Čekejte prosím
Čekejte, prosím...
Logo sekce

No Quarter 1.2.5

29.08.09, 00:44, autor: <Your>Father<CZ>, vyšlo v blogu: WolfET - No Quarter

Novinky v módu No Quarter 1.2.5 hry Wolfenstein: Enemy Territory

 

  • přidány zvuky pro dělostřelbu/nálet
  • opraven poloměr a zobrazení aura dovedností
  • přidány nejnovější aktualizace OmniBot
  • opraveny chyby v názvu a verze módu botů
  • boti nově používají i pozemní miny
  • boti nejsou již vyhozeni ze serveru v případě dosažení limitu, který stanovuje maximum zabití/poškození spoluhráčů
  • přepracován systém využití energie boty
  • opravena chyba, kdy se více než jeden bot připojil pod stejnou přezdívkou
  • boti nemohou být vyhozeni hrou
  • odstraněn nepoužitý kód botů
  • odstraněny nevyužité příkazy, cvary a další kód (největší údržba kódu, co kdy byla)
  • odstraněno 37 cvarů pro nastavení „záchvatů zabíjení“
  • odstraněno SAVEGAME_SUPPORT (nebylo nikdy použito)
  • odstraněn GAMERANGER
  • další kód MV vyřazen
  • přidáno yadasovo logování pádu hry klientské části hry
  • přidány ikony „psích známek“ pro budoucí využití
  • opravena chyba příkazu !disguise
  • opravena položka shuffleteamsxp_norestart v menu hlasování
  • do shrubbotu přidán příkaz pro odhození zbraně: !dw
  • optimalizováno využití procesoru při provádění výpočtů player_die a calculateranks
  • opravena položka „anketa“ v menu hlasování
  • opravena bezpečnost při používání příkazu callvote
  • implementováno Lua API; je možné používat vlastní knihovny pro Lua API (např.: Lua-SQL, Lua-Socket)
  • oznámení jsou v logu nyní stejná jako v módu ETPro
  • opraveno vykonávání skriptů
  • opraveno použití !showbans se záporným parametrem
  • fxSounds opraveno
  • opraven zvuk pro detekci zaměření dělostřelby (dovednost Informovanost o bojišti)
  • přidány informace o nahrávání zvuků do paměti
  • přidán nový zvuk oznamující hlasování
  • odstraněny nepoužité zvuky
  • přepracováno použití vyrovnávací paměti zvuků
  • přidána možnost nastavení zvuku, který bude přehrán při vyhození nebo zakázání přístupu na server
  • přidány chybějící zvuky
  • The campaign string is no longer filled up for nuts
  • nyní se nelze převléci do cizí uniformy v případě nastavení jp_insanity 128
  • opraveno a doplněno menu s pokročilým nastavením zobrazení a chování hry; v případě použití vlastního uživatelského balíčku s uživatelským rozhraním je nutné toto nově upravené menu doplnit
  • v případě nastavení cvaru g_slashkill na hodnotu 128 je možnost smrti pomocí příkazu kill blokována v případě zmraženého hráče
  • zmražení hráči nemohou změnit tým do doby jejich rozmražení
  • při použití hodnoty 1024 u cvaru jp_insanity se bude zobrazovat v případě smrti útočníkovo zdraví a vzdálenost
  • rozšířeny možnosti skriptování map - rozšířeny možné operace s accum
  • odstraněna hodnota 4 cvaru g_realism - odhození zbraně v případě otravy jedem
  • přidána nová dovednost pro úroveň 8 První pomoci - Pokročilé otrávené injekce - oběť je prudkým jedem tak rychle a hluboce zasažena, že nedokáže udržet svou zbraň, kterou v případě otrávení jedem odhodí; pro možnost použití injekcí naplněných jedem je třeba dosáhnout úrovně 7 Lehkých zbraní
  • hodnota 16 cvaru g_medics je opravena a přidána hodnota 64; standardní hodnota je také upravena
  • přidána nová ocenění: Kick Ass - za nejvíce zabití kopem, Panzernoob - za nejvíce sebevražd a zabití spoluhráčů raketometem, Doctor Overdose - za nejvíce zabití jedem, War Hero - za nejvíce splněným úkolů mise, Best Engineer, Best Medic
  • oznámení herních událostí jsou mnohem výrazněji viditelná a obsahují informaci o jejich vyvolateli
  • opraveny některé chyby v endžinu a zmenšena bezpečnostní rizika (oprava remapShader)
  • pro užití ve skriptech map přidán příkaz delete (stejný jako v ETPro)
  • přepracován systém některých herních událostí
  • optimalizovány některé matematické a další často používané funkce
  • přidáno Densovo ověřování správnosti userinfo
  • přepracováno použití vyrovnávací paměti modelů
  • hodnota 8 cvaru g_realism má novou funkci - aura bude mít vliv na hráče pouze v případě, kdy je hráč ve viditelném dosahu nositele aury
  • odstraněn cvar g_SBCheats; vše ovlivněné odstraněním nyní obsluhuje cvar g_tyranny
  • opraveno použití cvaru g_canisterKick
  • opraveno následování hráče divákem
  • přidržení klávesy pro sprint spolu s klikáním levým tlačítkem bude přepínat pohledy pouze mezi skutečnými hráči - boti budou vynecháni
  • dostupnost dělostřelby a letecké podpory je nyní indikována dvěma různými ikonami, které jsou v HUDu umístěny pod ukazatelem množství energie
  • implementováno FX TYPE FABRIC
  • optimalizován kód pracující se zbraněmi; přepracovány .weap soubory
  • přidány některé alternativní zvuky ke zbraním
  • opraveno odhazování munice
  • míra poškození některých výbušných zbraní mírně navýšena (např. pozemních min, atd.), aby tyto zbraně zabyly i hráče třídy Medik, kteří dosáhli nejvyšší úrovně
  • opraveny výpočty přesnosti a počtu zabití některými zbraněmi (např. balíková výbušnina, brokovnice)
  • u brokovnice upravena závislost rozptylu na dosažených úrovních Lehkých zbraní - čím je nyní vyšší úroveň Lehkých zbraní, tím je vyšší rozptyl brokovnice
  • opraven model z pohledu třetí osoby pro Browning
  • optimalizován kód zacházející se speciálními zbraněmi jako je balíková výbušnina, pozemní mina, apod.
  • sebevražda je nyní počítaná do celkového počtu úmrtí
  • přepracovány některé části menu; přidáno nové menu s poděkováním
  • opravena chyba spojená s nastavením cvaru team_maxriflegrenades a cvaru jp_insanity na hodnotu 128
  • při následování jiného hráče vidí divák přezdívky ostatních v jejich skutečné barvě
  • přidán cvar pro nastavení velikosti fontu - cg_smallFont (standardní hodnota je 1)
  • opravena animace hlavy
  • opraveny některé problémy při použití příkazů !mute a !ban
  • přidán nový příkaz !banguid - zakáže přístup hráči, který používá zadaný GUID
  • opravena špatné počítání zabití v případě změny majitele odkopnuté dýmovnice letecké podpory
  • některé limity menu navýšeny
  • přidány nové animace
  • přidán nový cvar cg_spectator - nastavuje zobrazení přezdívek a zvýraznění hráčů z pohledu diváka
  • hodnota 32 cvaru g_adrenaline nyní nastavuje zčervenání očí hráčů, kteří si vpíchli adrenalin
  • optimalizován kód zacházející s lokacemi map
  • přidány nejnovější skripty lokací map (díky Antmanovi)
  • funkce G_Spawn() a G_FreeEntity() byly optimalizovány
  • opraveno zvýrazňování hráčů týmu Spojenců
  • v tabulce výsledků na konci kola hry bylo staré pozadí nahrazeno novým - prostorovým a animovaným; v tabulce výsledků je nyní možné zobrazit více hráčů
  • osobní zprávy je nyní možné posílat i skrze okno pro zasílání zpráv `četě', `týmu' a `všem'
  • přidán nový cvar cpu_Affinity - nastavuje spřažení hry s procesorem (logickým - jádrem procesoru), více informací o nastavení naleznete v NoQ Wiki
  • změněno licence
  • NoQ pro svůj běh nyní vyžaduje verzi hry 2.60b (Win a Linux) nebo 2.60d (Mac); verze hry starší jak 2.60 nebyla nikdy oficiálně ze strany NoQ podporována


Verze 1.2.5 obsahuje mnoho optimalizací a zefektivnění. Oficiálně není důsledek těchto doladění výkonu nijak prezentován, avšak testy prokázaly, že při stejném nastavení NoQ 1.2.5 a ETPro 3.2.6 se v NoQ 1.2.5 dosahuje více FPS a vyšší stability FPS.

 

Komplexní informace o módu No Quarter naleznete v článku No Quarter - mód pro WolfET.

Další články z této sekce...

SDÍLET

Hodnocení

OHODNOŤTE ČLÁNEK

Kliknutím na hvězdičku vložíte své hodnocení
Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé. Děkujeme za Váš hlas.

Už jsi o tomto herním módu pro hru Wolfenstein: Enemy Territory slyšel? Ne? Zde se můžeš dozvědět co je nového, čím se liší od zakládu hry.
* Založen: 19.12.2008 11:03:18
* BlogRank: 1,17
* Přístupů: 17 307
* RSS: RSS zdroj
Redakce blogu

REDAKCE BLOGU

Celkem redaktorů: 2
Toplist