
OHODNOŤTE ČLÁNEK
Kliknutím na hvězdičku vložíte své hodnocení
Dnes je 23.5.2012 | svátek má Vladimír | právě hraje 117 hráčů (GamePark hry: 0, Online hry: 104, Flash hry: 13) | celkový počet registrací: 1 265 189

Nedávno se tu objevil blog, který nás lanařil, abychom klikali myškou jen tak na nějaký obdélníček a posílali je, aby se naše zemička objevila na vyšší příčce. Zkusil jsem tam něco naklikat, ale nebavilo mě to. Když jsem si pak pročítal znovu blog, objevil jsem tam zajímavý odkaz na WhatPulse.
O co přesně jde ?
Jedná se program, který si nainstalujete do počítače a který vás bude informovat o tom, kolik toho napíšete za určité období.
Instalace a registrace
V downloads si stáhněte klienta WhatPulse v1.4.7 a nainstalujte, pokud chcete, použijte betu, ale lepší je stabilní verze.
Po instalaci se budete muset na stránkách zaregistrovat. Stačí nick a země, ke které se budou počítat body, dále ve vašem profilu nastavit tým, který budete podporovat, třeba si vytvořte GamePark team, pokud nechcete jít do jiného. Ale vždy se vaše práce přičte k naší malé zemičce, která je nyní na třináctém místě. Program je puštěný u hodin v tray liště, pravým tlačítkem myšky lze v settings nastavit proxy server, po jakém časovém okamžiku má odeslat statistiku atd. Dále dobrá nabídka, která mě zaujala je "Key frequencies", kde vidíte pouze vy, která tlačítka na klávesnici používáte nejčastěji, zaškrtněte si, aby si to pamatovalo a potom už jen stačí sledovat, které tlačítko trpí nejvíce.
Statistika a závěr
Program používám zatím jen šestý den. Zasílám stastistiku, aby mohli i ostatní nahlédnout a neříkat, že jen někomu něco nutím a sám to nemám. Programu se dá věřit, pokud ne, něco o tom si přečtěte, nikoho tu nebudu přemlouvat, kdo nevěří tak nevěři, asi každého zajímá jak tu každý den hrajete CoD2. Moje statistika zde :) na této stránce si vzled můžete nastavit podle sebe. Dále je na této vaší stránce i vidět statistika týmu. Přikládám pro vás i statistiku stisku kláves. Pokud chcete je pouze na vás jestli se připojíte a nebo jestli jste jen zvědaví jako já a chcete vědět co jste schopni u toho počítače udělat.
V galerii naleznete nastavení a statistiku stisku kláves :)
PZN: Jinak tohle je skutečně ten článek, který jsem chtěl psát, ty předchozí, to bylo jen z nudy a nevěděl jsem jak sepsat tento, doufám, že teď smazán nebude a všichni jsou spokojeni s obsahem.
OHODNOŤTE ČLÁNEK
Kliknutím na hvězdičku vložíte své hodnoceníPOSLEDNÍ KOMENTÁŘE
Celkem komentářů: 58CRyPtOniCS_4-FuN___Dont_cheat_kids 11.05.07, 22:57
42. Hukot
Koukám že tu každej jen nadává autorovy :D Docela hukot,tak napište blog kterej dostane best hodnocení a pak něco mluvte lamy :D Sice sem ten program nezkusil jelikož vim že nejpoužívanější klávesy sou w,a,s,d :) ale někomu se to třeba i hodí :) To McB_Gigadisk: Nenech se vynervovat,děcka se musej někde vyřádit :D Peace and respect :)
*Nimrod*
11.05.07, 23:00
43. tak ty ses fakt jasnej
Quote: "další dva co si nic nepřečtou a hned kecají keylogger"....."je to keylogger, jinak by asi těžko plnil svůj účel, co by to jinak mělo být ?"
Jsi k smichu.Jeste neco napis,treba to kolik kliknuti ma vydrzet mys,to je totiz zivotne dulezita informace pro vsechny,co si pocitaji kliknuti.
McB_Gigadisk ![]()
![]()
![]()
![]()
12.05.07, 00:14
44. CRyPtOniCS_.
Dík, další normální člověk a ještě k tomu jsi mě potěšil :))
Tak můj best příspěvěk bylo to vyznání lásky, to dostalo hodně dobrý hodnocení na to, že to tu bylo pouze půl hodiny, ale smazali mi to :D
McB_Gigadisk ![]()
![]()
![]()
![]()
12.05.07, 00:17
45. Gavrilo_Princip
Jedinej jasnej provokatér jsi tu ty. Nemluvím o myši, ale třeba o spínačích v nich. :D A jde o prd, prostě je to dobrá informace pro tebe, kolik jsi toho schopnej napsat atd. Já budu mít tenhle text napsanej 10x rychleji, protože píšu všemi prsty. Já mám na tom dobrou statistiku a vím jestli se lepším a nebo ne :D Hlavně už prosím nepiš, když nejsi schopnej pochopit, že to posílá jen čísla a že to neposílá to co píšeš. Představíš si vůbec jak by to pak muselo bejt veliký ? By jsi na trafficu poznal. Fakt už se nesnižuj víc než jsi se snížil, jsem přeci pod tvojí úroveň, tak sem přestan čumět. :D
luqas 12.05.07, 01:12
46. keylogger? možná ne, ale nebezpečný program určitě.
Jiste jiste, je tam zduraznene, ze to neni keylogger, ale v podstate to keylogger je, že. Nejde o to, že by ta hesla kradli, dost děsivá představa je už že tento program to DOKÁŽE (-logovat vše co napíšete) a možná to i dělá(a možná jen opravdu loguje jednotlivé klávesy), to se nedozvíme. Nicméně fakt, že se to posílá někam na server je už alarmující. Rozumný člověk, který si váží svého soukromí a chápe co tento program dělá(nebo co by mohl dělat) si ho snad ani nemůže nainstalovat.
To už si rovnou můžete na počítači nainstalovat trojan a čekat jestli vás nějaký (rádoby) hacker najde a trojana využije. Tohle je jen o drobek bezpečnější. Jestli vám to za tu srandu stojí tak prosím, ale nesnažte se mi tvrdit, že tento program je nakrásně bezpečný, pokud jste neanalyzoval zdrojový kód(to jste udělal? pokud ano, o čemž pochybuji, tak s vámi souhlasím, tedy až na další odstavec).
Vaše argumenty, že jsme pakáž co si akorát stahuje porno, jsou urážející. Ostatně záleží jak si kdo svých hesel a účtů váží. To že vy svěřujete vše přes tento program někomu jinému neznamená, že to mají chuť dělat i ostatní. Můj názor je, že pokud si někam dáváme heslo, tak asi nemáme zájem, aby se k tomu dostal někdo jiný.
Můžete namítat, že existuje spousta programů co máme na počítači a ani nevíme co dělají, třeba zrovna odesílají hesla, atd. - jistě to je pravda, ale alespoň je neinstalujeme s tím vědomím, že jsou toho schopny. To je jako když někdo dělá kaskadéra a druhý třeba právníka a vy řeknete, že právník může taky umřít, když ho na ulici přejede auto.
McB_Gigadisk ![]()
![]()
![]()
![]()
12.05.07, 01:46
47. luqas
Tebe nikdo neuraží a dělej co uznáš za vhodné, je tam jasně napsaný, že na PC ti to odposlouchává klávesnici, ale na server to posílá čísla, pokud umíš dobře číst, tak právě kvůli tomu to tak je. Jak si to nastavíš tak to posílá, pokud chceš něco napadat, tak si to odzkoušej, ale myslím si že 200 tisíc lidí, kteří to mají už pomalu 4 - 5 rokem a za tu dobu nikde nic, tak jsou to jen výkřiky do tmy takových "omezených" lidí, jako jsi ty. Příště rovnou můžeš napsat, že přes ICQ chytneš vir, když si přidáš do přátel toho a toho.
Pokud by to opravdu měl být keylogger, který posílá celou tu tvojí statitiku, nemyslíš si, že by jsi to na trafficu poznal ? Si myslím, že nějaká 10MB databáze by se neposlala, během jedné sekundy. Rozhodně bych čekal nějakou svinárnu od microsoftů, než od této zábavné aplikace, která si na to určitě nehraje. Sice platí pravidlo, že pod svícnem je tma, ale nikdy nevíš co ti posílá winamp, mediaplayer a ostatní blbosti, kterým jsi určitě na firewallu povolil přístup k netu a sám nevíš co to posílá skutečně za informace, když je tam implicitně zaškrtnuto posílat anonymní info o používání, chci vidět, že jsi někdy věnoval čas nastavení všem programům. I že máš správně nastavený firewall. Hesla se dají krást jinak a snadněji, než ti instalovat do PC keylogger, rychlejší je číst tvé pakety :)
luqas 12.05.07, 02:11
48. .:.
No vidis par radku a uz je to tady uz me urazis. O ICQ a ostatnich IM, jsem toho napsal a nadiskutoval za posledni dny tolik, ze by to vydalo snad na časopis =))
To ze to pouziva tolik lidi nic neznamena, podivej se napriklad na Skype, to je neco podobneho a pouziva to jeste vic lidi. Tam je to o tom, ze lidi nevedi co to vlastne pouzivaji, a jak to funguje a 2.skupinka to vi nebo tusi presto, se jim program pouzivat chce, nebo to proste potrebuji.
No nevim jestli by to bylo zrovna mozne, aby ta skupinka ze serveru chytala tvoje pakety, hlavne kdyz by ani nevedeli, ze existujes, nicmene pokud se jim prihlasis dobrovolne a posilas co je potreba tak to je asi drobek pohodlnejsi, rekl bych az luxusni :o)
No, ale uznej, ze by to mozne bylo, ty programy dokazi poznat do jakeho pole pises - zahvezdickovane=hesla, a staci aby ten program sebral to co pises do toho pass pole, a pridal ty znaky napsané předtím. To by neměl být problém. No a těch tisíc nebo pár tisíc znaků co se pošle v balíku s těma statistikama, toho si možná nevšimneš.;) A pak je jsou ti všchny ty šifrované přihlašování "na kočku", když ti to snímá program přímo v počítači.
Ja tebe ani nikoho jiného nechci urážet, a také neurážím. Jen říkám svůj názor. Nemyslím si, že záměr lidí kteří ten program dělají je krást všem hesla, je to spíš taková má konspirační teorie, ale možné by to bylo.
McB_Gigadisk ![]()
![]()
![]()
![]()
12.05.07, 03:06
49. luqas
Jenže to co jsi napsal je jen zlomek, kde je treba Trillian ? Já ho používám místo ICQ klienta, nevíš ani, že umí šifrovaný přenos zpráv :) Tak já nevím, to co ty víš, tak já toho vím drobet víc :-P Jak vidíš, jeden článek z tebe znalce neudělá. Nikoho neurážím, jen říkám, že takový lidi sou omezený, co si něco myslí a není to pravda a pak všude rozhlašují to je nebezpečný a vědí o tom prd :))
Tak oni asi mají zájem o nějakého vidláka z vidlákova. Kdybych měl zájem, tak si najdu toho koho chci a né toho, kdo se mi přihlásí. Ani jsi si nepřečetl stránky, nevíš o tom projektu nic a stejně se chceš hádat. Pokud se hádat chceš, nauč se to, dopln si znalosti a pak se budeme o něčem bavit. Skype je něco jiného, to má ještě navíc svůj uzavřenej protokol, takže si můžou dělat co chtějí, je na tobě jestli to používat budeš, nebo ne. Taky ho má spousta lidí a může říct nějakej vidlák, že je to nebezpečný a že je tam keylooger atd. Ale potom chci důkaz :)) Takže, pokud si stojíš za tím, že to psala nějaká svině programátor, dej mi důkaz, nebo mlč.
"No a těch tisíc nebo pár tisíc znaků co se pošle v balíku s těma statistikama, toho si možná nevšimneš.;)"
Tohle jsi napsal, musím se smát, to jsi opravdu takový **** ? Nebo si myslíš, že když jim pošleš databázi např. 10 - 50 MB záleží na nastavení, ale počítám s tím, že si nastavíš opravdu něco většího, tak si toho snad všimneš ne ? Nebo to posíláš stovky MB jen tak ven a nevíš kam ? Fakt někdy zkus používat MOZEK. :D
McB_Gigadisk ![]()
![]()
![]()
![]()
12.05.07, 03:17
50. Wau :))
Tak koukám, trillian se tam bud náhodou dole objevil a nebo to tam celou dobu je tak malým písmem. Nesouhlasím, že to je málo používanej klient, asi jsi nezabrousil na www.trillian.cz uzivatele poznas dost casto a v mem kontakt listu to ma velka skupina studentu. Pokud nepouzivas ty sifrovane prenosy mezi klienty, tak ti to můze být jedno. Ale já už tento klient používám 3 rokem a nevyměnil bych ho za nic, leda tak za QIP. :)
McB_Gigadisk ![]()
![]()
![]()
![]()
12.05.07, 05:05
51. končím debatu
I bez tebe, pokud v ní chceš pokračovat, začni ten program používat, testni ho, řekni mi v čem je nebezpečnej, najdi si někde poškozené lidi a pak se začneme o něčem bavit, do té doby tě škatulkuju mezi ostatní "omezence" co jen vidí, odchytávač kláves a hned to krade hesla a podobně. Fakt nevím jak něco takovýho z pusy může vypustit někdo, kdo napsal takovej supr článek o messangerech :D jak sám říkáš, potom už by jsi něco i měl vědet o PC, protokolech a i o přenosu dat mezi klientem a centrálním uzlem :D Pak chápeš, proč je tohle řešený tak jak to je. Doufám, že až se ozveš, budeš mít dobré argumenty.
Jinak všem ostatním přeju, hodně štěstí s tímhle programem, náš tým VUT Brno se opět rozrostl o pár jedinců a budu rád, když se najde dobrá skupina lidí na gamparku, kteří půjdou do toho. Sami si tam můžete najít, že i warforum ma svuj tym a nikdo z nich se nebojí. Kdo se bojí nesmí do lesa, kdo se toho nebojí, přeju mu, aby brzy podrtil ostatní týmy, země. :)
luqas 12.05.07, 05:48
52. .::.
[upozorneni: mozna se v prispevku vyskytuji hrube chyby, cteni na vlastni nebezpeci xD ]
"Nebo si myslíš, že když jim pošleš databázi např. 10 - 50 MB záleží na nastavení, ale počítám s tím, že si nastavíš opravdu něco většího, tak si toho snad všimneš ne ?"
*rikam ze kdyz budes posilat treba i 150kB, tak si nejakyho toho kB nebo par kB nevsimnes..
"Nebo to posíláš stovky MB jen tak ven a nevíš kam ? Fakt někdy zkus používat MOZEK. :D"
*no stovky mega snad ty hesla nemaji xD a toho by si asi vsimla i cvicena opice ze se ji odesilaj stovky mega :-D (takze i jaa) Jo mozek se snazim obcas pouzivat :)) Jinak treba jeslti jsi nekdy pouzival P2P tak jsi pravdepodobne taky par stovek MB poslal a tam fakt nevis kam to jde :))) ale aspon vis co tam jde :)
Nerikam ze jeden clanek ze me dela odbornika xD jen rikam, ze nejsem ťuňťa co posila odkazy na viry po ICQ :))
jo a trilian tam byl, sice az pozdejs az se o nem zminil prvni clovek v diskusi, ale je tam, ten clanek jsem ten prvni den furt prodluzoval :) no nevim ja osobne teda tolik lidi neznam co maj triliana, zatimco v mym kontaktlistu ma tak odhadem 1/4 QIPa a tak ja nevim 1/15 Mirandu, a triliana jsem snad nevidel u nikoho.. tak bud to QIP nepozna nebo proste nikdo takovej v mym CL neni (asi znam same "spatne" lidi)
zpatky k veci ja nemam dukazy, tady nejsou zadny potreba. Opakuju nerikal jsem ze kradou hesla, rikam ze kdyby se jim trochu zachtelo tak je muzou mit skoro hned :) jen rikam ze ta moznost tam je :) asi jako kdyz mas auto ktery jede 180 a na dalnici mame kolik, 130 tak to jeste neznamena ze s nim budes jezdit 180 (i kdyz.. :-D) ale jako ta moznost tam je zejo =)
ja uz se nechci hadaaaat ted v 5.47 uz na to nemam spravne naladenej mozek hele :)) dobrou noc xD
^1To^0MM^1ygun^212<^4>49>> ![]()
![]()
![]()
12.05.07, 12:21
53. taky se bbbboooooo bojím......
To nych si nenainstalval ani za pytel buráků tohle.Nevím co je to zač ale nedůvěřuju tomu:) souhlasíte snad se mnou ne??:D
^1To^0MM^1ygun^212<^4>49>> ![]()
![]()
![]()
12.05.07, 12:22
54. *oprava
bych si nenainstaloval
*Nimrod*
12.05.07, 14:04
55. luqas
To nema cenu,ten tupec si totiz ocividne pripada chytrejsi,nez my vsichni dohromady a moznost omylu si naprosto nepripousti.Vzdyt ani nenapsal zadny fakticky objem dat,ktery tento program posila(zrejme ho to ani nezajima) a porad tu jen vyrvava o omezencich,demenci a dukazech.Dokonce mele nesmysly o stovkach MB(coz oznacuje stovky milionu klaves) a zminil se i o sifrovani,pricemz si neuvedomuje,ze prave sifrovani dat se zrejme pouziva i u tohoto keyloggeru,takze nejspis stejne nepozna,jake informace odchazeji z jeho pocitace.
McB_Gigadisk ![]()
![]()
![]()
![]()
12.05.07, 15:59
56. Gavrilo_Princip
Už vypadni z tohodle blogu a přestan se tu furt projevovat. Tě sleduju i jinde a jseš fakt ubohej. Jedinej, do koho reju jsi ty. Prostě už sem nelez. Uděláš dobře pro oba. Víš o tom prd a budeš něco povídat. Neposílá to žádných pár stovek kB to pošle sotva pár kB a budeš tu něco mlet jak mlejnek na kafe. Běž hrát CoD2 fracku a dej mi pokoj. :)
*Nimrod*
12.05.07, 16:43
57. ale ale,chlapecek se nam nastval
Pokud to posle sotva par kB jak rikas,tezko to bude jen pocet stisku+clicku.To by bylo jen par bytu.A k tvym dalsim pripominkam-polezu sem jak casto budu chtit a jak dlouho budu chtit a tvoje knourani me vubec nezajima.Mel bys naopak byt rad,ze ti k blogu pribyvaji komentare,treba se dostane do nejkomentovanejsich.Tesi mne,ze me komentare sledujes i jinde,jiste jsi zaznamenal,ze jsou vetsinou k veci a bez vulgarit,narozdil od tvych.A COD2 nehraju,takze budu dal vesele komentovat tve nesmysly.
McB_Gigadisk ![]()
![]()
![]()
![]()
12.05.07, 20:25
58. Gavrilo_Princip
Zrovna o ty tvoje komentare nestojim a tezko to posle par bajtů, znáš hovno z komunikace server-klient, asi tam je i nějaká autorizace atd... no je to fuk, ty stejně meleš a nevíš nic. Jen se snažíš najít něco co ti nesedne. Zajímavý, že jseš drzej i na ostatní, tak sedni, něco napiš a pak se budeme o něčem bavit, pokud to zrovna nebude o tom, proč se mají zrušit 1.0 servery na CoD2 :D
*Nimrod*
12.05.07, 22:45
59. ok
Neco napisu,abys mel radost.Tenhle blog uz je stejne moc zaspamovanej nasim vzajemnym prudenim.
McB_Gigadisk ![]()
![]()
![]()
![]()
13.05.07, 04:06
60. ok
tak na tom jsme se shodli a ted ho stejně už nikdo číst nebude :D Bo ho možná smáznu haha
Akin 13.05.07, 13:31
61. jednoducha obrana proti tomu aby vam nepouzili heslo
proste jenom vypnes pouzivani klavesnice kdyz budes psat heslo a pak ho zas zapnes to je na tom neco tezkyho a heslo se od vas nedozvedi:)
| 14.4.2006 13:25:44 | |
| 0,96 | |
| 17 198 | |
| RSS zdroj |
rank: 11967.-11972.
| McB_Gigadisk | |
| 344879036 | |
| gigadisk@seznam.cz | |

REDAKCE BLOGU
Celkem redaktorů: 1