Čekejte prosím
Čekejte, prosím...

Nápověda

Online hry zdarma: nejvíce her na jednom místě. Online hry, Flash hry, Webové hry, hry ke stažení zdarma.

Nápověda

NÁPOVĚDA

Nevíte si s něčím rady? Projděte si naši nápovědu, najdete zde řešení nejčastějších problémů.
Problémy s internetem

Podrobná analýza odezvy
Pro podrobnější informace o webové odezvě přejděte na stránku http://pingtest.net. Kompletní test vyžaduje přítomnost doplňku Java Runtime Environment. Testovací server na území Česka vyberete kliknutím na pyramidu nebo označením položky po najetí na hvězdičku. Naměřené hodnoty pro bezproblémový přenos dat by měly vypadat následovně – ztrátovost paketů (packet loss) přesně 0, průměrná webová odezva (ping) do 50 ms a stabilita odezvy (jitter) pod 20 ms. Pokud některá z hodnot přesahuje tyto meze, pravděpodobně máte potíže se svojí internetovou přípojkou. Pro ověření, kde se ping kazí, spusťte Příkazový řádek (Start\Všechny programy\Příslušenství), vepište příkaz tracert gamepark.cz a potvrďte stiskem klávesy Enter. V okně se vypíše cesta od vašeho počítače až na GamePark přes všechny uzly, u kterých vidíte naměřenou odezvu.

Rychlost a odezva
Pociťujete-li při prohlížení stránek nebo ve hře sníženou plynulost, pravděpodobně je na vině špatná úroveň vašeho internetového připojení. V tomto případě hrají klíčovou roli tři základní parametry - rychlost stahování (download), rychlost odesílání (upload) a doba odezvy (ping). Poměrně spolehlivě můžete otestovat svoji přípojku na stránce http://speedtest.net. Kliknutím na zelené (nejbližší) nebo bílé kolečko spustíte kompletní test. Pro objektivní výsledky doporučujeme vybírat servery na území Česka. Pokud vám vyjde download a/nebo upload pomalejší než 0,5 Mb/s a odezva vyšší než 50 ms, s největší pravděpodobností může za zhoršenou kvalitu přenosu vaše internetové připojení.

Řešení problémů s internetem
Zaznamenáte-li problémy s kvalitou připojení k internetu, vyzkoušejte následující tipy:
  • Pokud používate jakýkoliv antivir nebo firewall, zkuste ho vypnout.
  • Restartujte modem a router (pokud je máte) vytažením na 30 sekund ze zásuvky.
  • Jestli máte v síti zapojený router, vypojte ho a opět restartuje modem.
  • Pokud problém stále přetrvává, je pravděpodobně chyba na straně poskytovatele vašeho internetového připojení. Kontaktujte ho prostřednictvím jeho internetových stránek nebo telefonicky.
Toplist