
OHODNOŤTE ČLÁNEK
Kliknutím na hvězdičku vložíte své hodnocení
Dnes je 7.2.2012 | svátek má Veronika | právě hraje 866 hráčů (GamePark hry: 32, Online hry: 776, Flash hry: 90) | celkový počet registrací: 1 238 993

Nikdy jsem nevěřil na ty řečičky vo GP riveru jako "river si mě oblíbil , river je muj nepřítel" atd ale po včerejsku asi začnu. Na začátku jsem měl 50000gb a na konci 0. Přitom si myslím že jsem své soupeře přehrával...:D Takže udělám rozbor hand ve kterých si myslim že mě postihla "demence GP riveru".
blidy: 100/200
moje ruka: A10
min. reisnul jsem a dorovnali myslím 3 hřáčí
flop byl něco jako 10 7 3 dvě karty ve stejné barvě.
betnul sem 3/4 potu aby mě dorovnali hráči se slabšími 10 nebo se slabšími páry a aby měli hráči s flush draw nevýhodný call.
dorovnal lukash79 a VETERAN
turn: 10 tušil jsem že jeden z nich ma 10 a kdyby někdo znich měl vážně flush draw tak by podle mě dorovnali i all in takže nebyl důvod ho nedat. Dal jsem all in o něco vetší než pot a oba call. lukash ukazal 8 10. Co měl Veterám už si nepamatuju nejspiš nakej střední pár.Každopádně sem byl štastnej když sem viděl lukashovi karty a těšil sem se už z vyhry když v tom.river: 8. chvili sem se z toho vzpamatovával ale brzo sem vzal dalsích 5K do hry a uklidnoval se tím že jsem tu handu zahrár dobře a že jsem měl prostě smůlu. Poker už je přece takový.
Než pujdeme na další handu řekneme si pravděpodobnost na takový river. Lukash měl 3karty které mu mohli pomoct. Bylo to na turnu takže 3x2= asi 6-7%
blindy: 100/200
moje ruka: JJ
lukash reisnul mimo pozici asi na 4 násobek blindu. Jak znám lukashe tak na 3bet v brutální většině případů dorovná takže jsem ho re-reisnul asi na 4 nebo 5tinásobek jeho navýšení. lukash call
flop: A 9 5 vylekal sem se toho A takže jsem dal check. i když správně jsem mel možná vsadit abyh zjistil jak na tom jsem. Lukash bet asi 1/4 potu. dal jsem call protože vím že lukash ma širokou range karet jako K8+, Q9+ a A7+ a dost pravdepodobne moh mit také nízký pár o kterým si ted myslí že bude stačit. turn: 4 během hry mame na GP v oblibě neustále chatovat s protihráči takže když sem zrovna chtěl něco do chatu napsat viděl sem tam jak lukash piše že nic nemá:D rozhod sem se mu veřit a jeho dabl barrel (pokračovíní bluffu na turnu) přetočit all in. lukashovi uz zbývalo ve stacku málo takže ten all in nebyl tak vysoký. lukash callnul a ukazal QK měl sem opět velkou radost kterou opět srazila "demence GP riveru":-(. river: K
tentokrát na tom byl lukash o trochu líp protože měl celkem 6 karet v balíku které mu mohli pomoct takže 6x2=12% na výhru.
Z těhlech smůl jsem byl už opravdu vynervovaný. Normálně byh si šel dát pauzu abyh nedělal chyby k vůli tiltu ale já sem se cítil stále dobře a pořád jsem byl schopný hrát svojí nejlepší hru.
Někdo přišel a zeptal se:"někdo viší?"všichni hned vstali a šli na 250/500 takže mě nezbývalo než jít také.
blindy 250/500
moje ruka: k6 na BB
pár hráčů se limpnulo a flop byl 667 dvě kříže.
U stolu seděl hráč nickem Colton který byl na buttonu. cheknul sem stím že sem na 90% veděl že když se to procheckuje až kněmu tak vsadí s čímkoli a já mu dám check-reis. měl jsem pravdu a já mu dal check- reis all in protože jsem kvůli možné flush nebo straight draw nechtel vidět další karty. dorovnal Colton se 45 v křížích a jěště další hráč s 93 v křížích.
pravděbodobnosti na výhru smě měli ja:62% Colton:19% třetí hráč: 18%
samozřejmě sem byl nadšenej ale ještě jsem neměl vyhráno Turn: Q river: 3 a měl jsem opět po radosti. Zbývalo mi už jen 22000gb. vzal sem dalších 10K a šel směle do hry.
blindy: 250/500
moje ruka A8 na pozdní pozici. předemnou dva hráči call a já také.
flop: AK4 dvě karty v pikách.
usoudil jsem že je to pro mě dobrý ale nebezbečný flop takže se budu snažit držet bank malý. kepis bet 1K třetí hráč fold a já call.
turn: 3 a kepis vypálil all in. normálně byh to foldnul ale měl jsem pocit že kdyby měl kepis viší A nebo dva páry sázel by pomaleji.Proto jsem callnul a měl jsem velkou radost když jsem viděl že jsem měl pravdu. Kepis držel A5 a pravděpodobnost na výhru 16%.
A ted schválně skuste hádat jakej byl river...mohla mu pomoct jen pětka nebo dvojka.
river: 2
už si ani nepamatuju jaké jsem měl v té chvíli pocity věděl sem jen že mám opravdu velkou smůlu.
zbývalo mi posledních 10000gb které jsem již vytočen a možná mírně vytiltován(stav kdy hráč pokeru po nějaké velké prohře začně dělat chyby kvůli emocím) vzal do hry.
blindy: 250/500 Colton opět řádil skoro každou hru. Byl extrémě loose a hrál každou kombinaci před flopem (včetně 7-2mimo barvu)
moje ruka:AJ
Colton reis na 3BB já all in. Colton call a ukazuje 67 mimo barvu. samozřejmě sem byl rád za to co drzěl protože mel pouze 35% na výhru
flop:K 7 9
vstal jsem ze židle a jen doufal že mi něco dojde v následujícíh kolech.
turn: 10
river!:3
tohle už byla poslední kapka a proto jsem jen vypnul počítač a šel ven zapomenout na tu hrůzu co se mi děla.Mezi těmito handami které jsem zmińoval se nedělo nic vijmečného a skoro nic jsem nevyhraval.celý bankroll sem pro*** jen kvůli jedné smůle za druhou a ztoho vetšinou to byl river a opravdu malá šance na prohru.po tomto večeru vážně přemejšlím co si mám myslet o lidech kteří si stěžují na "demenci GP riveru" ale už nikdy jim nebudu jejich myšlenky shazovat.
prosím přemejšlejte o té myšlence a ne vo pravopise, vodstavcích atd. dik
ANKETA
Celkem: 325 hlasů
V této anketě jste již hlasovali.
Buď jste v této anketě již hlasovali, nebo hlasoval někdo se stejnou IP adresou. Pokud chcete hlasovat, zaregistrujte se prosím.
OHODNOŤTE ČLÁNEK
Kliknutím na hvězdičku vložíte své hodnoceníPOSLEDNÍ KOMENTÁŘE
Celkem komentářů: 60Dizzy. 04.09.10, 14:32
40. re
áno, áno, zaplačme a zakričme si spolu:
Demence GP riveru
Demence Facebook riveru
Demence pokerstar riveru
Demence Pokerparadis riveru
To všetko vykrikujem, keď hrajem poker. A tiež vykrykujem na dealera keď hráme naživo:
Demence naživo riveru
A ako som videl, môžem povedať:
Demence High Stakes Poker riveru
Demence Poker After Dark riveru
A čo z toho vyplýva? Nie je to žiadna "demence", je to proste normálne a oplakávať to tu je smiešne.
Prestigue_Hynek_Dvorak ![]()
![]()
![]()
![]()
05.09.10, 20:08
41. gratuluji
já mám ještě větší smůlu.
.c.a.m.i.x. ![]()
![]()
![]()
![]()
06.09.10, 19:26
42. nuda
moc dlouhe
Verso! 09.09.10, 11:14
43. chlapce
vem si to z obou stran.jestli ze chodi spatne rivry,neni to chyba systemu ale tvoje smula,protoze nekomu to prijit musi.tvoje procentualni pravdepodobnosti sou az na par vyjimek dost nepresny takze nevim v cems to pocital ale i od oka vidim ze je to spatne.pak nechapu proc hrajes poker na gp a stezujes si,vo nic az o par cedecek na aukci tu nejde takze ten pokr naprosto ztraci smysl.to ze se naucis par vyrazu z pokroveho slovniku z tebe jeste nedela pokroveho hrace.
marecek... ![]()
![]()
![]()
![]()
09.09.10, 18:42
44. prosim tebe
za prvy si nestezuju vim ze to vypada jako byh byl nakej klucina co nevi vo pokeru nic a jen hleda vymluvu ze prohral....castecne to tak i je
ale kazdopasdne tim clankem nechci vubec nic rict jen vim ze hodne lidi mluvi porad vo riveru a me zrovna tolikrat za sebou dosel smolnej river tak sem sdi rek ze to napisu no....za druhy ty pravdepodobnosti sou dobre nechapu proc tady machrujes ze sou jen tak vod voka spatne... to ze si myslis ze se straight draw mas 60% neni muj problem...a za treti body se daj prodavat za slusny penize...
Mr.G' 17.09.10, 21:28
45. River
Mě Ten River často přinese štěstí, ale i někdy dokáže ponořit.
gipsy1 ![]()
![]()
![]()
![]()
26.09.10, 17:04
46. to byl smulnej den
velka škoda ,, seš dobrej že ses udržel ja by uš rosekal pc nervama,,proto že mit na ruce dobbry karty a oni aby vyhravali z 7 tak to je husty ,,navic 50tis to uš je dost.
karlík44 28.09.10, 18:54
47. žádna hloupost
Máš prostě smůlu co chceš hledat za demenci někdy se daří někdy ne a tentokrát se ti prostě nedařilo kur**** vůbec.
Games09 ![]()
![]()
![]()
![]()
20.10.10, 18:37
48. jn
v banku 120k a river pro calla uz asi pred 5 mesici ja k9 on Q8 na FLOP : K Q 8 TURN : 9 RIVER : 8 a 120k v pi**
'Corfy ![]()
31.10.10, 14:10
49. blbost
hned na začáttku máš dvě chyby,,,zbytek ani číst nebudu,,,,chyba jako např blidy ,,,,nebo reisnul,,,,,pokud ses nekdy dival nebo hral poker musis vedet ze je to raisnul .....
ajinak to enni GP dmnce,,,,vsichni hend nadavaji na GP kdyz jim to neprijde,,,,je to rposte pocitac ktery to nijak neovlivni,,,,je to blblost,,,,,,taky mi nkedy preje nikdy ne,,,,,ale to je vsude,,,, i v realu,,,,,priste pdobny pitominy nepiš......dam ti 2 hvezdy ale priste 1*
marecek... ![]()
![]()
![]()
![]()
06.11.10, 20:31
50. jo dobře...
seš chytřejší než ja
^^44potkan^^1142 14.11.10, 18:42
51. bozemuj ty jsi vul
boha asi neumis hrat ze :D
EMPIČÁŘ ![]()
![]()
![]()
![]()
23.11.10, 13:36
52. xD
Stalo se mi neco podobny... měl jsem A10, na stul padlo A A 10, all in, jeden dorovnal 1,2k gbodu, najednou na stul padlo 5-5 a ten hrac mel 5-5
OKEEY 03.12.10, 12:51
53. souhlas
Taky se mi to často stává... nevím co s tím je...držím karty v křížích na flop dvě kříže, turna taky...super mám fleš...river kříže, borec měl s králem já s jankem no comment...kamarádovi se tady stalo on hráli tři chráči všichni all in před flopem. kámík měl AA a další dva 55, 88. flop:J53 turn 7 a river 8...
občas si říkám, že to už není možné...
QiQi. ![]()
![]()
![]()
![]()
09.12.10, 12:07
54. qiqi
Mě Ten River často přinese štěstí, ale i někdy dokáže ponořit.
Bale 09.02.11, 09:04
56. River
Já mám s riverem většinou problémy, většinou mě potopí..!
Zo0M!cEQ# ![]()
![]()
![]()
![]()
25.02.11, 12:34
57. River...
Abych Řekla Už Sem Nevyhrala poradne Mesic Tomu se rika GP poker? Mno Podle Mě Mě Štve Že Píde Naky Hrač Kterej Tu Je Zaregistrovanej 5 Minut a Už vyhrava Balíky Nechápu...
MinyVsAll! 18.11.11, 13:12
59. Je to stejny jako na jinych hernach ? ?? ?
To si ze me delate asi srandu ne ?? Jestli par aspon desitek her odehrali na PS bo kdekoliv jinde, tak nikde to neni jako tady. Tady je kazdou hru budto postupka nebo barva a tradicne hraci s ohodne procentuelne slabsima kartama vyhravaji proti AA nebo KK!!! Proste je to dost trapny a luck Marecka je neuveritelnej...reraisuje na nic jen na nejaky pos*** flush draw a dojde mu ? proste neni dobrej hrac je citelnej jenze proti nemu a este k tmou GP se hrat neda...
cassius1 ![]()
![]()
![]()
![]()
08.01.12, 10:56
60. 5/5 mam podobnou skusenost napsal jsem ti prubeh m
s tim riverem naprosto souhlasim ja mel podobnou smulu jako ty. hral jsem blindy 100/200 proti nejakému hnztrip a mel jsem AA na ruce a on 54 je to znamy blufer a proto jsem pred flopen jen dorovnal blind a spolehal ze zvysi on. a taky ze zvysil o 700 ja ho raisnul o 700 a on srovnal. flop byl A 10 5 uz jsem si rikal ze tohle je moje hra a dal jsem taktycky check on raisnul 2,5k a ja srovnal. na turnu prisla 5 v tu chvili jsem mel fullhouse a on trojci pravdepodobnost jeho vyhry byla prakticky nulova protoze v baliku uz byla jen posledni petka ktera by mu pomohla. ja dal opet check a on raisnul o 5,8k a ja mel neco malo pres 8k a tak jsem dal all in protoze jsem byl presvedceny o vyhre on me srovnal. kdyz jsem vydel jeho karty rikal jsem si petka mu neprijde a hadej co prislo na riveru samozdrejme 5 a on mel poker. stale jsem nemohl pochopit jak jsem to mohl prohrat.
cassius1 ![]()
![]()
![]()
![]()
09.01.12, 20:28
61. corfy nevi o cem je rec
v tom clanku nejsou dulezite chyby ale jeho podstata. v realu se sance hracu meni s kazdou dalsi kartou ale ne jak tady. dam priklad 1 hrac ma barvu 2 hrac fullhouse a treti postupku a tak je to porad. taky jsem mel jednou QQ druhy mel KK a treti AA.
jestli nekdo hral v realu tak vi ze take situace nastanou tak jednou za 1000 her a ne co 10hru nebo nekdy i min
| marecek... | |
| oujea | |
| Prodám body | |
| Prodám body |

REDAKCE BLOGU
Celkem redaktorů: 1