jj mas pravdu zas nejaka Ptakovyna takovehle hry me vubec nebavi:D (CoD,CS RuuuLLLezz)

3. sonnak

budete rozumet az dorostete 12 let holomci!!!

4. Guest

jděte do haje s tema episodama.Neřikam že ta hra neni špatna ale rozkouskovat něco to je hotova hofadina

5. Guest

Asi bych v budoucnu nerad viděl, kdyby všechny adventury přešly na FPS styl. Ale klidně by mohly existovat dva proudy: klasický a FPS, zatím je k mání spíše jen ten klasický. Ovšem co jsem chtěl hlavně říci: takhle jsem si "FPS" adventuru nepředstavoval. Že tam je málo nepřátel na zabití, to je OK, nemusí být žádný (to je pro adventuru i lepší). Ale že tam nejsou žádné postavy, se kterými lze vést dialog? To už je špatný. Navíc adventury dost staví svůj příběh na tom, že hráč navštíví řadu různých krajin a prostředí a zde je zřejmě jenom jedno, navíc pouze jen interiérové. Takže je evidentní, že se nejedná o předělávku klasické adventury do "FPS", jde spíše o takovou vzácnou záležitost, kterou bych tedy zrovna asi nemusel...

6. Guest

Nekde, myslim na fileplanetu jsem videl na stazeni zdarma Penumbra: Overture, ale nebylo tam to episode one. Videl to jeste nekdo?

7. ^^33R^^44aide^^33R

Je to fak divna hra . Mozna na to nejsme zvykli . Pripad mi to jako nudna hra .

8. Guest

tahle hra stoji za to ma malou velikost graficky nadherna a hlavne ten pribeh a strasidelna atmosfera

9. Guest

no hral sem uz spoustu adventur, pr. Atlantis 1-4, ...... proste uz mam s timhle hafo zkusenosti.. a mas, bych rekl ve vsem pravdu. adventura, kde nelze mluvit s ostatnimi lidmi neni adventura. ze tam nejsou nepratele..... v Horkym lete si aspon strilel bandity, nekoho omracil nebo tak. takze nvm no. a ten zbytek ze tam mas jenom jeden druh prostredi tak to je taky dost chaby. ve vsem adventurach jich mas urcite vic, a prave to dela adventuru zajimavejsi, ...lepsi. takze toto je dost zvlastni hra. jak je tam napsano. ale asi si ji nezahraji, protoze me nicim neupoutala... ze pulku hry chodis ze svetlem v ruce. hmmm byl bych radsi kdyby mi tam svitilo slunce a zpivali ptacci .... thx a bye

10. Guest

nejhorsi picovina:D cod ruleZzZzz omg

11. Guest

Koukam tady je to temer sami DEMENT .... ze hrajete COD ... tak to nemusite rvat do prispevku tehle hry ... Vzivote ste to nevidely a hnedka rikate jaka je to sprominutim p****** Nevim kolik vam je ale tohle me dycky akorat pobavi ... Ja Hraji COD2 a taky to tu nebudu rvat jak je to nejlepsi a ze tohhle je kktina .... Priste si to nechte pro sebe .. od ceho sou tyhle diskuze kdyz sem pisete takovyhle kraviny ????

Jinak ... tuhle hru jsem hral a nebylo to tak hrozne libyla se mi tam docela Fyzika a hratelnost je taky vcelku dobra ... Akorat to po nejake době omrzí ... Na zkoušku dobré ,Ale jinak nema tahle hra cim upoutat .... Ale treba se mylim hral jsem to jen chvily pač jsem nemohl najit druhou čast kliče , Pak mi dosla baterka i ty Zeleny Trubky tak jsem se na to v***** ale treba to muze byt zajimave .... Urcite je to neco jineho ,ale nic moc :)

12. _^7sh^9[^74^9]^7ke^9*

nudna hra to rozodne neni, zalezi na samotnem hraci jak mu hra priroste k srdci. Muze se zdat, ze jde o stereotypni typ hry, ale neni to mu tak, je to neco noveho, neco co by se v budoucnu mozna mohlo uchytit. Hra ma atmosferu, nejaky ten pribeh a krasny graficky kabatek k tomu je jen dobre. Co se tyce ovladani, tak to mne celkem vadilo pro me to bylo celkem chaoticke, ale da se na to zvyknout. Logiky ve hre se docka hrac mnoho. Pak i vydavani na dily nevim jestli bude dobrym krokem, to se uvidi casem. Osobne pro me hra splnila celkem predpoklady..

13. Guest

Proste sem napsat CoD,CS RullEzzZz proc?Protoze takhle hra me nejak nezaujala a pisu sem co mi je ze hernejblizsi:DA jinak ta PO:EO je proste ptakovina

14. Guest

vite proc to sem sem lidi pisou? CoD CSS atd rulezzz. paoc sou tak blby ze umi jenom mackat tlacitko na mysi a strilet. nikdy by se nedostali nikam dal, poac na to proste nemaj. a ja rikam Cod sux i kdyz hraju kazdy den..... btw dobrych adventur je fakt malo...

15. sonnak

chlapecku, ale nas to vubec nesere...ne u hry PO:EO, az tu bude clanek o novem patchi na COD tak napis COD rulez...tady jsi OT, jehoz vylouceni je zakladem seriozni diskuse. Dojdi si pro maminku aby Ti prelozila co jsem napsal ano?

16. Guest

vypada to jak Condemned : Criminal Origins ... jestli jste nekdo hrali

17. Guest

JJ bracha to hral a je to podebne.(Marko RulllEeeEEzZZzzz) :Dkdyz nemuzu cod a cs

18. Guest

Jen takovej dotazek.. Co jste recenzovali když to ještě není v obchodě? že by recenze dema? :D A mimochodem tenhle engine vrazí Doom3 do kapsy v pohodě, mám takovej pocit že jste zkoušeli původní Pneumbru která je celkem staráa opravdu krátká :D

19. Guest

nevim nevim jestli si to zaparim???

20. Guest

Táto hra je uzasna svojou atmosferou a hratelnostou len nie kazdemu sadne ma taky zvlastny styl

21. Guest

Tuhle hru sem hrá, a musím říct, že je to nejlepší hra, co sem kdy hrál. Kdyby to nebyla adventura, ale 3d akční, tak by byla pro mě lepší než half-life 2, a to užje něco, páč jer to fakt reálná hra. Jo a mám dotaz. Bude nějaký pokračování této hry? Dík.