Čekejte prosím
Čekejte, prosím...
Logo sekce

CoD:UO - Instalujeme a spouštíme na GP

28.03.08, 19:29, autor: ^ScOrpI?, vyšlo v blogu: ^ScOrpI?
Nevíte si rady s instalaci Call of Duty 1 či datadisku United Offensive? Podrobný návod instalace je vysvětlen bod po bodu v tom to článku. Článek dále obsahuje návod na instalaci módu: Merciles German Front Mod German Knock Outs Přečtě te si nejdříve tento článek než se budete ptát adminů na řešení vašeho problému.

 

 

OBSAH:


1. Instalace Call of Duty

2. Instalace Call of Duty: United Offensive

 

- 3. Instalace modu Merciles

- 4. Instalace modu German Front Mod

- 5. Instalace modu German Knock Outs

 

6. Anketa

 

 

* Pole označená  *   jsou důležitá!

 

 * 03.října 2008 - aktulalizace blogu

 * 04.října 2008 - přidán nový mod

 * 18.března 2009 - aktulalizace blogu

 * 05.května 2009 - přidán GFM mappack

 * 10.března 2010 - aktulalizace blogu

 

 

 

1. Co potřebujete:

 

a) Instalaci Call of Duty

 

Nejdůležitější je vlastnit základní (první) díl: Call of Duty, její instalaci si nyní ukážem na podrobném návodu. Pokud instalujete poprvé, doporučuji pečlivě nastudujte postup!

 

 * Po vložení prvního CD, DVD se zobrazí tabulka s možností Instal. Jakmile stisknete tlačítko Instal, ukáže se vám následující tabulka pro vložení CD-klíče, kdo vlastní originální kopii hry Call of Duty jeho CD-klíč je uveden na vnitřní straně krabičky.


 * Po odkliknutí tlačítka Next a zadání vašeho CD-klíče si vyberete adresář kam chcete Call of Duty nainstalovat. Tradičně se Vám automaticky zobrazí: C:\Program Files\Call of Duty.

 

 * Pro ty co nevlastní originální kopii hry:

 

CD-klíče jsou k nalezení kdekoliv na internetu, já ti žádný posílat nebudu!

 

 

Po instalaci musíte vložit crack, díky kterému spustíte hru. Pálené či stáhlé verze her Call of Duty neobsahují nejnovější patche, tudíž budete nuceni je doinstalovat. Bez nejnovějších patchů, Call of Duty na Gameparku nespustíte.

 

 

Patch 1.5 * Pro ty co nevlastní originální kopii hry: 

 

 * Nejnovější patch 1.5, který je potřeba k hraní na gp obsahuje: nové mapy, úpravu hry. Patch se musí nainstalovat do složky se hrou tradyčně: C:\Program Files\Call of Duty.



 * c) mappacky

 

 * Ke spuštění jsou také potřebné mappacky, bez kterých se do hry nepřipojíte. Základní (potřebné) jsou: Gamepark mappack #1, Gamepark mappack #2, Gamepark mappack #3, pak jsou zde mappacky na jump (#1, #2) mapy na AIM.

Základní mappack rozbalte a obsah nakopírujte tradyčně do složky: C:\Program Files\Call of Duty\main.


 * d) začínáme hrát Call of Duty na Gameparku.

 

 * Jestliže máte mappacky nakopírované ve složce se hrou: C:\Program Files\Call of Duty\main nesmíte zapomenout na Zapnutí PunkBustera v multiplayer options! jinak vám hra nepůjde spustit.

 

 

Screenshoty ze hry

 

   

 

 

2. Instalaci Call of Duty United Offensive

 

Hru Call of Duty: United Offensive nespustíte bez nainstalované hry Call of Duty:1

 

 * Po vložení prvního CD, DVD se zobrazí tabulka s možností Instal. Jakmile stisknete tlačítko Instal, ukáže se vám následující tabulka pro vložení CD-klíče, kdo vlastní originální kopii hry Call of Duty jeho CD-klíč je uveden na vnitřní straně krabičky.

 

 * Po odkliknutí tlačítka Next a zadání vašeho CD-klíče si vyberete adresář kam chcete Call of Duty nainstalovat. Tradičně se vám automaticky zobrazí: C:\Program Files\Call of Duty.

 

 * Pro ty co nevlastní originální kopii hry:

 

CD-klíče jsou k nalezení kdekoliv na internetu, já ti žádný posílat nebudu!

 

 

Po instalaci musíte vložit crack, díky kterému spustíte hru. Pálené či stáhlé verze her Call of Duty neobsahují nejnovější patche, tudíž budete nuceni je doinstalovat. Bez nejnovějších patchů, Call of Duty na gameparku nespustíte.

 

 

Patch 1.5 * Pro ty co nevlastní originální kopii hry:

 

Aby jste mohli hrát na Gameparku je potřebny patch 1.51, který nahraje nějaké mapy a opraví hru. Patch se musí nainstalovat do složky se hrou tradičně C:\Program Files\Call of Duty. Při instalování patche se vytvoří složka uo, do které se mapy nainstalují.

 

 * c) mappacky

 

Ke spuštění jsou také potřebné mappacky, bez kterých se do hry nepřipojíte. Základní (potřebné) jsou: UO #1 (oficiální) / UO #2 (základní) / UO #3 (přídavný č.1) / UO #4 (přídavný č.2) / + mappy do German front módu: GFM #1 / GFM #2. Všechny mappacky se do CoD: United Offensive instalují automaticky tradičně do adresáře se hrou C:\Program Files\Call of Duty.

 

 * d) začínáme hrát Call of Duty: United Offensive na Gameparku.

 

 * Jestliže máte mappacky nakopírované ve složce se hrou: C:\Program Files\Call of Duty\main nesmíte zapomenout na Zapnutí PunkBustera v multiplayer options! jinak vám hra nepůjde spustit.

 

 

Screenshoty ze hry

 

 

 

 

 

Merciless Mod v3.0

 

 Zde naleznete menší přehled toho co obsahuje Merciless Mod:

 

Merciless je mod, ve kterém si můžete vybrat z několika vojáků, kteří mají různé vymoženosti. Při zranění teče krev a to tak, že ji máte i na obrazovce a za nedlouho máte loužičku krve i pod sebou. Při velkém zranění vám stále ubývají procenta života, jestliže včas nenaleznete doktora můžete za několik sekund zemřít na průstřel v těle.

 

 * a) Instalace modu

 

Merciless Mod si nainstalujte do složky se hrou C:\Program Files\Call of Duty.

 

 * Merciless Mod (66,5MB)

si můžete stáhnout zde.

 


 

 

 

  Co nového Merciless Mod přináší:

• systém volby specializace vojáků (sniper, medik, pěchota)
• vlastní menu pro každou národnost
• 3 dovednosti, jejichž růst je závislý na stylu hraní
• zobrazení krve na uniformách vojáků a rukou
• krvácení

• bolest postavy při zásahu
• možnost vystřelení zbraně nepříteli z rukou
• 2 nové zbraně (Molotov koktejl, hořčičný plyn)
• při nadýchaní bojového plynu vojáci zvrací
• vlastní HUD
• a mnoho dalšího

 

 

 

Screenshoty z modu

 

 

 

 

German Front Mod

 

 Zde naleznete menší přehled toho co obsahuje GFM:

 

* nové postavy - každé povolání má svůj model, poznáte tudíž kdo za co hraje
* nová technika - Tiger, Jagdpanther, nové typy Shermanů
* nové zvuky zbraní a vlastní dabing Rusů
* pouze míření přes mušku - přibližování puškou je daleko menší, tudíž je zásah těžší
* nový počet nábojů - je snížen počet nábojů a dokonce i tanky mají omezenou munici na 10 střel

 

V German Front Mod je důležitá spolupráce hráčů. Nejen různé úpravy v podobě lékařského kitu u medika, ale i příděl zbraní záleží na volbě povolání. Ne každý má v zásobě granáty, smoke granáty, dalekohled pro přivolání artilerie atd.

 

 * German Front Mod mod si můžete stáhnout zde. 

 * (376 MB),  mappack zde. (61,2 MB)

 *  mappack zde. (109 MB)

 

 

 

Vše, co budete mít, závisí na výběru mezi:

* Lehkou pěchotou

* Útočnou armádou
* Podporou
* Odstřelovači
* Zdravotníky
* Důstojníky (jako jediný může povolat artilerii)

Počty různých povolání jsou omezeny, takže všichni nemohou hrát např. za medika.

 

 * a) Instalace modu

 

German Front Mod a mappack GFM si nainstalujte do složky se hrou C:\Program Files\Call of Duty.

 

Screenshoty z modu

 

 

 

 

German Knock Outs

 

 Zde naleznete menší přehled toho co obsahuje GKO:

 

Z dob 2. světové války se přesuneme do nedávné minulosti a vyzkoušíme si celou škálu moderních zbraní, včetně oblíbených kousků jako je M16A3, AKM, Steyer AUG, G36E, UZI, M4A1 apod.

Dále přibyla další "dospělá" odstřelovací puška Sako TRG-22, možnost změny zoomu u většiny optik, různobarevné smoky a nějaká ta výbušnina C4. 

 

Jako bonus je v základní výbavě nůž, jenž lze po nepříteli hodit a docílit tak skutečně tichého zabití. Novinek je na podrobný výčet opravdu spousta, takže doporučuji radši vše vyzkoušet na vlastní kůži.

 

 * German Knock Outs si můžete stáhnout zde. [97 MB]

 

 Co můžeme od nového modu čekat?

 • Nové postavy

 • Nové zbraně

 • Nové zvuky zbraní

 • Nůž

 • C4

 

 * a) Instalace modu

 

German Knock Outs si nainstalujte do složky se hrou C:\Program Files\Call of Duty.

 

Screenshoty z modu

 

 

 


 * Tímto bych uzavřel tento článek o správném nainstalování hry Call of Duty: United Offensive. Pokud jste postupovali podle výše uvedeného návodu, nebudete už potřebovat žádné další rady na instalaci hry, modů.

 

 

 * Když si ani zde nebudete  vědět rady, zeptej te se některého admina zde na CoD:UO nebo na forum CoD:UO, určitě vám odpovíme a poradíme. Těšíme se na vás při hraní zde na GP v oblasti Call of Duty United Offensive.

 

Váš admin team.

 

 

 

 

 

 

 

 * Tento návod pro vás vytvořil - ©® 2008 / 2009 / 2010 ^ScOrpI? (s.c.o.r.p.i@seznam.cz)

 

 

Další články z této sekce...

ANKETA

Pomohl vám tento návod?

Celkem: 280 hlasů

V této anketě jste již hlasovali.

Buď jste v této anketě již hlasovali, nebo hlasoval někdo se stejnou IP adresou. Pokud chcete hlasovat, zaregistrujte se prosím.

SDÍLET

Hodnocení

OHODNOŤTE ČLÁNEK

Kliknutím na hvězdičku vložíte své hodnocení
Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé. Děkujeme za Váš hlas.

BlogyProfil blogu
Články, které zde uvidíte budou z kategorie: CoD:UO (návody), C&C (papírové modely) a GTA:LC
* Založen: 1.11.2007 17:09:48
* BlogRank: 1,2
* Přístupů: 30 059
* RSS: RSS zdroj
Redakce blogu

REDAKCE BLOGU

Celkem redaktorů: 1
Toplist