Star Wars Battlefront II

Komentáře(2)
  1. Semcias

Ahoj. Jakožto aktivní hráč se bf2 tu scénu pár věcí co mě na hře vadí nemá smysl hledat to dobře ve hře, neboť bez kritiky se hra nezlepší.

1) mechanika získávání kreditů je velcí špatná snad nejhorší získávání herní měny co znám , za odehraný čas 140-370 kreditů ?? Co to má být !!
    Proč to hráč nedostává za svoje schopnosti ve hře jak je dobry, nechápu za mě velký mínus pro EA hloupého vydavatele co nutí lidi strávit tuny času ve hře a není divu že lidi se to snaží obcházet, ale když je to takhle proč ne .

2) Další věc jsou lootboxi, proč si sakra hráč za strávených několika hodin nemůže koupit bednu ve které je dána karta či Krafting part ? Proč je to náhodně ?. Další hloupost , jako myšlenka udržet si hráče ve hře stylem "hele v další bedně bude to co potřebuješ stačit tomu věnovat dalších 30 hodin" k smíchu, opravdu trapné spíš mě to odrazuje .

3) další věc a velký mínus připisují dice , cílem hry není létat ve stíhačce v módu galactic Battle a vydělat si tuny bodů jen na ai botech , jako z mého pohledu je to tak že tuny bodů by si měl hráč vydělat tím že plní objektiv ve hře, a na naopak za objektiv máte minimum a za zabití hráče taky nic moc , já bych to viděl tak že za zabití hráče v objektiv místě máte mít kotel bodu a tím pádem by to nutilo lidí více spolupracovat a ne mít 3 stíhačky co nic nedělají a nebo 5 specialistů kteří mají 4 killi na konci hry a k objektivu se ani nedostanou stím že mají stejný podíl kreditů . Hodně velká bída .
    Když už máte hrdinu tak jste tracknutý na mapě , proč sakra ?? Aby každý o vás věděl v momentě kdy si ho vezmete ? To už se lépe hraje za assaluta poněvadž když je pár hráčů co jsou na vaši úrovni a v teamu není nikdo kdo by vás bránil jako Hera což je dost divný ale je to tak tak vás vytáhnou dva assalutaci s brokovnici a neuděláte nic takže buď naběhnete a dáte pár killů nebo podržíte objektiv a jste dole a druhá možnost je kempit a to je špatně opět pak většina lidí kempu Hera a nic nedělají výsledek je že prohrajete , další z mechanik co je špatně nastavená já bych zrušil track na Hera přidal pár životu neboť jsou hrozně slabí až na nějaké výjimky třeba bosk je oka atdd ale zároveň bych je zdražil třeba na 14 k Battle bodů a oka za mě , zase další myšlenka jak donutit hráče aby se na herech střídali blbost dobrý hráč ho bude mít vždycky .

4) dalším bodem jsou nevybalancované mapy většina her končí za útok nezdarem a důvodu je hned několik nebudu je tu uvádět bylo by to na delší psaní , takže větší balance map by neuškodila .

5) možná věc názoru ale ani klassi postav nejsou vybalancované můj pohled specialista je kklassa velice slabá a nepoužitelná a naopak takovej assault nebo oficer jsou na tom ó dost lépe ale jak říkám je to jen můj pohled každý asi má jiný co se tohodle vodu týká .

Ono je těch věcí možná více ale tohle jsou zásadní se kterýma by se mělo něco dělat je to velká škoda sice v podstatě odvedlo dobrou práci a na hře makalo slušně po viz. Stránce perfekt atdd ale vydavatel EA je ten co to dosral a kazí pověst právě i dice je to škoda .

Jinak předem se omlouvám za chyby v textu .
    Za mě hra má 6/10 .

2. ^^22SZienG