No Quarter 1.2.7

 

Novinky v módu No Quarter 1.2.7 hry Wolfenstein: Enemy Territory

 

 

  • vylepšen výkon - byla provedena optimalizace několika smyček a matematických funkcí
  • opravena možnost pádu hry při změně herního módu
  • provedena optimalizace porovnání řetězců a objektů spojených se spawnováním
  • odstraněny některé nepoužité cvary
  • odstraněny cvary g_maxlevel*
  • odstraněno G_SetAASBlockingEntity
  • do logu se zapisuje IP adresa hráčů
  • byly aktualizovány soubory geolokace
  • opravena funkčnost g_adrenaline
  • adrenalin synchronizován s ukazatelem energie
  • přidány nové možnosti nastavení g_adrenaline
  • přidány nové možnosti nastavení g_medic: možnost léčení medika za použité lékárny spoluhráči; možnost vypnutí závislosti množství zdraví na počtu mediků v týmu; možnost zapnutí přidání 25 k maximu zdraví všem hráčům; možnost vypnutí 12% bonusu k množství zdraví pro mediky; možnost vypnutí obnovování zdraví pro mediky
  • opravena příčina chybového hlášení o překročení MAX_GAMESTATE v případě Configstring (CS)
  • přidáno nové nastavení - g_csMethod (více info v NoQ Wiki)
  • odstraněny nepoužité části z CS_SERVERINFO
  • optimalizována velikost Configstring 
  • přidán nový příkaz pro správu serveru: csinfo (/rcon csinfo) - umožňuje debugování problémů spojených s CS
  • boty nelze vyhodit ze serveru pomocí Lua příkazu: clientconnect
  • opraveno špatné zobrazení GUIDů při použití příkazu !listplayers při následování bota jako divák
  • upraveno užití minometů a kulometů boty
  • opravena chyba použití stejných přezdívek pro boty
  • opravena chyba zůstávání jednoho bota ve hře
  • vylepšen výkon rozhraní botů
  • boti dovedou využít dvě pistole najednou při dosažení 4. úrovně Lehkých zbraní
  • přidána nová možnost nastavení omnibot_flags boti budou dobíjet hráče, kteří nejsou kompletně mrtví
  • přidány nové odkazy na hodnotu: [p] - opět odkazuje na diváky; [b] - odkazuje na spoluhráče, který Vám naposledy udělil poškození; [c] - množství poškození, které Vám udělil naposledy spoluhráč; [x] - odkazuje na nebota, který se jako poslední připojil na servr; [m] - odkazuje na hráče, který si jako poslední vyžádal medika; [f] - odkazuje na hráče, který jako poslední požádal o asistenci ženisty
  • opraveny některé chyby v nastavení vlastností zbraní
  • přidána nová funkce nastavitelná pomocí cg_whizzSounds (více v NoQ Wiki)
  • opraveno použití dalekohledů během zobrazení seznam výsledků
  • opraven výběr naposledy použité zbraně po odhození dýmovnice nebo balíkové výbušniny
  • opravena předčasné přepnutí z režimu přiblížení u dalekohledů
  • opravena chyba počítání počtu zásahů pomocí balíkové výbušniny
  • přidáno nové nastavení pomocí g_simpleBullets (více v NoQ Wiki)
  • přidána nová nastavení pomocí team_maxLMGs a team_maxScopes, která umožňují přesnější limitování použití zbraní
  • rozšířeny statistiky zbraní
  • opravena chyba, kdy po vystřelení z raketometu nedošlo k automatickému přepnutí zbraně na samopal
  • přidány některé chybějící Lua funkce pro kompatibilitu s ETPro Lua skripty
  • přidána nová Lua funkce et.G_XP_Set ( clientnum , xp , skill , add )
  • přidán ETWsk Lua skript
  • opraven problém s výbuchy
  • opravena funkce příkazu playdead při vstupu do tanku
  • z důvodu kompatibility přidány odstraněné příkazy pro skriptování herních úrovní - mu_*
  • opraveno nechtěné mnohonásobné volání událostí v případě stejného pojmenování více objektů stejným jménem
  • během ochranné nesmrtelnosti je znovu možné odkopnout hráče
  • oznámení přípravy k boji je nyní oznamováno 4 sekundy před startem kola hry
  • optimalizován kód restrikcí
  • přidána nová možnost nastavení g_fallOff - vylepšena konzistentnost udělování poškození se zvyšující se vzdáleností střelce a oběti; přidána možnost vztažení toho to nastavení i na zásahy do hlavy
  • při zobrazení výsledkové tabule lze opět také číst obsah diskuze
  • do menu přidáno tlačítko pro znovupřipojení k naposledy navštívenému serveru
  • v HUDu nahrazena textová indikace třídy ikonou třídy
  • pro diváka přidána možnost zobrazení zbraní, které má hráč, který je následován divákem - nastavení pomocí - cg_drawCarryWeapons
  • grafický seznam úmrtí může být prohozen
  • v případě držení těžké zbraně se zobrazí stav dovednosti Těžkých zbraní namísto Lehkých zbraní
  • ukazatel vytrvalosti se nyní ukazuje i divákům
  • postupné mizení přezdívek ostatních hráčů je zrychleno 2x
  • oznámení o plnění úkolů mise lze nyní kompletně vypnout
  • možnost `b' nastavení Shrubbotu nyní povoluje pouze příkaz !gib; pro povolení příkazu !disguise nyní slouží možnost `T'
  • byly rozšířeny možnosti příkazu !give a opravena jeho funkčnost
  • upravena pravidla, dle kterého se hráči promíchávají mezi týmy 
  • přidána možnost vypnutí výklonů do stran pomocí g_realism
  • rozšířeny možnosti nastavení jp_insanity - možnost odkopnutí dynamitu (nedoporučeno používat spolu s boty)
  • rozšířeno nastavení pomocí g_headshot - hodnota 2 znamená smrt po jednom zásahu; hodnota 3 znamená smrt po jednom zásahu do hlavy s tím, že zásah do těla znamená normální poškození
  • přidáno nové nastavení pro výběr zbraní
  • přidána možnost načítání nastavení vynucení cvarů čtením ze samostatného souboru - pomocí g_ForceCvarFile 
  • došlo k rozšíření odměny za dosažení 6. úrovně Tajných operací - `Kradmý pohyb': pro výměnu prázdného zásobníku zbraně není třeba opouštět mód používání dalekohledu
  • hráči třídy Agent mohou sundat tlumič z pistole a odhodit ji
  • opraveny možnosti sbíraní a odhazování zbraní pro hráče, kteří dosáhli 4. úroveň dovednosti Těžkých zbraní
  • přidány nové „módy“ možnosti nastavitelné pomocí nq_war: pancéřová válka, válka ostřelovačů, nožová válka, broková válka, granátová válka, plamenometná válka, a tak dále; módy lze kombinovat
  • odstraněno nastavení pomocí g_knifeonly
  • přidáno několik nových ocenění zobrazujících po konci kola hry během mezičasu
  • přidána možnost snížení doby do dalšího zrodu při poklesu počtu hráčů po daný limit - pomocí g_spawntimeMinPlayers
  • odstraněny příkazy +lookdown, -lookdown+lookup, -lookup
  • rozšířen počet animací smrti hráče (především při sebevraždě příkazem a podříznutí dýkou)
  • přidáno oznámení o změně vůdce čety
  • v četě mohou být pouze neboti
  • ikona indikující možnost popravy se již nezobrazuje u spoluhráčů
  • oprava rušení umlčení po změně přezdívky
  • u diváků odstraněn velký nápis `SPECTATOR' (česky divák) - došlo k rozšíření prostoru pro zobrazení diskuze
  • přidán zvuk oznamující používání Polní resuscitace
  • byly upraveny počty získávaných zkušeností za léčení: oživení injekcí - 2 XP; léčení injekcí - 3 XP; Polní resuscitace - 4 XP
  • přidáno nove nastavení pomocí team_maxIsPercentage (více info v NoQ Wiki)
  • přidána nová oznámení pro sebevraždy
  • změna cg_spreeAnnouncer na cg_killAnnouncer
  • příkaz !spec999 nyní přesouvá do týmu diváků všechny hráče s pingem v rozsahu 500-999
  • složka módu změněna z noquarter na nq

 

 

 

Poznámka: v případě používání vlastních souborů obsahujících nastavení hry si aktualizujte umístění konfiguračních souborů - od verze 1.2.7 používá mód složku s názvem: nq

 

Poznámka 2: ve verzi 1.2.7 jsou upraveny některé vlastnosti zbraní, avšak na GameParku jsou použity vlastnosti z původní hry (jako např. v ETPro módu)

 

Komplexní české informace o módu No Quarter hry Wolfenstein: Enemy Territory naleznete v článku No Quarter - mód pro WolfET.

Další informace jsou k nalezení anglicky v NoQ Wikipedii.  

Komentáře(2)