4. Guest

ta hra se vubec warcraftu nepodoba ani aoe

5. Guest

sem stary Seven Kingdoms a to byla na svou dobu velka pecka :)) ale nepopiram ze tohle uz na dnesni dobu tak dobre nevypada...skoda

6. Lukinsons-cz

jaj

proč proboha dělají RTS ve 3D??? co je tohle za výmysl? jedniná RTS ve které 3D nevadí je age of empires III, kde je ale čas těm starým dobrým strongholdům a podobně? nic lepšího už tady nebude, dělají se jen samý komerční sračky. prej " Z dnešního pohledu je tahle obsáhlá RTS poměrně staromódní, někomu však právě to může vyhovovat." - co to je za vál staromódní? tady nejde o 3D grafiku, ale o hratelnost, která je 1000x lepší ve 2D... běžte s tím do hajzlu.. chtěl bych vidět ty vypatlance co tyhle starý a skvělý hry (stronghold a aoeII) nehrajou jen kvůli tomu, že to je 2D. poserte se z toho 3D, vy děcka malý, vůbec nevíte co je to klasika.

8. Guest

Například takovej Stronghold 1 byla ultra pářka, kterou jsem hrál pořád. Po převodu do 3D jsem dvojku nainstaloval, zahrál první misi a vypnul ....

Tuhle hru (SK:C) hraju cca týden a není to zase tak špatný. Hry by se rozhodně neměly soudit podle grafiky a použitých technologií ....

9. Guest

sem si řikal parada naka pařba zadarmo pro jedno odpoledne a to je komerční titul?:D Tak to nic

10. [sWc]Helius

Kde jsou ty doby W3 a AoE :)

11. Guest

Nezblazni se clovece -.- Nekteri proste maji radi grafiku (jako ja) a neradi koukaji na ty hranate textury. Ja hraji hry, ktere maji dobrou grafiku a hratelnost. Hral jsem a hraju Mafii, vietcong a warcrafta II jsem taky nedavno nainstaloval a paril.

12. _Player_

Osobně si ymslím , že je veliká škoda , že v posledních letech odchází tento žánr do pozadí.... Začínal sme na AoE 2 a pokračoval dále přez jak již zmíněné Warcraft 3.... - nezatracuji ani RPG - v těch se dá také do jisté míry stále necházet něco nového...avšan ne již tolik jako ve strategiích... Dost často si sice zahraju i akční , ale je to spíše jen na odreagování...když už člověk i přes multiplayer ví , kde za jakým oknem se kempí...kam má házet granát kde většinou bívají lié atd...zatímco v RTS se téměř náměty nedají vyčerpat...(i když i zde se najde mnoho vyjímek...) A ohledně té grafiky: Hrával sem AeO2 - o pár let později sem si nainstaloval AoE3 - a abych pravdu řekl , tak grafika nebyla až tak špatná , ale co se týče hratelnosti....brzy sem od 3 zase upustil a vrátil se k tradici.... a ohledně RPG....nic se z mé strany nevyrovná Diablu 2 nebo třeba sérii Gothic...ale je to názor na každho z nás.... :-))

13. ^1O^2M^3A^4R

nechapu. Podle tebe cim je horsi a zastaralejsi grafika, tim je hra lepsi? Hrals Supreme Commander? Toto bych za komercni sracku nepovazoval, to je hra od jednech z nejlepsich vyvojaru pro nejlepsi hrace.

14. Jizza

neska je to jen o grafice, která možná občas vypadá dobře, ale dělá to poněkud nepřehledným... a hlavně to celkově utlačuje hratelnost až na onu pomyslnou druhou kolej. AoE II 4ever

15. Guest

zbugovaná, nudná, nezaslouží si nosit jméno Seven Kingdoms. Kdo nehrál jedničku, nepochopí. Úžasný mix, kde se každá jednotka vylepšovala, ne nějakým "povyšováním za body"(pche), ale tréningem. A to buď na bitevním poli(takový tréning moc efektivní nebyl, vojáčci totiž umírali), nebo v pevností pod rukou dobrého generála. Jo takový generál, to bylo něco. Dobrý generál cvičil rychleji, poskytoval vojákům větší bonus na bojišti(pokud jim byl na blízko) a také přežil déle. Blbě se však sháněl, buď ste si ho museli najmout v hostinci(za drahý peníz, + objevovali se tam náhodně, tudíž jste nevěděli, estli tam bude či ne), nebo vycvičit od píky z řadového vojáka(někteří vojáci projeví větší talent než druzí). No a proč bylo tak důležité mít schopné generály cvičící vojáky? Protože základní "surovinou" byli lidé. A to ne, že jste měli nějaký ukazatel s počtem lidí, kolik jich můžete vytvořit, a ty stavíte za jiné sruoviny v jiných budovách(jak je tomu vlastně i v SK:C). Každý vesnićan byl panák s vlastním jménem. S vesničany založíte vesnici a onen vesničan tam skutečně je! Nestane se jen číslem, statistikou(tedy, fakticky stane, ale můžete si je vždycky vytáhnout a přepočítat:)) Právě to, že máte omezený počet lidí, kteří musí vykonávat nejrůznějśí profese, vás omezuje v plýtvání vojáky. Tím, že je počet lidí omezen, stávájí se boje méně realistickými(do hradu se vleze 8 vojáků + generál), ale máte osobnější vztah ke každému vesničanovi. Takové osobité využití populace, lidí jako suroviny, není v žádné jiné hře. Valná většina her přistupuje k jednotkám jako "za 40 jídla a dřeva postavíš", kde města a domy funguji jako zběrná centra nebo pro jenom jakýsi populační limit. A když už využívá hra lidského faktoru, je většinou příliš neosobní, statistický(Praetorians), nebo není využívaný v plném rozsahu(Celtic Kings).
    Seven Kingdoms také není hra JEN o válčení a těžení. Důležitý prvek hraje také obchod, diplomacie(všichni jsou kurvy co vás při první příležitosti zradí, prostě jako v realu) a těžba a zpracování surovin(3 typy, s každým dalším výrobkem se vám vesnice jimi zásobovaná rychleji rozrůstá+lidi kupují, máte za to prachy) a jídlo("nezaměstnaní vesničané, tedy ti co nepracují v dole, továrně na výrobky/bojové stroje nebo v výzkumné věži, vytvářejí jídlo, které spotřebávají zaměsnaní vesničané a vojáci, království bez lidí prostě nejde).

16. Guest

- udělejte si nejlepší celoevropský IQ test vytvořen předsedou Mensy ČR a porovnejte výsledek s ostatními
    - NEBO se staňte dealerem jako já a vydělávejte jednoduše peníze, fakt to funguje!!!

17. Guest

Seven Kingdoms sem mel z nejakyho dilu levelu ale je to uz hafo let. Silene me to bavilo a nejlepsi byli takovy ty Majove s tema palcatama ty at sem poslal kamkoli tak vsechno rozmlatili a este normani byli good.