Dead Space 3

Komentáře(20)
  1. mrazek.sebestian

je pro mě tato hra a jak už psalo více hráčů, celý singleplayer je dělaný tak, že počítá s kooperací hráčů, takže při hraní v jedné osobě se některé pasáže hry stávají téměř nehratelnými a otravnými zvláště po několikanásobném spuštění. (v tomto ohledu nepomůže ani snížení obtížnosti) - toto ve spojení s nemožností ukládat hru, když potřebuji je nešťastné zvláště při smrti těsně před "checkpointem" a může se jet znovu další čtvrthodina... - časem to opravdu omrzí. K tomu téměř nulový příběh a občas šílené ovládání a hlavně zobrazení inventáře...

2. RaBer

Zdarec lidi, já osobně se za fandu Dead Space nepovažuji, ale hra se mi dostala do ruky a zrovna nebylo do čeho střílet, tak jsem ji nainstaloval a můžu říct z prvního dojmu, že to není špatné. Ovládání je téměř bez problémů (jednička byla v tomto ohledu střašná), hratelnost také, ale na můj vkus je to i na nejlehčí obtížnost dost těžké, no nevím, věc názoru.
    Hra určitě udělá radost majitelům slabších PC, v pohodě se rozjede na slušné detaily s dvoujádrovým procesorem a průměrnou grafickou kartou.
    No, ještě to nemám dohrané, ale první dojmy jsou dobré, uvidíme s postupem času, jaké to bude jako celek. Hra si určitě své příznivce najde.

3. pnpPrase

wtf? Mě se naopak zdálo že hra je příliš jednoduchá :/ Je fakt že na konci jsem umíral více méně pravidelně, protože jsem byl bez munice ale i tak.
    Hru sem prošel za 19 hodin na nejtěžší. Na lehčí obtížnosti se mi to zdálo moc lehké, přeci jen nebylo skoro možné, abyste byli bez munice a museli používat prostředí či spáry nepřátel proti nim samotným.
    Navíc na každým kroku je lékarnička, která se vám dává do inventáře, takže je skoro nemožné umřít, protože, když náhodou dojdou, tak si je vyberete ze skladu v benchu. taky je to dost o zbraních co používáte. To plivítko co máte od začátku (plazmová pistole) je suprová, protože snadno oddělíte končetiny, což je jejich slabina. Stačí ustřelit ruce či spáry a nepřítel je mrtvej. Vyjímkou jsou takový hnusáci se sekyrami, těm zase pro změnu musíte ustřelit nohy a pak hlavu. Jediný problém jsem měl s těmi malýma šmejda¨ma na planetě, co je jich jak much. Sice nic nevydrželi, ale bylo jich požehnaně a často se mi stávalo že mi došla munice v obou zbraních.

No jo to bdue asi tím že jsem HC hráč a hraju převážně HC hry. Nutí mě u toho přemýšlet a ne bezduše mačkat levý tlačítko myši a WASD jak v call of duty :O

4. pnpPrase

A proto většina dnešních her je tak primitivně jedoduchých, že je projde i malé dítě za 8 hodin. Dříve se vydávaly aspoň parádní hry, který byly i výzva. Dneska si koupíš za litr nějakou hru a za 8 hodin nemáš co dělat (MP mě moc nebere)
    Co mě nejvíc mrzí, že již nevychází moc strategií a HC her. Ještě že existuje Indie scéna, jinak bych neměl co hrát :P

5. Anub1ss

Kecálku to ti tak sežereme ty HC hráči :-P

6. mrazek.sebestian

Netvrdím, že je celá hra nehratelná, ale jsou tam pasáže, kde se člověk zapotí i na menší obtížnost a brzy je bez munice.

A o tom, že tě hra nutí přemýšlet to jsi trochu ulít ne? - málo která hra tohoto charakteru nutí člověka přemýšlet natož vymýšlet strategii boje, obzvlášť když tě všichni nepřátelé vidí i za zdí dříve, než vykoukneš(jestli považuješ za nucení k myšlení tě pár "mini"her kde skládáš např. bedny - nenech se vysmát. - nebo je to rozhodování, jestli střelit do nohy nebo hlavy ? :-D)

V tomhle ohledu je na tom mnohem líp např. i Crysis, kde můžeš jít cestou brutální síly nebo na všechny kašlat ve stealth modu a šikovně nepřátele obejít případně počíhat a potichu je jednoho po druhém vyřadit.

7. mrtwak

Až na velmi slabý konec jsem se při hraní dobře bavil. Překvapuje mě, že je v článku zmíněno, že prostory vesmírné lodě jsou vyměněny za planetu. Považuji za důležité dodat, že celá první třetina, ne-li polovina, se právě prolézáním vesmírných plavidel a poletováním ve vzduchoprázdnu zabývá. Samotného mě to překvapilo, jak dlouhá tato část je, přestože bylo před vydáním prezentováno hlavně ledové dobrodružství.

8. TRESAA

pěkný shit :D dead space 2 bylo lepší

9. .RastA

Akorát přesně teď sem dohrál Dead Space 1, předtím už jsem dohrál dvojku, ale to jen proto, že se mi dostala dřív do ruky. Dead Space dva je o dost lehčí v tom smyslu, že zaměřovač se stokrát lépe ovládá než v jedničce, tudíž oddělat nepřátele nebyl problém. Jednička mě bavila hodně (svědčí o tom i čas dohrání - 8:15 h, až na pár věcí, který tady nebudu rozebírat, ale chtěl jsem se hlavně zeptat, jestli když mam dobrej dojem z tědlech dvou her, má cenu zkoušet tu třetí? Nebo se akorát naštvu...

10. Epii

Jakožto zarytý fanda této série ti můžu říct že do toho rozhodně běž, dojem si určitě nezkazíš :) Možná to není tak epické jako DS2 ale já se i u trojky královsky bavil. Menší polovina hry se odehravá v takovém duchu jako 1 + nějaký ten pobyt ve vesmíru je taky paradní. Rozhodně bych na tento díl neházel tolik špíny , ano je fakt že některé pasáže jsou neskutečně těžké pro jednoho hráče ale odehrát se to dá. Podle mě perfektní díl ale má své mouchy , za mě 8/10 :)

11. .RastA

díky kámo za informaci, vydavatelé by ti měli poslat šek na litr, protože si jim právě prodal jeden kousek týdle vesmírný hry:)

12. pnpPrase