Savage 2: A Tortured Soul

Komentáře(14)
  1. Guest

Abych řekl pravdu, tak díky tomu, že jsem hrál Savage 2 aktivně v betě a navíc jsem předtím hrál často i díl první, jsem docela dvojkou zklamán... Už v díle prvním mě zarážel fakt, že budov a jednotek je ve hře žalostně málo.. A co si budeme povídat, ač se hra ohání poměrně originálním konceptem, kterého v herních vodách (když opomenu pár titulů) je pomálu, tak samotný koncept nemůže zachránit hru, která zase tak k dokonalosti dotažena není. Mluvím hlavně o tom, že když byl oznámen druhý díl, tak jsem byl pln očekávání, s čím přijdou novým. Jaké ovšem bylo mé zklamání, když jsem zjistil, že koncept budov a jednotek dostal akorát pár drobných úprav a nový grafický kabát.. No abych to zde dlouze nerozebíral, (protože bych toho při detailnějším rozepisování dokázal popsat hodně) tak to jen shrnu.

Hra obsahuje "neokoukaný" styl hraní, což dává hráčům poměrně hodně zábavy. Oproti tomu na straně druhé nenabízí oproti prvnímu dílu nic revolučního..

Mé osobní hodnocení je: 75%
    Pro lidi, kteří nehrály díl první bych dal hodnocení: 80%

2. TekileR23

postavit control point tak je to hra prave pro vas XD

3. Guest

good hra ty jo grafika spickova vypada jak wow a warcraft 3

4. Guest

a ještě k tomu moje oblibena hra ;-)

5. Guest

Podle mě je škoda toho marketingu. Kdyby udělalli dobrou reklamu byla by to jedna z nejlepších her co se pvp týče.

6. Guest

mam problem...kdyz si chci zalozi account..jde vsechno v pohode...ale kdyz se chci lognout...pise to ze muj account.(ktery se mi podarilo vytvorit)....neexistuje....vite nekdo co s tim?

hra vazne postrada nejaky upgrade. Je to vazne prvni dil v novem kabatku. Stale stejne bugy, a hlavne stale stejne postavy charaktery a vybaveni. Skoda ze hra nepresla vice k pvp systemu ve stylu ziskabvani uznych stylu a dumyslnejsi tvorbe postavy.... treba neco jako ve wowu.... Proste ziskavate skillpointy a zlepsujete se.... Zkratka mit hru se systemem savage a hernim soubojovym systemem treba z Dark messiahu, mno tak to by byla kruta parba na dlouhe casy!!!!

8. kOOoLmaniuS

v jednicce bych ti poradil tu sem hraval casto ale ve dvouce tezko poradim x0jinak super hra

9. Guest

vyzera to fakt super..mate v tom wow a strategiu..a neco ako oblivion IV..aspon mne to take pripada..pojdem do nej

10. Guest

Lol :D wow v tom fakt neni..

11. Guest

prosim neviete kde tu hru stiahnem? aspom savage 1 prosim napiste mi bud na email matko942@azet.sk abo sem dik..

12. Guest

13. JackiE=MC2

Prave si to stahuju, a jelikoz mam doma Savage1, tak bych byl docela rad kdybych si to mohl koupit, ale nevim jak a nechi se dostat do problemu. Kdyz si neco koupiv treba v int. obchode, tak mi to jen dojde postou a ja ta tam zaplatim, ale co s uctem ? Navic za dolary. To me taky prijde nejaky papir na postu pozadujici po me onu castku v korunach, nebo mi dojde papir ale banka ten pozadavek neprevede a bude to v dolarech, nebo musim mit nejaky elektronicky ucet ze ktereho ty penize poslat? pls odpoved mi sem napiste necham si tenhle clanek jako zamcenou stranku:)

14. Guest

Zdravim vsechny pritomne. S radosti bych Vam rad predstavil nove vznikajici projekt pro podporu CZ/SK komunity hry Savage 2. Na tento projekt se muzete podivat na http://www.savage2.cz . Predem dekujeme za podporu.