Recenze

Battlefield 3

Komentáře(160)
  1. maxXx.cz

    Vypadá to fakt parádně... nečekal jsem že se to až tak vyvede...

  2. ltN'

    Hrál sem betu a až na bugy a strašné HW nároky je to paráda :) Trošku mě začíná lákat origo, ale.. :D

  3. Nychrom

    nehrál jsem Bad company 2 a vůbec nikdy na enginu Frostbite, můžete mi aspoň říci, jestli "chování" postav a zbraní, je podobné s CoD? Protože ve starých BF, bylo ono chování v celku nearkádní a zároveň bez reálné simulace. Btw: omluvte mě, ale už dlouho jsem si nic nového nezahrál, tak jsem lehce mimo.

  4. Guest

    zlatej CoD

  5. gibon7608

    Tato hra je dokonalá každým dílem

  6. Guest

    Vše se chová úplně jinak než v CoD..Zkus a pochopíš.

  7. Paraple

    Ja hral jak BF 2, tak Bad Company 2. BF 3 hraju uz par dni a moc nerozumim tvemu prispevku.

    Nejak nevim, jak ovladani techto dvou her odlisit - obe jsou FPS :). Snad jen v tom, ze BF 3 pusobi trosicku tezsim (realistictejsim dojmem).

    V CoD byly vzdy nadherne zpracovane zbrane, asi lepe nez v BF 3. Na druhou stranu, co se samotne palby tyce, tak ta je v BF 3 nadherna (clovek ma pocit, ze naboje skutecne litaji prostorem). Jinak, vojaka samopalem zabijes asi stejne rychle jak v CoD, tedy daleko rychleji nez v BF 2. Hra je v tomto uzpusobena aby pusobila hratelne i v uzavrenych prostorach a castecne konkurovala i v te "primocare konfrontaci" CoDcku, coz se ji i castecne dari (tedy ne jako v BF 2, kde jsi musel frajerovi poslat do bricha 20 naboju aby umrel :)

    Fyzika postav pri zasahu neni zadna revoluce, coz neni ani v CoD.

    Jinak BF 3 zkratka vypada nadherne a pocit z hrani je dokonaly. Jeste po par dnech jsem unesenej, kdyz v me blizkosti neco vybouchne. Vybuchy jsou zde nejhezci, co jsem kdy v nejake hre videl.

  8. David197

    je dobře napsaný,ale co se týče samostatné hry...singlplayer bf3 je otřesný,vše je skopírované z modern warfare 2.Naopak akci zachranuje mp,který je dobrý,takže mé hodnocení je 60% a hra roku to určitě nebude.Dice se mělo snažit víc.

  9. DizzxX

    nevim co máš furt s kopirovani codka SP neviděl jsem nic co by bylo MW1 MW2 cod1,cod2 jen jsem pochitil že tam bylo měně scriptu jak u codka aspon že tak dal bych 90 paradni seskok z letadla letani krasa ale ty na scriptovaný akce jsou strašný ale furt lepší než codko SP aaah, boom, boom, boom, script, megascript, aaaah, booom auwajz, autoheal, jupiiiii, boom, boom, auwajz, autoheal, load. Aaaaah, boom sem, boo tam, autoheal, megascript, kulvervourci script, emocionalni script, script, jakoze su zraneny, boom, auuu. Aneb, zabij klidne sto rusu, moskvě jich maj nekonecno, dokud neprekrocis tento trigger. Doleva, nebo doprava ? Jen doleva, vpravo autodeath, bo tam to nenaprogramovali "D Cool script, end credits. Epic !

  10. mouSe<3THC

    ....že by my to PC rozjelo :D

  11. Gamenoob

    po MW2 už nekoupim nic co začina na Call !!! Jak řikam CALL OF SUX UŽ NIKDY VICE RAČI KULKU DO PALICE!!!

  12. ^2^^06Meloun

    Multiplayer naprosto luxusní

  13. Virtual.Warrior

    ...zajima mě realně co mysleli tim mit nabušenej počitač? Co tedy potřebuji abych to rozhejbal na ful HD se všemi detaily?

  14. Guest

    Zatim Nejlepsi dil :) jen hodnoceni ma mensi nez BC2 :( Ale i tak to je nej BF :))) Dobra prace :)))

  15. enErgy/Drapek

    no ja sem si koupil BF3 a jako je to asi zatím nejlepe zpracovaná hra vůbec ale chybí mi zde takova ta obtížnost jako v BF2 kdy ste vojaky museli doslova zasipat naboji aby umřel
    to je jen můj nazor ale jinak moc moc dobrá hra

  16. Kebstr

    No ono BF 3 bylo udelano hlavne pro MP ja osobne mam origo a spokojenost.

  17. Gandalf.

    Jeh to bude zase flame jako krava.
    Jinak mě se BF3 moc líbí. Hlavně proto, že se to vrátilo do starého stylu BF2.
    Někdo si hold potrpí na vylepšování vojáka každých 5 minut novými věcmi perky, ozdobami a skinami, mě stačí, když jednou za čas dostanu dogtag a novou zbraň :)

  18. Guest

    jedna z nejlepších her :) co jsem hrál

  19. ^^22SZienG

    asi jako každej BF..vid..

  20. Blood_CZE

    a co třeba CoD1, 2 a 4?

  21. Quelcry

    nelibí

  22. Thorlord

    co to tady kritizují to hrál? opravdu zahrajte, pokud to neumíte, tak budete nadávat (pokud to umíte, tak budete nadávat jen o malinko méně), ale je prostě královna FPS na MP. to prostředí je parádní :-D

  23. The_DaX

    Hra vypadá super ale ty nároky :/

  24. ^^66_____!

    na full HD na plny detaily? To nejlepsi co je na trhu :)

  25. HorrA

    64 lidí a bitevní pole 2x větší jak GTA:SA s veškerou bojovou technikou! To je maso!!!

  26. Cheddar

    co pro me bylo ve hre, byla viditelnost castic prachu. Chapu to ve filmech, chapu to i v cut scenach ve hre, kde je jakoby zaprasena kamera, ale ze by mel zapraseny oci vojak ? To ani v tom pripade nemrka a ma superzrak kdyz to spatri. me se prasilo na bryle 14 dni a stejne sem pri nasazeni ten prach na nich nevidel. Taky mi bylo mnohokrat na obtiz ozarujici svetlo. Kdyz sem byl na parkaci s autama, musel sem prostrilet svetla, abych vubec neco videl Jinak nemam hre co vytknout, single i pres primitivni pribeh super, jsem rad ze USA za kazdou cenu nemusi vzdy zachranit svet vcas, tesne predtim nez teroristi neco odpalej a MP je bezpochyby famozni

  27. Guest

    B3 je výborná hra ale i přesto si myslim že na CoD mw3 to nemá ;-)

  28. Traya

    ... každej normalně přemýšlejíci člověk který se alespoň trochu význá v počítačech si dokáže sestavit PC za nevím 10-12k kde to rozjede na full HD na ultra detaily

    ja s mím PC nemam problem

  29. Quelcry

    prosím, ukaž mi sestavu za 10-12.000 kde rozjedeš full HD ultra high BF3

  30. >Benito<

    pred dvema tydny stazeno a za 2 dny projeto co dodat.Snad na pár malých bugu kdy se dalo prejit pres vrak je to perfektni simulace valky. 10/10

  31. potkandmx

    fakt mazec

  32. Guest

    Hra má opravdu luxusní multiplayer . Většina hráčů si to kupuje kvůli tomu singlplayer je tam spíše na ozdobu . Jinak nároky jsou trochu vyšší ale né zas tolik pokud si to chcete zahrát a nevadívám že to nerozjedete na full tak vám stačí 512 mb grafika a nějaké to dvojjádro

  33. SASvetnamec

    luxus

  34. MafesX

    Pane autore, styděl bych se toto pojmenovat jako RECENZE! To že BF 3 vypadá skvěle snad každý viděl z videa... To je vše co jsem se z celé "recenze" dozvěděl. Absolutně odfláknuté... dávám 1 hvězdu, kdyby to šlo do mínusu tak to dám nejraději. OSTUDA recenzenta.

  35. Traya

    koukni co máš a uvidíš, dnes prakticky za tolik co sem to kupoval seženeš v klidu lepší, stačí se vyznat

  36. Traya

    jo už vidím jak tu píšeš to že to možná tak pustím a to je vše, tak pro tebe hral sem to v klidu s +-40fps což je stabilní , žadné sekaní/trhaní atd.. ani v velkejch akcích

  37. HuNt3Rcze

    Dobra hra podle videí

  38. Guest

    prej 10-12tisic ty jsi s levnyho kraje mam kamose co se s hard.. pro pc zabejva 15let a schvalne jsem se ho na to zeptal a vysmal jse mi do ksichtu 10000-12000 to na utra nikdy nerozjedes ty troubo

  39. *SG*Greer

    Když v době vydání CoD1, 2 a 3 neměli konkurenta, tak je jasné, že byli hrou roku v oblasti FPS. Pro upřesnění - MoH:AA je z roku 2002 (včetně datadisků) - CoD1 vyšlo 2003. MoH: PA je z roku 2004 a CoD2 z roku 2005 - taktéž CoD nemá konkurenta, leda tak rok starou hru a to určitě se neudrží na předních příčkách. A v neposlední řadě, tebou zminěné CoD4, kdy vyšlo roku 2007, temtýž roce vyšlo MoH: Airborne. Ale těžko se Airborne jakožto hra z WW2 může dostat na přední příčky když svět spatřilo první FPS z moderní doby. Takže? Tvrdit, že CoD bylo v minulosti na špici je irelevantní, když nemělo v podstatě konkurenci. Jediné co si mohlo konkurovat byl MoH 2010 s Black Ops.

  40. haXik|LP

    Hmm to je tu ta recenze brzo =D

  41. Guest

    ta hra vypada dokonale i střední požadavky takže můžete byt uplně v klidu pokud nemáté ultra moderní i7 stroj hraju to na E6800 s GeForce 9800 GT na střední uplně do cajku ;)

  42. RaBer

    Ahoj lidičky, tak tuto hru jsem dohrál za necelých 5 hodin (singl kampaň). Myslím, že i když je to převážně multiplayerová gameska, tak ten singl by měl být přeci jen trochu obsáhlejší. Ale jinak hra je to dobrá, ale nic nového na poli FPS dle mého nepřináší. Nicmíně je to povinná hra pro každého milovníka FPS her.
    Grafika, hratelnost - OK.

  43. Quelcry

    1. 40 FPS je málo pro mě
    2. chci vidět sestavu za 10-12.000
    3 chci vidět ultra high full HD BF3...

  44. Guest

    wow, podle toho popisu odhaduju, ze uz ses nekde dostal k MW3 a dohral si ho :D ..

    btw. pobavil si me ;)

  45. The_DaX

    To bude parba :)))

  46. ^6H^43^6R^4<>^

    asi si ji koupim

  47. >TwEeTy<.

    Super hra jedu ji na ultra 4xMSA 1920x1080 pruměrně 50 fps a musim rici že je to fakt nadhera ))

  48. >TwEeTy<.

    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.300348679994047.86551.100000567510762&type=3 foto ze hry na fb

  49. <HergotH>

    tak já sem svatej satan.

    "nó tak jako singl je celkem vo ničem a mulťák je paráda, jó, a vypadá ta hra taky pěkně, žejo".

    - Přesně tohle jsme se z toho pahýlu dozvěděli.

    Co o originu, o těch pomatenejch pluginech do prohlížeče, o HW nárocích, o ovládání vozidel, o komunikaci, jak se to liší nebo neliší od předchozích...

    Tos tu recenzi za sebe nechal psát mladšího bráchu?

  50. helloweed

    http://www.aumojekoule.eu/videa/nejnovejsi/detail/11612/

    jsem z toho hotovej!

  51. LindsayLohan

    mno nvm... posledni strilecku jakou jsem hral bylo tady COD:MW, moje asi druha origo hra vubec BF3 a nic moc teda... hlavne me stve ze musim asi 5x zasahnout cloveka snipou nez umre, dale dost caste pady hry a nutnost mit otevreny firefox pri hrani (vybirani serveru k hrani) me dost stve
    za 2 dny se tech 5 map pro MP rychle ohraje a zadna me nezaujala natolik abych ji hral delsi dobu

    SP jsem zatim nehral a asi ani nebudu protoze bagr

  52. ^1huhee^2leeee

    Ano jeto tak korporace v cele intel+nvidia+ea chce znicit za kazdu cenu mensi firmy typu amd+activison .Vnucuji nam svuj nazor svoje pruzkumy trhu ,svoje tabulky ale vsichni vime jak toje.
    Tady je nazorny priklad ze lide nechtej super ultra real grafiku ale hezkou cistou akci v podani cod , kde je engine vymazleny uz skor 10 let a beha na vsem i 10 let stare gpu9+cpu stabilne 60fps+.
    To pani z intelu+nvidie+ea poresene nemaji a cpou nam kazdou novinku predrazenou a grafika ze ktere si mate sednout na prdel. Lidi z dice nam davaji produkt stary jako pana orleanksa ,Proboha nikdo nece taktickou akci nebo spise toto se ani tak nazvat neda , jen reknete sami vidite tam taktiku ? kde.
    A to se jeste musim vratit k uplaceni ze strany ea , kde se se plati horentni sumy panum recenzentum. Kde jinde v hernim prumylsu je k videni tento postup? nikde!
    JEto skandlani jak se chovaji ea/intel/nvidia - naprikald predrazene gpu od nvidie o tisice korun /dolar/euro. A stejna situace je i s cpu ze strany intel .
    Cpu ktere nici desky , gpu kterer se znici do par tydnu a reklamaci neuznavaji!!
    TEnto fakt ze ldii hraji vice cod znaci o kvalite cod o jeho jadru .

  53. Pho3n!x*

    pojem konkurence ti zrejme nic nerika, to radeji napises odstavec absolutne o nicem ze? :P

  54. Dovivan

    toto je fakt recenzia za vsetky drobne...

    za prve, nikde ani zmienka o tom, ako hra beha na slabsich konfiguraciach.

    za druhe, ziadna zmienka o tom, ze hra ma este dost bugov. Na integrovanych zvukovkach v multiplayeri vypadava zvuk. stane sa, ze 70 percent efektov po dlhsom hrani nepocujete. Tak isto casto mrzne na nvidiach grafikach.

    za tretie. Novy origin ucet ma svoje vyhody aj nevyhody. Za najvacsiu nevyhodu povazujem fakt, ze sa zatial neda vytvorit viac ako jeden vojak. DOkonca ani stary zmazat. Ak mate teda brata ako ja, s ktorym sa chcete podelit o tu zabavu kym si nasetrite na dva kusky, mate smou, musit hrat za jedneho a toho isteho vojaka. A Ak si uz raz BF na svojom ucte aktivujete, v zivote ho uz odtial nedostanete. Co znaci, ze BF3 je dalej nepredajny a ostava u prveho majitela.

  55. Dovivan

    Hraj na serveroch s Hardcore modom, ale to ti mozno bude chybat kopec pomocok .:)

  56. ideafatte.

    to bude masakrrr!!!

  57. JESUSS_99

    ..no s tým Originom máš pravdu, ten program je tak strašne na p*ču, že sa čudujem, že ho ešte nestiahli z obehu a to ani nehovorím o tom, že ti ešte sleduje rôzne iné súkromné údaje v PC, no ale tak to je politika EA

  58. Guest

    jak taky jinak..vzdycky to bylo hlavne o MP..singl je jenom takovej mensi pridavek:)
    no za 10-12K bych teda chtel videt PC:D..ja jsem ho koupil za 17K a jedu na Ultra a muzu bejt fakt rad PROTOZE!! Videli jste zdrazeni pevnych disku?neni to ani 14dni co mam PC a hadr 1T stal 1200..ted stoji 3400!!..to je v haji:D..Podekujme zaplavam v Asii:)

  59. Guest

    Ahoj chi se zeptat pri MP da se cloveka odtahnout?(i kdyz nejdem medic)????

  60. koutlosh

    No já bych ty konzole taky nezatracoval, ale rozdíl to přecejenom je O:-)

    https://www.youtube.com/watch?v=AGbo50Ar420

  61. Guest

    HD 6870 - http://www.alza.cz/sapphire-hd-6870-d226023.htm

    Phenom II X4 - http://www.alza.cz/amd-phenom-ii-x4-960-black-edition-d269457.htm

    random zak. deska - http://www.alza.cz/gigabyte-78lmt-s2p-d243273.htm

    4GB Ramky - http://www.alza.cz/zeppelin-4gb-kit-ddr3-1333mhz-d148254.htm

    HDD - http://www.alza.cz/seagate-barracuda-7200-12-160gb-d276960.htm

    zdroj - http://www.alza.cz/zdroj-eurocase-550w-i-d57485.htm

    case - http://www.alza.cz/pocitacova-skrin-coolermaster-elite-330-d72877.htm

    + nejake vetracky a takovy sracky -> ~12 000,-

    Kdo rika ze potrebuje rychlejsi PC nez tohle, tak je asi retard. Na normalnim monitoru, snad i v Full HD na tomhle rozjedes vsechno. Vzhledem k vyvoji a zrychlovani pocitacu pochybuju ze ma smysl si kupovat PC za 30 000.

  62. pnpPrase

    Ale jo, ale nesmíš koupit windowsy, šasi ani obrazovku.
    Pořídíš si nějaký 4-8GB ramek do 2k, nějakej zdroj za 2k, procík za 2-3k a GK za 3-4k (Což máš tak GTX470 či 560) a nějakou desku za 2k. Na rozlišení 1680x1280 na ultra rozjedes v pohodě, na rozlišení 2500+ potřebuješ tak GTX590 a to hned dvakrát :D Jenže full HD je už i 1280p :)

  63. koutlosh

    Jinak souhlas s kvalitou recenze, chápu, že se autor těší, až si na konzoli zahraje právě vyšlé MW3, ale pak se napsání recenze mělo dostat pod ruku někomu jinému.

  64. pnpPrase

    40 FPS je málo... hmm to si zvyklý asi na 300 FPS u CoD2. Tak ti něco povím. 25FPS je už zdání plynulosi (AJsně že když porovnáš mezi 300 a 25 snímkama mnajdeš rozdíl)
    40 FPS na ultrahigh je kurwa dobrý.
    Ukaž mi sestavu za 30k, která rozjede BF na ultra high na 1920p(bereme v potaz že 1280p je už full HD) na víc jak 40 snímcích. Napovím žádná.

    Jedná se o nejnáročnější hru co zatím svět viděl a metro 2033 je podle toho nic.
    Samotní autoři uvádějí že na fullHD a 1920p s zahraješ s 2x GTX 590, což?
    Takže s tu nehrej na chytrýho a zkus se podívat na stránky battlefeldu, tam si porovnej jakou GK (jo nic jinýho nezjistíš) potřebuješ abys sis zahrál na ultra. Tadá! 570GTX + či ATi ekvivalent. Jelkož hra je optimalizovaná pro nVidii, tak doporučuji ji koupit pokud jde jen o tuto hru.
    Obdobně mám GTX460 a hra na rozlišení 1440x1080 šlape na 30-60 snímcích a záleží od lokace. Ta karta mě stála 2 800,- (Na alzu nečum ta je předražená) a většina lůidí nekupuje celý nový PC, ale upgradují ho postupně, a nevšiml jsem si že by překročila hranci 10k natož 5.
    Jinak pro srovnání na mé předešlé HD4850 ta hra šlape se stejnou sestavou co mám na cirka 10-20 FPS se ultrahigh a na tom rozlišení. Ono to není vždycky jenom o sestavě ale i jak se k tomu PC chvováš, tvůj PC je výkoný tak jak jeho nejpomalejší komponent.

  65. Guest

    "V tomto směru jen škoda, že není zajištěna větší podpora komunity, v tom bude mít Modern Warfare 3 navrch. "

    Imho serie battlefield je jedna z nejvic modvanejch her, existujou na MW mody v takovym rozsahu jako napr Project Reality. Forgooten Hope 2 nebo Point of Existence pro BF2?

  66. koutlosh

    Podívej, je občas v pořádku se pořádně zfetovat a ještě to zakalit a být mimo a mlít hovadiny úplně od cesty, ale je pak lepší se vyhýbat veřejným místům a i když to tak z pohodlí domova nevypadá, diskuse na gameparku jedním z takových míst je.

    Nevím co to má být za konspirační spiknutí ea+intel+nvidia+ještírci z podzemního rozměru, to už bych chápal obavy z Bilderbergu a NWO. Zrovna nV a Intel si taky konkurujou. Jak píšeš všichni víme, jak to je, kdo chce hezky čistou grafiku, hraje už deset let CS 1.6, potažmo Source, nebo COD 1 či 2, ten MW bych na milost taky vzal, páš i když už grafika tak hezky čistá není, hra samotná je dobrá jak chleba. Je jasné, že FPS jsou pak i na slabších kompech slušné. Jinak samozřejmě nevím co je špatného na špičkovém HW od intelu a nvidie, je drahý, ale výkonný, ostatně o ATI to platí taky, akorát to AMD nám bohužel trochu pokulhává, ale spoustě lidem jsem ho i tak doporučil, protože za ty prachy je to určitě zcela dostačující. Nevím co nám dávají lidi z DICE za předražený deset let starý produkt, možná jsi jenom retardovaný, nebo tam bude nějaký horší problém, každopádně to jak Activision recykluje značně obehraný engine s těmi samými modely, texturami a animacemi za AAA cenu 50€ už docela točí i pravověrné fandy. Oproti tomu BF3 je perfektní MP hra, která přináší luxusní gameplay v líbivém kabátku, konečně zas přišlo něco, co se dá hrát a zároveň to luxusně vypadá, nemám žádné ultraHC dělo, ale nemám nic proti pěkně vypadajícím hrám ba naopak. Když chci oldschool vždy mi stačí CS nebo MW, ty jsou totiž těžko překonatelné a nepotřebuju, aby mi někdo nově prodával starou hru za aktuální ceny, to koupí jen idiot.
    Intel procesor mám už roky a až na to, že už bych měl upgradovat nebyl problém, grafiky od nV jsou +/- stejně drahé i výkonné jako od AMD, jednou vydají lepší produkt rudí jednou zelení, je to dobře. Co se týče reklamací, jednou jsem reklamoval 3x 6600GT, nějak se nezadařilo, kluci mi jako omluvu při třetí reklamaci dali mnohem dražší zpracování téhož a od té doby nebyl problém (dnes už mám samozřejmě jinou, ale to GTčko pokud vím, tak slouží v jednom kompu dodnes). To že se CoD hraje v indii je vcelku bezpředmětné, SP si rád zahraju i u MW3, ale MP pro mně skončil s MW2 a jeho absenci dedikovaných serverů a od té doby to jde z kopce. Není progamerská scéna, je z toho jen takový přitroublý střílení pro pub dementy, mezi které nejspíš patříš.. díkyy bohu za DICE a jeho BF3, i když bez výhrad to taky není...

  67. LegioIX

    Myš, klávesnice, monitor... a seš na 16k.

  68. ZVLASTNI_STRAZNIK_DOOFY

    Když tak si mě přidejte: roady24

  69. Cheddar

    Jak jeste pred vydanim tvurci rikali ohledne strileni policie, ze je nekdy nutne zabit 1, pro zachranu milionu. Ja sem tech policajtu zabil neco pres 20 a umrelo 80 000 lidi :D

  70. Juress

    Urovnej si ta značení rozlíšení trochu :)
    Jako Full HD se označuje rozlíšení 1920x1080, neboli 1080p. 1920p by tedy bylo 3413x1920. 1280x720 není full hd.

  71. Juress

    Co se týče FPS - já třeba dokáži rozeznat rozdíl mezi 40 fps a 60 fps. Hranice 60 fps je hranice plynulosti. Důležité je mít sesynchronizovaný počet snímků s frekvencí vykreslování monitoru. Ta je u většiny laciných LCDček 60. Proto, když si zapnete VSYNC, nastaví se limit FPS na 60 a tím se eliminuje rozpadání obrazovky a dojem ze hry je mnohokrát plynulejší, než když si nastavíte 80 nebo 120.

  72. RaBer

    Lidi, mě tak udivuje, jak se tady handrkujete kdo to na jaké detaily rozjel a za kolik má sestavu. Já si sestavu obměňuji dle potřeby (po jednotlivých komponentech) a určitě nemusím investovat 12 tisíc či více. Mám 22 palcůminitor (1680x1050) a BF3 jsme rozjel na vysoké detaily (ultra jsem ani raději nezkoušel).
    Důležité snad je, že tu hru rozchodíte a užijete si jí, i když Crysys 2 je graficky dle mého přeci jen lepší. ...a je to i lepší hra. Sorry.

  73. Katka_?!

    těším se až si to zapařím pěkná hra ;)

  74. Guest

    Nemávej tu fakty, který nejsou pravdivý, buď tak laskav. Sestava za 30k nerozjede BF3 na víc jak 40fps? Nejnáročnější grafika na světě? Jsi tak hloupej a ještě se tím tady veřejně chlubíš. Mám sestavu za 25k a rozjedu hru na 1920x1080 s ultra detaily a maximálním nastavením a valí mě to kolem 60fps. A ne není to nejlepší grafika na světě, to teda ani náhodou.

  75. RaBer

    Nějak se nám tu diskuze vymyká z rukou. Opravdu není potřeba sestava za 20,30 tisíc, aby se tato hra rozjela na ultra detaily. Přijde mi, že se tu chlubíte, kdo má větší koule.

  76. DizzxX

    bf filmek -)

  77. Traya

    díky moc zasmal sem se že se chvilku z toho vzpamatovávat budu...

    300fps v COD2 ? to má každej druhej PC v dnešní době...
    navíc BF rozhodně není CoD kde když máš nějakých 255fps tak ti zbraně střílí rychlejc a jednoduše seš zvýhodněnej v tej hře.
    40-50fps není hratelný ? hmm tak takovou kktinu sem hodně dlouho neslyšel. a to nejlepší co jsi asi napsal že PC za 30k nerozjedeš na ultra ? tak jestli jsi totalní vypatlanec (což tak vypadá) a nakupuješ PC někde v Tescu či kde tak to máš pravdu.

  78. RaBer

    Dávám ti za pravdu, konečně rozumný náhled na věc. A kdybych mě na ultra detaily 40 fps, tak si pískám, mě stačí, když mi fps neklesnou pod 25 a to mi na vysoké detaily ani náhodou neklesly.

  79. Guest

    No predpokladam ze dany clovek uz z nejakeho PC postuje.

  80. <MEDA>

    Uz mam dohranýho je to mrtě kalba ale krátký to mají :D

  81. Guest

    Jestli to bylo alespoň částečně na mě, tak chci říct, že jsem se ani v sebemenším ničím nechlubil. Vyvracel jsem nepravdivé tvrzení, které tu bylo postnuto. A chci dodat, že jsou i o dost lepší sestavy, než jakou mám já ;-)

  82. Cheddar

    Kouknete co mam ja, byl to zazrak (a ani to asi ne) tak pred 3 rokama a BF si na tom zahraju a vypada uzasne. Nemusim mit sestavu za 20, abych to mel aspon na max a za 28 na ultra. Mam s tim vice problemu nez s Crysis 2, to je pravda, ale nejvyssi rozliseni, maximalni detaily a sem tam neco povypnout nebo snizit a sem taky na 40fps. Ze to neni plynuly? mozna ne, me to prijde uplne plynuly a bohate mi to staci.

  83. Guest

    Hrál jsem Battlefield na plejaku a bylo to moc supr doufám že i na PC si to taky užiju.

  84. Guest

    tak to by me zajimalo, kterej multiplayer bude nakonec lepsi..jestli BF3 nebo MW3 :-))) ? BF3 mam,jako srdcovej fanousek a uvedeni MW3 se divam online a po dvou hodkach ho asi chci taky :-D

  85. 147--

    mel sem to dohrany asi za 4hodiny,a vickrat uz to hrat nebudu

  86. Pho3n!x*

    tak treba az vyrostes, tak pochopis, ze tyhle hry se delaji hlavne kvuli multiplayeru :)

  87. koutlosh

    sry, ale nastavovat si VSYNC do FPSky, obzvláště pro MP, je naprostý nesmysl. Pevně locknutý počet framů za sekundu přináší "medový efekt", pocit těžkopádnosti kurzoru. Zpomaluje zásadním způsobem odezvu myši a znevýhodňuje hráče. Je lepší mít 50FPS bez VSYNC než 60 s. A pochopitelně je lepší mít více, jakmile máš trochu skill, poznáš rozdíl mezi 60 a 100 dost výrazně až pak se to začíná pomalu smazávat...
    Je to špatná rada, bez ohladu na to, že to odstraní některé defekty obrazu při rozhlížení...

  88. Guest

    mulťák super ako vždy, kampaň ma zatiaľ sklamala, všetko som to už videl 3-4 dozadu v cod...

  89. Juress

    No řekl bych, že závisí na hře. Třeba u BF3 mám vsync zaplý a žádné negativa nepozoruji. Naopak u všech předchozích CoDů byl vsync hrozný.

  90. ^3*^1DOOM^3*^4P^9avlos

    nevim proč to nejede na XP jede to ejnom na stupidni viste a win7 omg

  91. RaBer

    Pokrok nezastavíš. V této hře je vyžadován DirectX 10, takže je mi líto, sežeň si win7 a máš po problému.

  92. haXik|LP

    Přestaňte furt srovnávat CoD MW3 a BF 3 OMG! :D to je trapný jak každý dítě napíše CoD vs BF každý je o něčem jinym!!! To je jako srovnávat myš s velbloudem! =D A GP potřebuje někoho kdo umí psát články, tak se kdyžtak ozvěte já se objetuju =D

  93. Cheddar

    To tvoje stupidni 7 vyuziva vice lidi, nez visty a XP dohromady :D :D :D

  94. strima1

    Článek pěkně napsanej a hra vypadá výborně jen je na mě trošku drahá i když na tuto hru to vlaste moc není.

    Jinak k vin xp dámy a pánové proč asi hra battelfield3 nejde na xp můžete hádat.

    Tak já vám to prozradím tato hra je podporována/tvořena microsoftem a ten potřebuje nahrabat takže radši vyrobí hru na 7/vistu aby donutilo si lidi kupovat 7 a neb visty je to jejich byznys a tak trochu vyčůranost.
    Je to sice na nic ale co se dá dělat když se hold někdo snaží nahrabat jak to jen jde.
    Pro microsoft je hold xp minulost takže kdo bude chtít hrát nový hry si stejne do pár let bude muset pořídit 7 pokud už nebude 9 :-)

    Takže asi tak.
    Jinak přeju dobry den a dobrou noc na celi den a celou noc ztm strima

  95. RaBer

    Lidičky, smiřte se s tím, že Windowsum XP už odzvonilo. Já je mám na druhém počítači, mám je rád, ale pokrok je pokrok. Viva Win7!!! Na druhou stranu fuck of Win Vista!!!

  96. X-Face

    já fakt nevim co remcáte.. jasně že je to náročnější a jasně že je to složitější a že to nepůjde na XP. To je hold pokrok a ten s pentiem 4 nezastavíte...

    Mimochodem ovladatelnost je trochu horší, ale podle mě je nevýhodou, že to jde jen na FULL rozlišení a plný detaily jinak to vypadá divně :(....aspon u me

    Mimochodem kdo by chtěl s náma hrát tak pišteeeeee (lvl 14 a 15, klucí jako bucí) ... conquest4eva :) X-Face-CZ

  97. Psycho12

    Tolik sem na to těšil a když už to tu bylo, byl jsem dost zklámán... Je to kopie všech kopií :))) Nejvíce mne bavila mise "NA LOV" ... BC 2 o dost lepší :)

  98. Guest

    Dobra hra

  99. marsek28

    jsem zvědav co bude lepší, jestli BF3 NEBO MW3

  100. Guest

    Příště až budeš chtít něco napsat, tak si nezapomeň mozek ;-)

  101. kubi52

    Mazec hra,ale na singl je lepsi cod

  102. PowerfulUSA

    re:104 BF Bc 2 singl urcite nema na SINGL BF 3! Jinak jak asi vsichni vite Singl je lepsi u CoD a Multak U BF

  103. PowerfulUSA

    pardon v tom prvnim komentu ma bej re:102

  104. Guest

    Jak se dívám, tak se dívám. Nemůžu si vynachválit hru Battefield 3. Hra s velkým grafickým fondem určitě plně oslňuje hráče válečných a akčních her. Dovolím si říct, že možná jedna z nejlepších po celé staletí. Hlavně grafika a hratelnost vypadají hodně nadějně, ale obávám se, že ve hře Battefield 4 by mohli začít hrát živí lidé, protože snad už ani nejde lepší grafika, než je v téhle nadupané hře. Battefield 3 nastavili laťku hodně vysoko. Gratuluji ke hře a přeju příjemnou zábavu.

  105. Psycho12

    Tak já neříkám že BF 3 je špatná hra, jenom mne docela naštvalo že po 12-ti krátkých misí (na HARD) se objevily závěrečný titulky, ten výslech Blackburna byl jak z Black Opsu a BC 2 mi připadalo dost živější... :)))

  106. Psycho12

    Živější nemyslim graficky :)

  107. Guest

    Já origo mám je to fakt hustý , typ hry sqvad když se sejdou 2 vyrovnaný družstva ta mapa trvá asi hodinu já si užívám heli ostatní čekaj fronty na stíhačky jo a graficky je to lepší než tryler jednoznačně doporučuju pokut máte sestavu jinak budete sklamaný

  108. Guest

    Luxusne propracovane :D

  109. dan556

    jako hral sem to a musim rict ze nic svetobornyho to zase neni..

  110. GreY_FoX

    Taaak lidíí kupovat kupovat a hrát :D

  111. RaBer

    Souhlas, taky jsem se z toho neposral. Mulťák jsem nehrál a tato hra je především na mulťák, tak věřím, že to je něco jiného než singl, který nestojí za moc.

  112. Ecafoo

    ten battlefield vubec nevypada spatne... :D mozna o nem zacnu uvazovat.. :D

  113. Demone^1ss

    Přijde mě směšné, jak tu místní mládež ohodnotí hru, která je primárně založená jenom na MP, podle zahraného singlu ((: Na druhou stranu tam SP Dice dali právě pro tuto mládež, aby je nalákala na MP. Děkuji jim, že to tuto mládež od skvělého MP odrazuje a tudíž ho nemá kdo kazit (:

  114. Guest

    Plně s tebou souhlasím BF3 byla od začátku online hra , singl jen aby se neřeklo .
    Taky jsem rád že v multiplayeru je to takové normální nikdo si tam nenadává až na vyjímky.
    Prostě takto to má být .

  115. ^^22SZienG

    A mě přijde smešný,že recenzi přenechali tomudletomu shluku atomuu..Tolik komentařu a von není schopen napsat ani ,,,k,,Bouřku..atomovou na tebe...

  116. ^^22SZienG

    Hodně mi to připomíná pana ze Sachalínu..jsou to bezvaječná čtyřčata....

  117. Guest

    parádní hra!

  118. X-Face

    Přesně tak...hra je udělané tak aby jste dostali tu pravou zábavu až s originálkou. SP bych hodnotil jako takový demíčko, prostě pro ty co to chtějí jen vyzkoušet a nebo se ještě nerozhodli si to koupit. To pravý hraní začíná až v MP.
    Mimochodem taky mi to nepřijde jako úžasná hra. Kdyby dali lepší ovládání a střílení tak možná (nemyslím vrtulníky, tanky atd. ty jsou perfektní)...ale takhle 9/10.

  119. wuLfinoOo

    lepsi je samorejme BF3 ptz ma lepsi engine lepsi grafiku tezsi fyziku realnejsi ovladani a good pribeh a co ma MW3 good pribeh navazujici na ostatni MW a skvelou hratelnost ale nerealnou grafika a engine s malymi upravami ale hodne malymi

  120. The_DaX

    Moc vydařený kousek

  121. Psycho12

    Kdyby hra byla jenom Kvůly MP, tak bysme nečekali tak dlouho než to vyjde a u tohohle ten SP spackali totálně (Do trailerů dali jen ty nejlepší záběry ze hry, ale co zbytek???) ani ten MP mě vůbec nechyt (BC 2 mne z BF hodně byvilo a příběh a MP taky skvělej :D) :))) Já osobně sem se radši rozhodl pro MW 3... CoD mne nikdy nezklamal a nestalo se tak i dnes :)

  122. Bekulda

    Hodně dobrá hra :-))) 5/5

  123. K!mak

    Tak to je tezka vychytavka:))

  124. RaBer

    Pravda pravdoucí. Já měl tu čest zahrát BT3 singl a můžu říct, že mě to celkem sklamalo. Ne kvůli hratelnosti, grafice, ale za čtyři hodony hotovo, to jsem ještě nezažil. Proto preferuji CoD:MW3, tam ten singl bývá vždy parádní a je tomu i v MW3.

  125. Guest

    Ačkoliv hra dostala velmi pozitivní hodnocení, přijjde mi tato recenze dost odfláknutá. Autor jí ušil horkou jehlou tak, že prezentoval pouze ty nejnutnější údaje a ani ty nejsou někdy dokonalé (např. hra je omezena pouze na 4 povolíní, ale jaká, to už autor nenapsal)

    Čekal jsem mnohem "květnatější" recenzi, jako tomu je třeba u CoD MW3.

  126. Stenly1986

    Graficky dobry ale radči zustanu u COD

  127. Lamacz79

    mega :)))

  128. Guest

    Super hra...

  129. Searcher

    Vypadá to dobře

  130. Guest

    Pro mě,velký zklamání.Hraju na PS3,nevím jak velikej je oproti PC rozdíl,ale tahle hra je fakt sračka.Hrál sem BC2,má svoje chyby,ale rád se k ní vrátím.Na BF3 jsem se těšil,vysolil 1300kaček a mám chuť to jít vrátit.Singl jsem ani neotevřel,jde mě pouze o multiplaer a ten je na PS3 pro mě doslova k vzteku.Každou chvilku mě něco tak nakrkne, že nechápu ten hype okolo týhle záležitosti.Pro campery nebo zběsilý střílení kolem sebe po všem co se dá zničit,bez nároku na trochu taktický akce možná dobrý,ale jinak?Můžu si pět minut prozkoumávat prostor do kterýho chci vlézt a když jsem si jistej že je čisto,můžu se vsadit že až tam vlezu,respne to soupeře za mě a hotovo.S RPG tě sejmou přes půl mapy,ale když vypálím hodně zblízka,např na schodech v domě,ani to s protivníkem nehne,taktéž granát.Musim většinou vypált půl zásobníku abych někoho sejmul,na mě stačí první kulka.Zalehnutí v naprosto tmavém koutě a likvidace protihráčů...možná realný,ale myslel jsem že tahle hra má být hlavně zábava a mě bavit přestává po pár dnech.Jinak grafika a zvuk paráda....ale za ty prachy se mi to zdá prostě málo.

  131. ^0Re^1w^0as

    Je to hustý se skvělou grafikou :D

  132. Guest

    cs chcu se zeptat je to dobra hra premislam o tem ze bych ju kupil ale nwm jestli se to hraje dobre poradte ? :D

  133. pinkdos

    Od hry sem i přes to všechno očekaval více.

  134. kynycek

    podle toho co vsici rikaji by to mohlo za neoc stat

  135. Guest

    co si vybrat... .. bohuzel si budu muset koupit obe dve hry.. jen skoda ze GP nehostuje aj BF :D ale mohlo by :)

  136. sirPavca

    čekal jsem víc, ale dobrý

  137. ^^22skejtacek111

    battlefield 3 upe nejlepsi hra kam se hrabe Cod mw3

  138. Tipos93

    Málo čééče ... 95% minimálně

  139. Pelendrekk

    to musim mat

  140. JaSuTuInkognito

    Snad to pro mě nebude takové zklamání jak red orchestra.

  141. {Roach}

    co dodat upe naslapane

  142. lukashora

    mám ps3 verzi a když chci spustit multiplayer tak to po me chce abych si něco koupil na psn a nejde to zavřít ..

  143. Guest

    Brutalní hra z parádní grafikou je sice trochu náročná ale užijetesi jí

  144. Fenix_!!!

    čus, hledáme hráče do tymu na cb. tam je uz 12v12 a 16v16. Takže supek tymova spoluprace..plná sposty taktickych možností..Nejlepší by ale bylo kdyby se k nam pridalo přimo hotovy a sehrany družstvo. kdyztak mi napiste na profil.. vek 16+

  145. loupak33

    docela dosta me to zaujalo

  146. k0st!dl0

    CoD:MW3 je lepší a má míň % jak toto..OMG

  147. MarecQek

    Jedna z novým dobře propracovaných her. Už battlefield 2 byla úspěšně propracovaná, ale až takhle propracovanou 3 sem nečekal. I když něco zůstalo ze 2 pořád to má něco do sebe :)

  148. Guest

    Ešte som nehral ani 1 ale asi začnem :P super spracované

  149. Battle_CZ

    Myslel sem si že něco porazí COD MW 3 Ale opět zklamání.

  150. lowPAK**

    Úžasná hra s naprosto perfektní grafikou. V rozlišení 1920x1080 a ultra detaily + vyhlazováním hra vypadá neskutečně. Doporučuji všem, kteří jsou nejen fanoušky celé série Battlefield!

  151. lowPAK**

    Mně METRO 2033 jede bez problému ve FULL HD, s DX 11, s vyhlazováním a s maximálními detaily. A mám sestavu přes 30 K, tak mi teď řekni, co nerozjedu?

  152. Guest

    Grafika super,multiplayer super, ale eště tomu něco chybí ale i tak super

  153. Guest

    ani grafficky ani príbehem ani multiplayerem

  154. Guest

    Super hra :)

  155. Geneal

    Zase to neni pravi Battlefield.

  156. BioForge

    ne jen kvůli singlu ale i kvůli multiplayeru

  157. -Dennny-

    Nejlepší hra, jen singleplayer by mohl být delší

Copyright © 2018 Allstar Group s.r.o