravina, a datadisk, to nemá smysl od nikoho pučovat natož kupovat. Kdo by to chtěl hrát, je to děsný zprznění Warhammeru. Mě původní hra děsně zklamala a na datadisk nemám nervy. Warhammer 40k byl super i všechny datadisky, modlím se aby přišel ještě ten poslední a doplnili se nám poslední rasy, tedy Tyraniti. Fantasy warhammer měli radši zpracovat úplně jinak, tohle je děs.

8. Kolden

tak mam origo WMoCH tak pudu i do datace

9. Guest

ale taky se to trochu týká warhammeru,nemá GP zas nějaký nový info vo Warhammer Online ?

10. Netron18

sem to hrál týden a to mi stačilo march of chaos uplně pokazil vzhled warhammer her (aspon podle mne)

11. Guest

WHmoCH je jedna z mene znamych ale o to lepsich strategii. Tady jde opravdu o strategii a ne jak tomu je u vetsiny jinych. WH je vyborny titul a rozhodne si ho hodlam koupit.

12. Guest

Všichni,kterym se nelibí provedení této strategie mají pravdu.Já čtu knihy Warhammer a tak sem si tedy nepředstavoval dokonalé dílo v podobě hry,co naslibovali tvurci týhle slátaniny.Koupit jeste datadisc,tak to je vážně odvaha nebo jisté šílenství.Lepší pařit skvělý 40000tisícovky než u mark of chaos hodit šavli.

13. Netron18

mne to strasne pripomina MTW 2 a nez tohle to si radsi stahnu mod warhammer total war

14. Guest

hrál jsem tuto hru ve verzi dawn of war 40k hrál jsem to i po netu celkem hustá hra a toto..... asi takle abyste si v te verzi co jsem hral uzili poradnou bytvu tak ste museli nasetrit suroviny vytvorit tu armadu a az pak se stretnou ale obcas se stalo ze vas nepritel znicil driv nez ste neco udelal nebo ze ste nepritele znicili aniz byste se s nekym stretli v poradne bytce a tohle vypada jako ze je to jen o tech bytkach jo jo uz to tady bylo v jinech hrach ale warhammer je jen jeden to je proste neco uplne jinyho neveril jsem ale fakt me to chytlo a jak bude moznost sehnat tohle tak si to sezenu a zkusim moc se me to libi z toho co se tady prezentuje

15. Netron18

jak jsem říkal jako total war

16. Guest

tyhle hra jsou uz bezna rutina

17. Guest

Mno ja si myslim ze vetsina dnesnich her je "rutina", drzi se zavedenych postupu atp. (v cemz je hraci podporuji) ... Ale zrovna na tuhle hru se tesim protoze jsem mimo jine i fanda do sveta warhammeru (predevsim veskera literatura) a moc se toho o svete 40k zas nevi tak snad se zas dozvime neco noveho o nekoncicim boji s chaosem... Warhammer rulez :D

18. Guest

3 dil me bavil

19. Guest

Já nevímk jak ostatní ale mě se tento titul hry velice líbyl jelikož , když to hrajete na nízkou obtížnost je to jenom bum prásk, apod.. Ale na tu vysokou je to úplně o ničem jinném tam se musí přemíšlet vzlášť v kampani. Tam máte třebas 5x míň jednotek . Normalní strategy se stavění s baráčkama a verbování jednotek to je o ničem ve zkutečnosti nebudete mít jednotky vyráběné jak na běžícím pásu. Tak proto mi tato hra přijde realističtější než například Middle - Earth. Hra je supr, ale jako každá má své mouchy a kdo si to pořádně nezahraje nepochopí. Wh 40k je taky supr vzlášt Soulstorm, ten obsahuje všechny rasy a skvělou dobívací kampaň