Komentáře(7)
  1. downer666

...odpočivadle a zaplatit si společnost lehké děvy... :-P

2. Péca

Chtěl jsem napsat jestli si tam můžete koupit i bagetu na benzínce, ale komentář nademnou je lepší :-D.

3. nevimjmeno2

Jsem velký fanda SCS S a jejich simulátorů. Základní ETS2 1.0 jsem koupil hned první den co hru vydali...do dnes jsem spíše zklamán. Města mohla být větší. Zimu na severu co jsme jako fanoušci chtěli stejně neudělali. Fyzika bouraček se stále mizerná a hra na klávesnici je skoro nehratelná. HW nároky též nejsou nejmenší. Pokud si chcete zahrát nej simulátor kupte si od nich ETS 1 a stáhněte si obří mapu kde máte například jak nejsevernější finské části evropy, kde budete jezdit po zamrzlém ledu tak severní část afriky, kde kromě pouště je nádherná dlouhá cesta na obří horu. Mapa také obsahuje krásné louky a lesy východní evropy a dlouhé dálnice německa a beneluxu.

4. Dmitri.cz

supr hra, doporučuju všem, ideální na odpočinek a vyčištění si hlavy

5. [JBMNT]

S tou hudbou to neni zas až tak hrozný. Je možnost si do hry přidat vlastní mp3 skladby ale taky je tu možnost poslouchat online rádia. Těch českých tam neni moc ale jde ty rádia přidat pomocí odkazu na rádio. Takže s hudbou neni problém :) Ze začátku jsem jezdil bez rádia protože se mi líbil reálný zvuk každého tahače, který vývojaři nahrávali z reálných trucků. To si myslim, že by v recenzi mohlo zaznít jako jedno z plusů. Recenze mi přišla jako výčet minusů proč si hru nemáte kupovat ale sosnout jí z netu.

6. Debgoro

Prvně jsem byl nadšen, ale po pár odjetých zakázkách a vedení vlastní firmy to začala být velká nuda :( Města jsou prťavá a náklady po čase omrzí. škoda

7. Herculles

Je super, ale mal som ten problém, že časom som si stiahol všetky aktuálne packy aj official a neskôr aj no Office, ale postupne ako sa to nabalovalo nové značky, krajnice, okolie tak hra začala pdať, čo ma štvalo, pretože potom ma už klasické ETS už nebavilo.