Bulletstorm

Bulletstorm. Očekávaná hra od EPIC Games..

 

Bulletstorm přišel hezky potichu, ale s o to větší razancí dokázal překvapit svoji hravostí, lehkostí, příjemnou originalitou a zajímavým prostředím, z něhož možná některým přihlížejícím na nedávné prezentaci spadla čelist. Svoji práci odvedl na výbornou i Adrian Chmielarz, kreativní ředitel studia People Can Fly, který pozdější rozhovor s českými novináři opepřil několika zajímavými informacemi. Zkrátka spojení tvůrců Painkillera a Epicu (Unreal a Gears of War) se nejspíš nadmíru vyplatí!

 

Celý příběh Bulletstormu se bude odehrávat ve 26. století, kdy se ocitnete v kůži jistého Graysona Hunta, lovce lidí, který zabíjí teroristy a rebely. Jednoho dne je však najat na práci, ale jeho cíl není tím, čím měl být. Neuposlechne tudíž přímý rozkaz svého zkorumpovaného nadřízeného, generála Sarrana. Ten ho vzápětí označí za zrádce a donutí Hunta žít jako vesmírného piráta utápějícího se v alkoholu. Deset let po úvodním incidentu se oba muži opět setkají na orbitě jedné neznámé planety. Hunt je dohnán do kouta a v jeho opileckém rauši ho nenapadne nic lepšího než navést jeho drobnou loď na kolizní kurz s generálovým křižníkem. Výsledkem je, že se obě plavidla zřítí na neprozkoumanou a tajemnou planetu Stygia...

 

Právě v tom okamžiku začala samotná ukázka z hratelného dema Bulletstorm a musím přiznat, že svět Stygia mi učaroval na první pohled. Jednalo se totiž o nádhernou kombinaci obrovských sci-fi budov říznutých lehce antickým stylem, na kterých se již podepsal zub času a především všudypřítomná fauna. V jednoduchosti by se dal celý svět přirovnat k takovému mixu Rapture z Bioshocku a Pandory z filmu Avatar.

„Inspiraci pro tenhle svět byl mimo jiné pop-art 40. let. Rozhodli jsme se mít vyspělé město plné barev, ale zároveň jsme chtěli mít něco ve stylu „zničeného ráje". Takže to, co bylo předtím muzeum, je nyní řeznictví a co bývalo nádhernou vilou, jsou teď veřejné záchodky. Zkrátka něco jako grafity na neposkvrněné bílé zdi. Jsme velmi rádi, že můžeme nabídnout takto unikátní prostředí a rozhodně ho nehodláme jen tak zahodit," odpověděl Adrian Chmielarz na moji otázku ohledně výpravy.

 

ze hry..

 

Komentáře(1)