Čekejte prosím
Čekejte, prosím...
Logo sekce

No Quarter 1.2.7

07.03.10, 01:04, autor: <Your>Father<CZ>, vyšlo v blogu: WolfET - No Quarter

 

Novinky v módu No Quarter 1.2.7 hry Wolfenstein: Enemy Territory

 

 

  • vylepšen výkon - byla provedena optimalizace několika smyček a matematických funkcí
  • opravena možnost pádu hry při změně herního módu
  • provedena optimalizace porovnání řetězců a objektů spojených se spawnováním
  • odstraněny některé nepoužité cvary
  • odstraněny cvary g_maxlevel*
  • odstraněno G_SetAASBlockingEntity
  • do logu se zapisuje IP adresa hráčů
  • byly aktualizovány soubory geolokace
  • opravena funkčnost g_adrenaline
  • adrenalin synchronizován s ukazatelem energie
  • přidány nové možnosti nastavení g_adrenaline
  • přidány nové možnosti nastavení g_medic: možnost léčení medika za použité lékárny spoluhráči; možnost vypnutí závislosti množství zdraví na počtu mediků v týmu; možnost zapnutí přidání 25 k maximu zdraví všem hráčům; možnost vypnutí 12% bonusu k množství zdraví pro mediky; možnost vypnutí obnovování zdraví pro mediky
  • opravena příčina chybového hlášení o překročení MAX_GAMESTATE v případě Configstring (CS)
  • přidáno nové nastavení - g_csMethod (více info v NoQ Wiki)
  • odstraněny nepoužité části z CS_SERVERINFO
  • optimalizována velikost Configstring 
  • přidán nový příkaz pro správu serveru: csinfo (/rcon csinfo) - umožňuje debugování problémů spojených s CS
  • boty nelze vyhodit ze serveru pomocí Lua příkazu: clientconnect
  • opraveno špatné zobrazení GUIDů při použití příkazu !listplayers při následování bota jako divák
  • upraveno užití minometů a kulometů boty
  • opravena chyba použití stejných přezdívek pro boty
  • opravena chyba zůstávání jednoho bota ve hře
  • vylepšen výkon rozhraní botů
  • boti dovedou využít dvě pistole najednou při dosažení 4. úrovně Lehkých zbraní
  • přidána nová možnost nastavení omnibot_flags boti budou dobíjet hráče, kteří nejsou kompletně mrtví
  • přidány nové odkazy na hodnotu: [p] - opět odkazuje na diváky; [b] - odkazuje na spoluhráče, který Vám naposledy udělil poškození; [c] - množství poškození, které Vám udělil naposledy spoluhráč; [x] - odkazuje na nebota, který se jako poslední připojil na servr; [m] - odkazuje na hráče, který si jako poslední vyžádal medika; [f] - odkazuje na hráče, který jako poslední požádal o asistenci ženisty
  • opraveny některé chyby v nastavení vlastností zbraní
  • přidána nová funkce nastavitelná pomocí cg_whizzSounds (více v NoQ Wiki)
  • opraveno použití dalekohledů během zobrazení seznam výsledků
  • opraven výběr naposledy použité zbraně po odhození dýmovnice nebo balíkové výbušniny
  • opravena předčasné přepnutí z režimu přiblížení u dalekohledů
  • opravena chyba počítání počtu zásahů pomocí balíkové výbušniny
  • přidáno nové nastavení pomocí g_simpleBullets (více v NoQ Wiki)
  • přidána nová nastavení pomocí team_maxLMGs a team_maxScopes, která umožňují přesnější limitování použití zbraní
  • rozšířeny statistiky zbraní
  • opravena chyba, kdy po vystřelení z raketometu nedošlo k automatickému přepnutí zbraně na samopal
  • přidány některé chybějící Lua funkce pro kompatibilitu s ETPro Lua skripty
  • přidána nová Lua funkce et.G_XP_Set ( clientnum , xp , skill , add )
  • přidán ETWsk Lua skript
  • opraven problém s výbuchy
  • opravena funkce příkazu playdead při vstupu do tanku
  • z důvodu kompatibility přidány odstraněné příkazy pro skriptování herních úrovní - mu_*
  • opraveno nechtěné mnohonásobné volání událostí v případě stejného pojmenování více objektů stejným jménem
  • během ochranné nesmrtelnosti je znovu možné odkopnout hráče
  • oznámení přípravy k boji je nyní oznamováno 4 sekundy před startem kola hry
  • optimalizován kód restrikcí
  • přidána nová možnost nastavení g_fallOff - vylepšena konzistentnost udělování poškození se zvyšující se vzdáleností střelce a oběti; přidána možnost vztažení toho to nastavení i na zásahy do hlavy
  • při zobrazení výsledkové tabule lze opět také číst obsah diskuze
  • do menu přidáno tlačítko pro znovupřipojení k naposledy navštívenému serveru
  • v HUDu nahrazena textová indikace třídy ikonou třídy
  • pro diváka přidána možnost zobrazení zbraní, které má hráč, který je následován divákem - nastavení pomocí - cg_drawCarryWeapons
  • grafický seznam úmrtí může být prohozen
  • v případě držení těžké zbraně se zobrazí stav dovednosti Těžkých zbraní namísto Lehkých zbraní
  • ukazatel vytrvalosti se nyní ukazuje i divákům
  • postupné mizení přezdívek ostatních hráčů je zrychleno 2x
  • oznámení o plnění úkolů mise lze nyní kompletně vypnout
  • možnost `b' nastavení Shrubbotu nyní povoluje pouze příkaz !gib; pro povolení příkazu !disguise nyní slouží možnost `T'
  • byly rozšířeny možnosti příkazu !give a opravena jeho funkčnost
  • upravena pravidla, dle kterého se hráči promíchávají mezi týmy 
  • přidána možnost vypnutí výklonů do stran pomocí g_realism
  • rozšířeny možnosti nastavení jp_insanity - možnost odkopnutí dynamitu (nedoporučeno používat spolu s boty)
  • rozšířeno nastavení pomocí g_headshot - hodnota 2 znamená smrt po jednom zásahu; hodnota 3 znamená smrt po jednom zásahu do hlavy s tím, že zásah do těla znamená normální poškození
  • přidáno nové nastavení pro výběr zbraní
  • přidána možnost načítání nastavení vynucení cvarů čtením ze samostatného souboru - pomocí g_ForceCvarFile 
  • došlo k rozšíření odměny za dosažení 6. úrovně Tajných operací - `Kradmý pohyb': pro výměnu prázdného zásobníku zbraně není třeba opouštět mód používání dalekohledu
  • hráči třídy Agent mohou sundat tlumič z pistole a odhodit ji
  • opraveny možnosti sbíraní a odhazování zbraní pro hráče, kteří dosáhli 4. úroveň dovednosti Těžkých zbraní
  • přidány nové „módy“ možnosti nastavitelné pomocí nq_war: pancéřová válka, válka ostřelovačů, nožová válka, broková válka, granátová válka, plamenometná válka, a tak dále; módy lze kombinovat
  • odstraněno nastavení pomocí g_knifeonly
  • přidáno několik nových ocenění zobrazujících po konci kola hry během mezičasu
  • přidána možnost snížení doby do dalšího zrodu při poklesu počtu hráčů po daný limit - pomocí g_spawntimeMinPlayers
  • odstraněny příkazy +lookdown, -lookdown+lookup, -lookup
  • rozšířen počet animací smrti hráče (především při sebevraždě příkazem a podříznutí dýkou)
  • přidáno oznámení o změně vůdce čety
  • v četě mohou být pouze neboti
  • ikona indikující možnost popravy se již nezobrazuje u spoluhráčů
  • oprava rušení umlčení po změně přezdívky
  • u diváků odstraněn velký nápis `SPECTATOR' (česky divák) - došlo k rozšíření prostoru pro zobrazení diskuze
  • přidán zvuk oznamující používání Polní resuscitace
  • byly upraveny počty získávaných zkušeností za léčení: oživení injekcí - 2 XP; léčení injekcí - 3 XP; Polní resuscitace - 4 XP
  • přidáno nove nastavení pomocí team_maxIsPercentage (více info v NoQ Wiki)
  • přidána nová oznámení pro sebevraždy
  • změna cg_spreeAnnouncer na cg_killAnnouncer
  • příkaz !spec999 nyní přesouvá do týmu diváků všechny hráče s pingem v rozsahu 500-999
  • složka módu změněna z noquarter na nq

 

 

 

Poznámka: v případě používání vlastních souborů obsahujících nastavení hry si aktualizujte umístění konfiguračních souborů - od verze 1.2.7 používá mód složku s názvem: nq

 

Poznámka 2: ve verzi 1.2.7 jsou upraveny některé vlastnosti zbraní, avšak na GameParku jsou použity vlastnosti z původní hry (jako např. v ETPro módu)

 

Komplexní české informace o módu No Quarter hry Wolfenstein: Enemy Territory naleznete v článku No Quarter - mód pro WolfET.

Další informace jsou k nalezení anglicky v NoQ Wikipedii.  

Další články z této sekce...

ANKETA

Líbí se Vám změny ve verzi NoQ 1.2.7?

Ano

Celkem: 69 hlasů

V této anketě jste již hlasovali.

Buď jste v této anketě již hlasovali, nebo hlasoval někdo se stejnou IP adresou. Pokud chcete hlasovat, zaregistrujte se prosím.

SDÍLET

Hodnocení

OHODNOŤTE ČLÁNEK

Kliknutím na hvězdičku vložíte své hodnocení
Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé. Děkujeme za Váš hlas.

Už jsi o tomto herním módu pro hru Wolfenstein: Enemy Territory slyšel? Ne? Zde se můžeš dozvědět co je nového, čím se liší od zakládu hry.
* Založen: 19.12.2008 11:03:18
* BlogRank: 1,17
* Přístupů: 17 315
* RSS: RSS zdroj
Redakce blogu

REDAKCE BLOGU

Celkem redaktorů: 2
Toplist