Čekejte prosím
Čekejte, prosím...
Logo sekce

INTEL Call of Duty 4 liga

15.03.10, 01:00, autor: Slamb, rubrika: GamePark - Liga
Další sezóna Intel ligy se poprvé odehraje ve hře Call of Duty 4: Modern Warfare a ve formátu 3vs3! Jako obvykle se můžete těšit na velmi atraktivní ceny v podobě procesorů Intel, takže dejte dohromady kvalitní tým, zaregistrujte se a ukažte všem, jak se to hraje!

Harmonogram:

26.03.10
Začátek registrace
16.04.10
Konec registrace
17.04.10
Úpravy týmů kvalifikace
18.04.10
Začátek kvalifikace
22.04.10
Registrace 10 týmů do 3. ligy
27.04.10
Úpravy týmů playoff 3. ligy
28.04.10
Začátek playoff 3. ligy
01.05.10
Úpravy týmů skupin 1. a 2. ligy
02.05.10
Začátek skupin 1. a 2. ligy
06.06.10
Úpravy týmů playoff 2. ligy
07.06.10
Začátek playoff 2. ligy
10.06.10
Úpravy týmů playoff 1. ligy
10.06.10
Začátek playoff 1. ligy
16.06.10
Konec ligy

Obsah

Úvod

Ceny - první liga

Ceny - druhá liga

Ceny - třetí liga

Admini

Systém ligy

Základní pravidla

Průběh zápasu

Konflikty

Dodatečné informace

 

Úvod

V nové sezóně Intel Call of Duty ligy na nás čekají velké změny. Přecházíme na Call of Duty 4 a budeme hrát v počtu 3vs3. Opět se můžete těšit na super ceny od hlavního sponzora, společnosti Intel, a tentokrát na 24 špičkových procesorů, včetně čtyřjádrových Core i7! Jako bonus dostanete volné hodiny v herně Battlezone a další drobné dárky od GameParku. Intel liga je skvělou příležitostí, jak zviditelnit svůj klan na poli české progamingové scény, proto neváhejte a porovnejte své síly s konkurencí!

 

Ceny - první liga

 

 1. místo

   

 2. místo

   

 3. místo

 

Ceny - druhá liga

 

 1. místo

   

 2. místo

   

 3. místo

 

Ceny - třetí liga

 

 1. místo

   

 2. místo

   

 3. místo

 

 

 

Admini

Pokud píšete adminovi, pište hned, jaký máte problém, dokud tak neučiníte, admin na vás reagovat nebude. Pro komunikaci využívejte GamePark klient pro online hry, zprávy v profilu nebo email. K odeslání zprávy nebo emailu stačí kliknout na odkaz do profilu admina v seznamu níže.

 

Systém ligy

 Kvalifikace

3 kola single elim. playoff - max. 224 týmů

z 1. kola

ze 2. a 3. kola

ze 4. kola

3. liga

double elim. playoff - max. 112 týmů

2. liga

16 skupin - max. 112 týmů

1. liga

4 skupiny - max. 32 týmů

2 nejlepší týmy z každé skupiny

2 nejlepší týmy z každé skupiny

finále double elimination

postup ze skupin 2. ligy

single elim. playoff - max. 32 týmů

postup ze skupin 1. ligy

single elim. playoff - max. 8 týmů

 

Pokud týmy remizují v playoff, hrají prodloužení, o kterém se více dočtete v kapitole Průběh zápasu. O pořadí ve skupině, kde hraje každý s každým, rozhoduje počet získaných bodů (v tabulce sloupec B). V případě shody záleží na nejvyšším rozdílu mezi vyhranými a prohranými koly (v tabulce sloupec +/-).

  • výhra - 2 body
  • remíza - 1 bod
  • prohra - 0 bodů

 

Všechny zápasy se odehrají v módu Search and Destroy 3vs3 Promod Live! na mapách, které budou pro každé kolo nalosovány z následujícího seznamu:

  • mp_backlot
  • mp_citystreets
  • mp_crash
  • mp_crossfire
  • mp_strike
  • mp_vacant

 

Schéma rozložení zápasů najdete zde, mapy pro jednotlivá kola na samostatné stránce každé ligové skupiny, k níž se dostanete z nabídky v pravém horním rohu tohoto článku.

 

Základní pravidla
  1. Kdokoliv se do ligy registruje, souhlasí s tím, že četl a rozuměl Pravidlům pro Call of Duty 4 na GameParku a celému tomuto článku v plném rozsahu. Dále souhlasí s tím, že se uvedenými texty bude řídit a nebude v nich hledat chyby s úmyslem získat jakoukoliv neoprávněnou výhodu. Porušením se vystavuje riziku banu, deaktivace uživatelského účtu, kontumační prohře a/nebo vyloučení týmu z ligy.
  2. Každému hráči je dovoleno se do ligy registrovat pouze s jediným týmem.
  3. Každý registrovaný tým musí mít minimálně 3 členy se správně vyplněným PBGUIDem.
  4. Všech zápasů se účastní přesně 3 hráči, ti musí být evidováni v profilu týmu a mít vyplněný platný PBGUID.
  5. Všechny změny v sestavě týmu nebo v PBGUIDech hráčů se projeví vždy pouze v termínech, které jsou v harmonogramu označeny jako Úpravy týmů kvalifikace / skupin / playoff. Úpravy následně platí po celou dobu konání těchto úseků ligy.
  6. Všechny zápasy je nutné odehrát v pevně stanoveném termínu. Oba týmy se však mohou prostřednictvím komentářů k zápasu dohodnout nejpozději 24 hodin před tímto termínem na odkladu. Nově navržený termín, který musí obsahovat datum a čas, vyžaduje jasné potvrzení od zástupce druhého týmu. V případě odkladu je třeba zadat výsledek nejdéle do 24 hodin po oficiálním termínu.
  7. Všechny zápasy se odehrají výhradně na ligovém serveru GameParku, v případě technických potíží se serverem o této skutečnosti informujte hlavního admina ligy, který stanoví náhradní termín.
  8. Tým, který dosáhne dvou kontumačních proher, bude z ligy vyloučen.
  9. Je dovoleno vyvolávat hlasování pouze o změně mapy nebo vyhození hráče z vlastního týmu, je-li to nutné.
  10. Je zakázáno vykonávat následující aktivity:
    1. pokládat bombu na místo, kde je neviditelná nebo nedosažitelná
    2. ulehčovat si dostupnost hůře dosažitelných míst pomocí jiného hráče nebo granátu
    3. zrychlovat spoluhráče jejich nastřelováním při skoku

 

Průběh zápasu
  1. Každý hráč musí být po celou dobu zápasu přihlášen v GamePark klientu pro online hry v konkrétní hře a pod účtem, s nímž je v lize registrován.
  2. Komunikace mezi hráči probíhá prostřednictvím GamePark klienta nebo v herním chatu. V průběhu zápasu lze používat veřejný chat pouze na nejnutnější sdělení.
  3. Zakladatel hry je povinen zadat název hry ve tvaru Klan1 vs Klan2 a nastavit heslo, které předá soupeři. Hra se spouští ve chvíli, kdy jsou všichni zúčastnění hráči obou týmů připraveni ke spuštění.
  4. V případě, že se tým nedostaví k zápasu a nepotvrdí připravenost ve hře do 10 minut od domluveného termínu, zástupce připraveného týmu může ve výsledkovém formuláři vyplnit návrh kontumace, kterou doloží screenshotem ligového klienta pořízeného až po uplynutí povinné čekací lhůty. Pokud tým na zpožděného soupeře počká déle, výsledek zápasu bude platný, ať dopadne jakkoliv.
  5. Po připojení na server je třeba zapnout hlasování vepsáním příkazu /pb_rcon set g_allowvote 1 do konzole.
  6. Všichni hráči si ve vlastním zájmu zkontrolují a vyscreenují PBGUIDy kdykoliv po výměně hráčů ve hře. Pokud se stane, že někdo odehraje zápas s jiným PBGUIDem než s tím, který má uveden ve výzvě, jeho tým kontumačně prohrává.
  7. Jako první si mapu vybírá tým, který vyhraje souboj na nože, poražený tým na této mapě vybírá stranu. Na druhé mapě si stranu vybírá tým, který tento souboj prohrál.
  8. Před započetím každé poloviny jedné mapy je každý hráč povinen spustit záznam dema. Ta si může kdykoliv do uzavření zápasu vyžádat ligový admin. Nedodání dem povede ke kontumaci zápasu.
  9. Po dohrání každé mapy alespoň jeden z hráčů každého týmu povinně pořídí screenshot skóre.
  10. Jakmile je jednou zápas započat stiskem klávesy pro stav Ready před počátečním soubojem na nože, jeho výsledek bude platit. Pokud jeden z týmů opustí zápas před dosažením 21 bodů, bude zápas kontumován ve prospěch týmu, který zůstal.
  11. Během celého zápasu má každý tým právo na maximálně dvě přerušení, obě o délce až 5 minut. Všechny přestávky mezi změnou strany a mapy nesmí taktéž trvat déle než 5 minut.
  12. Střídat hráče lze při změnách mapy nebo strany, přímo v průběhu hry pouze jednou za celý zápas. Připojí-li se hráč v průběhu hry, je jeho povinností se ihned zařadit ke svému týmu.
  13. Během zápasu nejsou dovoleni žádní diváci kromě adminů ligy, kteří mohou do hry vstoupit kdykoliv bez předchozího ohlášení.
  14. Pokud zápas v pavouku skončí stavem 20:20, hraje se další mapa. Tu si oba týmy vyberou tak, že každý z nich vyloučí jednu mapu z ligového maplistu. Z výběru jsou automaticky vyřazeny mapy, které se již v zápase hrály, ze zbylých dvou map si jednu vybere tým, který vyhrál souboj na nože na začátku zápasu, druhý tým si vybírá stranu. Před začátkem prodloužení vloží jeden z hráčů příkaz /pb_rcon set promod_mode match_mr3 do konzole. Protože se hraje po třech kolech za obě strany, vyhrává tým, který jako první dosáhne 4 bodů.
  15. Výsledek zápasu zadává zástupce vítězného týmu ihned po dokončení zápasu. Nesmí chybět screenshoty se skórem po konci všech odehraných map a screenshoty PBGUIDů.

 

Konflikty
  1. Pokud se soupeř choval v rozporu s pravidly a chcete podat protest, nikdy nepotvrzujte jeho výsledek. Odmítněte jej a zadejte návrh na kontumaci. Tímto se zápas dostane do stavu konfliktu. Toto musíte učinit do 24 hodin, než bude navržený výsledek automaticky potvrzen a poté již nebude možnost proti němu vznést protest.
  2. Protest lze podat pouze jednou, proto vyjmenujte vše, co považujete za vhodné, v jednom komentáři. Pokud se nebude jednat o odpovědi na otázky admina, nebude na další vaše komentáře s obviněními brán zřetel.
  3. V protestním komentáři vždy uvádějte body pravidel, které byly porušeny, a své tvrzení podložte dostatečnými důkazy. Pouze v případech, kdy není možné důkazy dodat, vypište všechny úseky ve hře s udáním map, kol a hráčů, kde mělo k porušování pravidel dojít.
  4. Při řešení konfliktu bude brán ohled na komunikaci pouze prostřednictvím komentářů pod zápasem.
  5. K zápasům se v případě konfliktu vyjadřují výhradně hráči z obou zúčastněných týmů a admini ligy.
  6. V případě, že váš soupeř navrhne kontumaci z důvodu vašeho porušení pravidel, sledujte komentáře, kde budete instruováni adminem. Odpovídejte na otázky admina a ihned předkládejte případné důkazy.
  7. Od vzniku konfliktu, který splňuje veškeré požadavky, má obviněná strana 24 hodin na své vyjádření. Pokud je výsledek jednoznačný, může dojít k uzavření bez čekání na tuto reakci.
  8. Proti rozhodnutí admina lze podat odvolání k hlavnímu adminovi ligy nejpozději 24 hodin od vynesení verdiktu. Hlavní admin prozkoumá rozhodnutí a vynese verdikt. V případě, že stížnost bude nesrozumitelná, nebude obsahovat platný odkaz na zápas a přesné důvody, proč odvolání bylo podáno, bude okamžitě zamítnuta bez možnosti nápravy. Jeho rozhodnutí je konečné a nelze se proti němu odvolat.

 

Dodatečné informace
  1. Pravidla mohou být v průběhu soutěže upravována. O změnách se dočtete v komentářích autora pod článkem s názvem ZMĚNA. Tam najdete také další diskuzi ohledně ligy a odpovědi na případné otázky. Je v zájmu každého zúčastněného, aby tuto stránku pravidelně sledoval.
  2. Po kontaktování hlavním adminem ligy a stanovení termínu si všechny ceny vyzvednou minimálně 2 hráči z každého týmu osobně na místě, které bude upřesněno.
  3. Seznam důležitých odkazů:
    1. Pravidla pro Call of Duty 4 na GameParku - závazná pravidla pro Call of Duty 4
    2. Nápověda pro Call of Duty 4 - řešení nejčastějších témat spojených s Call of Duty 4
    3. Nápověda pro GamePark - průvodce GameParkem nejen pro nováčky

Další články z této sekce...

Kupte si Call of Duty 4: Modern Warfare v našem shopu:
Cena:
399 Kč
Verze:
PC
Další platformy:
Xbox 360, PS3, Wii
Koupit hru Call of Duty 4: Modern Warfare

ANKETA

Jste rádi, že další sezóna Intel ligy je v Call of Duty 4?

Ne.

Celkem: 1735 hlasů

V této anketě jste již hlasovali.

Buď jste v této anketě již hlasovali, nebo hlasoval někdo se stejnou IP adresou. Pokud chcete hlasovat, zaregistrujte se prosím.

SDÍLET

Hodnocení

OHODNOŤTE ČLÁNEK

Kliknutím na hvězdičku vložíte své hodnocení
Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé. Děkujeme za Váš hlas.

TURNAJ

Turnajová nabídka
Další
O hřeZákladní informace o hře
Call of Duty 4: Modern Warfare 93%Hodnocení GameParku:
94%Hodnocení čtenářů:
Infinity WardVydavatel:
Akční, First personŽánr:
Přejít na stránku hry

IKONKA

Ikonka GP
GamePark.cz
Toplist