Čekejte prosím
Čekejte, prosím...
Logo sekce

No Quarter 1.2.0

27.08.09, 22:41, autor: <Your>Father<CZ>, vyšlo v blogu: WolfET - No Quarter

 

Novinky v módu No Quarter 1.2.0 hry Wolfenstein: Enemy Territory

 

  • opraveny problémy s auraefekty
  • přidána další možnost nastavení g_slashkill - lze zastavit infight-selfkilly pomocí hodnoty 64 (bitflag)
  • nadále již nebudou zobrazovány záporné hodnoty zdraví po zabití v odkazech na tuto hodnotu: [s]
  • informace o přepínání zbraně do alternativního módu je nyní událostí odesílanou na server - namísto pouhé predikce
  • přidána možnost skrytí pingu a zobrazení státních vlajek
  • přezdívky botů jsou ve scoreboard posunuty tak, aby bylo možné zobrazit vysoké hodnoty XP
  • odkaz na přezdívku posledního hráče, jenž mne oživil, odkazuje také na hráče, jenž mne léčil injekcí: [r]
  • odstraněna podpora pro více složek se skripty zbraní (na serveru)
  • přepracováno kódování killing-spree
  • přidána možnost filtrace zpráv (u hráče) pomocí cvaru cg_popupMessageFilter
  • odstraněno zobrazování počtu životů v případě, kdy je hodnota g_maxlives nulová
  • rozšířena paleta chybových hlášení
  • přidána možnost restrikce použití raketometu dle počtu hráčů v týmu pomocí cvaru team_panzerrestriction podobně jako v doplňku et_admin modu: Panzer Pussy
  • upraveno povolení přístupu k obsahu souborů obsahující informace o zkušenostech (soubory s příponou .xp)
  • opraveno chybné zobrazení informace o cvaru, respektive informace právě tehdy když: g_friendlyFire > 1
  • opravena možnost selhání segmentace
  • pomocí cvaru g_knifeonly lze nyní skutečně nastavit jako jediný předmět v inventáři nůž
  • opravena zobrazování shrubbotem
  • přidána možnost nastavení zraňování spoluhráčů v týmu minami - a to cvarem g_friendlyFire
  • u několika příkazů je opraveno zacházení s přezdívkou hráče a slotem hráče
  • přidána možnost povolení funkce GeoIP jak u klienta, tak i u serveru
  • upraven HUD tak, aby bylo možné zobrazovat vysoké hodnoty XP
  • přidán MCWFův GeoIP modul
  • opraven problém s demutováním auto-mutovaných hráčů
  • přidán zvuk ohlašující přijetí PM
  • přidána funkce ohlašující první smrt od začátku kola
  • opravena chyba u hlasování boty
  • hráčům, kteří budou mít některé problémové znaky v přezdívkách, nebude povolen vstup na server
  • vylepšeno ukládání zkušeností pro boty
  • přidán trest odečtení 5 XP při otrávení spoluhráče v týmu jedem
  • příkaz !putteam zkrácen na !put
  • maximální počet hráčů ve FT snížen z 8 na 6
  • implementována 'ETPro antiwarp' technoligie
  • identifikace zbraně FG42 změněna zpět z WP_FG42_SCOPE na WP_FG42SCOPE pro zajištění kompatibility s VSP statistikami
  • opraveno zneužívání hitsoundů u botů
  • přidána podpora Omnibot verze 0.66
  • přidána možnost nastavení g_doubleJump stejně jako v módu JayMod
  • opraveno zobrazení chybné barvy injekcí s adrenalinem

 

Komplexní informace o módu No Quarter naleznete v článku No Quarter - mód pro WolfET.

Další články z této sekce...

SDÍLET

Hodnocení

OHODNOŤTE ČLÁNEK

Kliknutím na hvězdičku vložíte své hodnocení
Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé. Děkujeme za Váš hlas.

Už jsi o tomto herním módu pro hru Wolfenstein: Enemy Territory slyšel? Ne? Zde se můžeš dozvědět co je nového, čím se liší od zakládu hry.
* Založen: 19.12.2008 11:03:18
* BlogRank: 1,17
* Přístupů: 13 223
* RSS: RSS zdroj
Redakce blogu

REDAKCE BLOGU

Celkem redaktorů: 2
Toplist