Čekejte prosím
Čekejte, prosím...
Logo sekce

CoD WinterCup 5vs5 SaD

27.10.08, 21:25, autor: KunDivous, rubrika: GamePark - Turnaj
Po delší době přichází sekce Call of Duty s dalším turnajem pro své příznivce. Na podzim a zimu roku 2008 jsme pro vás připravili cup v módu 5 vs 5 SaD. Výběr módu byl více než jasný a velikost týmu jste mohli ovlivnit hlasováním v anketě. Nyní je to tu, tak hurá do zbraně!

Harmonogram:

27.10.08
Začátek registrace
11.11.08
Konec registrace
12.11.08
Rozlosování a nastavení termínů
14.11.08
Start základního kola
02.12.08
Konec základního kola
05.12.08
Start play off
21.12.08
Finále 1. kolo
22.12.08
Finále 2. kolo

REGISTRACE

Registrací do turnaje hráči jednoznačně stvrzují, že přijímají pravidla turnaje a budou se jimi řídit. Tým do turnaje registruje pouze Clan Leader (pomocí odkazdemu v pravém menu) a je zodpovědný za to, že si hráči jeho klanu pravidla přečtou a budou je dodržovat. Při registraci dbejte na správnost údajů a vyplnění pb guidů u hráčů. V případě nevyplněných či nekompletních údajů nebudete schváleni a nemůžete se cupu zúčastnit bez náhrady.

 

Maximální počet týmů v turnaji je 128. Maximální počet přihlášených hráčů do týmu není nijak omezen. Minimální počet hráčů pro schválení týmu je 5. Seznam registrovaných klanů najdete v pravém menu vedle článku.

 

CENY

 

1. místo: 5x Herní myš Logitech MX518 + 5x sňůrka na mobil a klíče GamePark + 5x GamePark Premium účet na tři měsíce zdarma

 

 

 

 

 

2. místo: 5x originální hra Toca Race Driver + 5x sňůrka na mobil a klíče GamePark + 5x GamePark Premium účet na dva měsíce zdarma

 

 

 

3. místo: 5x originální hra Polda 5 + 5x sňůrka na mobil a klíče GamePark + 5x GamePark Premium účet na měsíc zdarma

 

 


 

 

 

PRAVIDLA


1. Všeobecná pravidla:
1.1. Dále uvedená pravidla se vážou pro všechny přihlášené hráče do turnaje. Kdokoliv se registruje, zároveň automaticky souhlasí, že četl a rozuměl pravidlům a bude se jimi řídit.
1.2. Vyhrazujeme si právo pravidla v průběhu turnaje měnit a doplňovat.
1.3. Veškeré aktualizace k turnaji budou na COD Speciálu.

 

2. Chování:
2.1. Všichni hráči se chovají k protihráči s respektem a drží se standardních civilizovaných pravidel. Jestliže se budete chovat špatně, musíte počítat s určitou formou trestu (kontumační prohra, diskvalifikace). Je zakázáno jakýmkoli způsobem napadat protihráče. Oslovení protihráče ve stylu „noob", „lama" se bere jako nevhodné chování a tým / hráč bude za toto potrestán diskvalifikací. (Dle vážnosti prohřešku rozhoduje admin)

 

3. Cheating a Anti-cheating:
3.1. Politika cheatingu a jeho potírání se vztahuje jak na Turnaj tak na celý herní server GamePark. Jestliže člen GamePark admin teamu někdy zachytí cheatování během zápasu, je jedno jestli se jedná o Ligovou hru, Fun hru, Lan turnaj nebo Publik hru pak bude s dotyčným zacházeno stejně, jako by se jednalo o turnajový zápas.
3.2. Když anti-cheat ochrana zachytí cheat, pak je hráč prohlášen za vinného, dokud neprokáže svoji nevinu.
3.3. Povolené příkazy :
3.3.1. mouse sensitivita
3.3.2. graphic nastavení (pouze příkazy, které se dají nastavit v menu hry)
3.3.3. demo příkazy
3.3.4. ukázání fps / limit fps
3.3.5. drawsun
3.3.6. fastsky
3.3.7. lagometer
3.3.8. více viz Pravidla GameParku a často kladené dotazy
3.4. Herní modifikace. Použití jakýchkoliv vlastních skinů (kompas, postava, zaměřovač atd.), vlastních zvuků, modelů bez výjimek není povoleno. Jakákoliv změna od originální verze, jakýkoliv *.pk3 soubor navíc jsou taktéž zakázané a v případě jejich změny je zde postupováno jako při cheatingu.
3.5. Programy, které se hrou nijak nespolupracují, jsou povoleny, i když je lze ovládat současně se hrou. Takovými programy jsou například programy pro hlasovou komunikaci.
3.6. Není dovoleno využívat ani zneužívat chyby hry. Zneužívání chyb hry se bude považovat za cheating a povede ke kontumační prohře. (definice clipingu viz Pravidla GameParku)
3.7. Hráči se na sebe nesmějí stavět tak, aby nahlíželi nebo stříleli přes zdi.
3.8. Hráči se nesmí zrychlovat (skok o granát či o spoluhráče), aby se dostali na místa, kam se dá dostat i normálně (byť třeba jinou cestou). Také nesmí tento způsob používat na místa, kde se normální cestou nejde dostat.
3.9. Jelikož je vždy občas pár věcí ‚na hraně, vyjmenujme si pár z nich:
3.9.1. Vyskakování z mapy nebo pod mapu je přísně zakázáno
3.9.2. Využívání chyb na mapách za účelem dívání se skrz nebo za objekty není dovoleno

 

4. Admini turnaje:
Hlavní admin turnaje: KunDivous - ICQ: 304375852

 

Při řešení sporů kontaktujte někoho z níže uvedených adminů:

Bighead - ICQ: 374995099

The|NeT@ - ICQ: 198340583

Mattynka - ICQ: 243055961

.morrow - ICQ: 306385910 (pomocný)

phtm - ICQ: 335961813 (pomocný)

 

POZOR: pokud budete psát někomu z adminů na ICQ, tak hned v první zprávě popište svůj problém, jelikož jsou admini velice žádáni a na oslovení "čus", "čus jsi tam" a jim podobné často nereagují

 

 

5. Zápasy:
5.1.
Hraje se mód Search & Destroy 5vs5. Hrají se dvě mapy. Skóre je 10 za jednu stranu, 20 za mapu a 40 za celý zápas. Zápas se hraje do 40 bodů .Poté co jedna strana získá 21 bodů zápas končí, po vzajemné dohodě lze zápas dohrat. Jako defaultní mapa v klientu bude nastavena Railyard na které začíná pistol bash, kdy si vítěz bashe vybírá stranu a mapu, která se bude hrát první. Na druhé mapě si stranu vybírá ten kdo prohrál počáteční bash. V případě nerozhodného stavu se hraje mapa dodatečná, která je volena standrdním vyřazovacím způsobem, kdy klany na přeskáčku vyřazují mapy, které jsou v seznamu, až zbyte mapa poslední, nevyřazená, jenž se bude hrát. Vyřazování začíná klan jenž prohrál bash.

 

5.1.2 Pokud server v průběhu mapy spadne, mapa bude restartována pouze tehdy, spadl-li server méně než 1 minutu po začátku. Ve všech ostatních případech bude zbývající počet kol  dohrán a vítězem mapy se stává strana s největším počtem bodů v součtu před i po přerušení. 

 

5.1.3. Zápasy se hrají na serverech Gameparku, v místnosti Liga. Pakliže nebude volná místnost pro odehrání zápasu ve Winter cupu, kontaktujte některého z adminů, kteří jsou uvedení níže a který vám místnost uvolní.Winter cup má přednost před ostatními místnostmi v pokoji liga.

 

5.2. Každý zápas začíná bashem, kdy si vítěz vybírá mapu a stranu za kterou chce začínat. Na druhé mapě si stranu vybírá tým, který na začátku bash prohrál.

 

5.3. Pokud se klan nedostaví ke stanovenému termínu v daný čas, tak čekající klan počka ještě 20 minut a pokud ani do té doby soupeř nedorazí, tak vyhrává kontumačne. Zápasy není možné odehrát s počtem hráčů menším než 4, v takovém případě klan prohrává kontumačně.


6. Zadávání výsledků:
6.1. Návod jak zadávat a potvrzovat výsledky najdete v nápovědě.

6.2. K odehranému zápasu dodají teamy screeny stavu bodů, které bylo na konci každé mapy. V případě úplného chybění screenu bude zápas bez náhrady stornován.

 

7. Harmonogram:
Pokud se klany nedohodnou na vlastním termínu zápasu(limitováno položkou odehrát nejpozději do), tak se hraje v pevně stanoveném termínu, který je uveden v harmonogramu. Zápas musí být odehrán nejpozději do konce daného kola. V opačném případě je zápas smazán a oba klany jsou vyřazeny z turnaje. Pokud se nedostaví jeden z klanů, tak leader druhého klanu musí nejpozději do 24 hodin od domluveného termínu zadat do t-sysu kontumační výhru. Důkaz nedostavení se k zápasu je screen z klienta. Prosím, v t-sysu vypňujte řádně data zápasů, pokud si zápas naplánujete na jíný termín a nezměníte datum, bude vám zápas kontumován.

 

8. PB GUID:
8.1. Každý hráč je povinen mít při registraci zadáno posledních osm znaků svého COD PB GUIDU. Pokud jediný hráč v klanu nebude mít zadán svůj COD PB GUID nebude klan schválen. Pokud během zápasu bude mít hráč rozdílný COD PB GUID, než má uveden v registraci do turnaje, bude zápas okamžitě zkontumován.
8.2. Co je to COD PB GUID bod 41.
8.3. POZOR: Vždy si při zápase udělejte vypis guidů a pěčlivě jej uschovejte, vyhnete se tím pozdějším problémům. Podrobnější informace o tom, jak vyfotit konzoli a GUIDy naleznete ZDE

 

9. Protest:
9.1. Nejprve zkuste svůj problém se soupeřem vyřešit po icq/irc/emailu a v komentářích k zápasu. Pokud jste se problém před započetím konfliktu nepokusili vyřešit tímto způsobem, spor automaticky prohráváte.
9.2. Strana, která vyvolá konflikt k zápasu musí problém vysvětlit jasně a srozumitelně. Odkazy na screenshoty a dema je třeba dodat spolu s konfliktem, pokud jsou tyto materiály vyžadovány adminem. Pokud se klan domáhá jiného výsledku, je třeba okamžitě dodat screenshoty, na nichž je vidět skóre zápasu. Jejich nedodání vede k okamžité prohře v konfliktu.
9.3. Je přísně zakázáno kontaktovat admina soukromě za účelem jeho ovlivnění. Cokoliv chcete říct, musíte říct otevřeně. Pokus o soukromé ovlivnění admina povede k okamžité prohře sporu.
9.4. Pokud se zápas odehrál podle pravidel, které se lišily od pravidel vymahatelných nebo dohodnutých, pohlíží se na tato pravidla tak, jako že se na nich dohodly obě strany.
9.5. Pokud soupeřící klan podezíráte z cheatování, musíte mít důkaz a musíte jej ihned předložit. Konflikty založené na domnělém cheatování, ale bez jasných důkazů budou okamžitě a automaticky uzavírány v neprospěch vyvolávající strany.
9.6. Za platné důkazy jsou považovány dema, screenshoty ze hry. Soukromé logy z IRC, ICQ atd. nebudou považovány za platné důkazy, neboť je lze snadno zfalšovat.
9.7. Všechny soubory používané jako důkazy (dema, screenshoty,...) je třeba zaZIPovat a poslat příslušnému adminovi, vždy posílejte tyto důkazy pouze určeným adminům.
9.8. Pokud je demo používáno jako důkaz cheatingu, musíte přesně určit moment(y) (s přesností na minuty a vteřiny), kdy podle vás k cheatingu dochází, jinak bude konflikt okamžitě a automaticky uzavřen ve váš neprospěch. Admini nebudou prohlížet celá dema.
9.9. Klan, který vyvolá spor, který nemá žádný základ v pravidlech nebo konflikt za účelem zkomplikování přijetí výsledku zápasu bude vyloučen z turnaje.
9.10. Jestliže je jednou zápas potvrzen oběma stranami je trvale uzavřen a nejde na něj podat protest
9.11. V případě špatně zadaných či nepravdivých registračních údajů neplatí body 9.1. a 9.3. Klan, který má špatně zadané nebo nepravdivé registrační údaje bude automaticky vyloučen z turnaje bez předchozího upozornění. Admin na základě podaného protestu zkontroluje registrační údaje s údaji ze zápasu a pokud nebudou souhlasit bude zápas zkontumován v neprospěch provinilého týmu.

9.12. V zápasech turnaje není povoleno nasazovat hostující hráče kteří nejsou uvedeni na soupisce platné při registraci do turnaje (hrači který opustí tým v průbehu cupu mouhou hrát jen za předpokladu, že od jejich opětovného vstupu do klanu v průbehu cupu uběhl předepsaný časový limit). 

 

10. Dema:
10.1. Každý hráč je povinen natáčet dema ze zápasů, příkaz na vytvoření dema je /record NAZEV_DEMA. Doporučuji nahrávat každou stranu zvlášť, pro lepší přehlednost a orientaci. Dema mohou v případě konfliktu požadovat soupeřící klan i admin, tudíž je třeba je uschovat až do potvrzení zápasu. V případě konfliktu je třeba dema uschovat až do doby jeho vyřešení. Pokud váš protihráč požaduje dema musíte je vydat.
10.2. V případě konfliktu může každý klan po soupeři chtít maximálně 3 záznamy. Admin může vyžádat všechny záznamy
10.3. Strana, která vyvolá konflikt musí okamžitě specifikovat důvod vyžadování dem. Pokud důvod neuvede, bude konflikt okamžitě automaticky ukončen v její neprospěch.
10.4. Každý klan může o dema požádat pouze jednou a to pouze na začátku kofilktu. Všechny požadavky vyjma prvního budou ignorovány.

 

11. Po zápase:
11.1. Jakmile je jednou zápas započat, jeho výsledek bude platit, pokud se obě straně nedohodnou jinak. Špatný ping ani lagy nejsou důvodem k ukončení zápasu.
11.2. Pokud si myslíte, že máte dobrý důvod k tomu, aby byl zápas zrušen (například drastický nárůst lagů po začátku zápasu), musíte o tom přesvědčit svého soupeře, neboť započatý zápas budou admini brát v úvahu vždy.
11.3. Pokud jeden z klanů opustí zápas (nezůstane ve hře ani jeden hráč daného tým), může být za výsledek zápasu považováno skóre, které bude platit v okamžiku odchodu posledního hráče klanu, který nezůstal. To závisí pouze na vůli týmu, který hru neopustil. Pokud tento současný výsledek jasně neurčuje vítěze zápasu, může admin výsledek změnit ve prospěch týmu, který hru neopustil.

 

12. Různá pravidla:
12.1. Před začátkem každého zápasu se musí správce místnosti, serveru ujistit, že jsou oba týmy připraveny, dříve než spustí hru. Pokud jeden člen týmu řekne, že ano, považuje se, že tento hráč promluvil za celý klan, ať už je jeho postavení v týmu jakékoliv. Pokud hra začne, aniž by s tím jeden z týmů souhlasil, může tento tým požadovat, aby byla hra restartována, pokud alespoň jeden z hráčů tohoto klanu zůstane ve startovní oblasti (respawn).
12.2. Vystřídat hráče v průběhu zápasu je možné pouze jednou. V případě dalšího střídání pouze mezi jednotlivými hrami (to znamená při změně strany nebo při změně mapy). Pokud se nový hráč neobjeví do pěti minut, může soupeřící tým trvat na pokračování v zápase i bez něj.
12.3. Není dovoleno vyhazovat hráče soupeřícího klanu ze serveru za ŽÁDNÝCH okolností. (Vote kick mužou zadat pouze spoluhráči) Pokud se tak stane, vystavuje se pachatel kontumační prohře.
12.4. V průběhu oficiálního zápasu nejsou dovoleni žádní diváci (kromě adminů turnaje a hl. admina CoD). Pokud hráč server z nějakého důvodu opustí a poté se opět připojí, musí si neprodleně zvolit stranu. Pokud se na server připojí diváci, kteří tam nemají co dělat, měl by být zápas přerušen a nepovolaným divákům by měl být před obnovením hry přístup na server znemožněn.
12.5. Hráči, kteří hrají za jeden tým musí být v tomto týmu registrováni minimálně 48 hodin před zápasem, kterého se účastní, při porušení tohoto pravidla prohrává provinilý tým kontumačně

 

13. Fake & Multiaccount:
13.1. Pokud bude zjištěn cizí hráč (faker,smurf) v zápase nebo v lize bude provinilý tým okamžitě diskvalifikován. Všichni hráči provinilého týmu, kteří se zápasu zúčastnili, dostanou ban na dobu jednoho měsíce na celý GamePark. Faker (smurf) bude zabanován na dobu šesti měsíců. Pokud faker hraje i za jiný tým turnaje, bude tento tým postižen diskvalifikací z turnaje.
13.2. V turnaji je zakázáno hrát ve více než jednom týmu, pokud bude hráči zjištěn multiaccount, tak budou diskvalifikovány všechny týmy ve kterých je daný hráč přihlášen a provinilý hráč bude zabanován na dobu 6 měsíců.

 

14. Systém hry:
14.1. Systém hry bude upřesněn po uzavření registrací. Hrát se bude ve skupinách, každý s každým. Finálová podoba skupin bude oznámena po ukončení registrací. V jedné skupině bude max. 6 týmů. Dva nejlepší týmy z každé skupiny postoupí do užšího kola. V případě bodové shody na postup rozhoduje vzájemný zápas. Postupující teamy jsou zařazeni systému play-off.

 

POZOR - pakliže vypadnete ze základního kola play off postupujete do pavouka o záchranu! sledujte pavouka!

 

14.2. Rozlosování map pro základní kolo:

 

Skupina 1A:

Herní kolo Vyzyvatel Vyzvaný
1. Habor Carentan
2. Hurtgen Neuville
3. Tigertown Depot
4. Bridge Powcamp
5. Dawnville Railyard

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skupina 1B až 1H

Herní kolo Vyzyvatel Vyzvaný
1. Stalingrad Railyard
2. Dawnville German Town
3. Pavlov Neuville
4. Carentan Depot

 

 

 

 

 



Skupina 1I - 1O

Herní kolo Vyzyvatel Vyzvaný
1. Dust3 Hurtgen
2. Tigertown Stalingrad
3. Harbor Neuville
4. Dawnville Carentan

 

 

 

 

 

 

 

Systém zvolení herní mapy je dle klíče:

Váš zápas je např. třetí, tzn že v tabulce zvolíte 3. herní kolo. Ve výzvě jste vedený jako Vyzyvatel/vyzvaný - dle tohoto máte přidělenou mapu v dané kolonce.

 

Příklad: 2. zápas týmu XX, který je vyzvaný ve skupině 1K = mapa Stalingrad

Příklad: 4. zápas týmu XY, který je vyzyvatelem ve skupině 1C= mapa Carentan

 

Play-off mapy:

Mapy máte stanoveny dle herního dne. V případě dohody na jiném termínu PLATÍ dvojice map, která vám náleží dle rozlosování v den výzvy stanovené adminem. Nelze tedy přesunutím zápasu docílit změny dvojice map. 

 

Herní den / dvojice map:

5.12.2008 / railyard - pavlov

6.12.2008 / hurtgen - tigetown

7.12.2008 / depot - carentan

8.12.2008 / german town - dawnville

9.12.2008 / harbor - bridge

10.12.2008 / railyard - pavlov

11.12.2008 / neuville - stalingrad

12.12.2008 / powcamp - carentan

13.12.2008 /  bridge - dawnville

14.12.2008 / dust - harbor

15.12.2008 / depot - railyard

16.12.2008 / german town - neuville

17.12.2008 / tigertown - stalingrad

18.12.2008 / hurtgen - carentan

19.12.2008 / dust - harbor

20.12.2008 / dawnville - bridge

Finále 1, kolo / depot - tigertown - 21.12.2008 - 20:00

Finále 2.kolo / railyard - neuville - 22.12.2008 - 20:00

(případná odveta při výhře vítěze sestupového pavouka)

 

15. Zbraně
15.1. V turnaji je povoleno používán sniper pušek.

15.2. Používání MG je povoleno. 

 

16. Dohoda:
V případě, že hráč nebo hráči některého z klanů opustí hru (technické problémy) nečeká se a hra pokračuje. V průběhu se může tentýž hráč (ten, který vypadl) nebo náhradník připojit zpět. Je přísně zakázáno po vypadnutí hráče zadávat pauzu.

 

17. Hráči v týmu:
Pokud hledáte hráče do svého týmu, nebo chcete vytvořit tým pro tento turnaj, můžete využít toto forum

 

18. Dodatek:
18.1. V průběhu zápasu musí být všichni hráči přihlášeni v klientovi. Úmyslné vypínání klienta je zakázáno, hra bez klienta bude trestána kontumací. Pakliže se prokáže že za tým hrající Wintercup hraje hráč s banem či hráč který obchází ban, bude jemu udělen individuální trest, tým bude vyřazen z cupu a každý člen hrající tento zápas obdrží ban v délce trvání 2 měsíců.

18.2. Všechny zápasy musí být odehrány na GameParku, zápasy odehrané jinde nebudou platné a budou kontumovány.

18.3. Je absolutně zakázáno vyhazovat ze hry adminy cupu nebo hl. admina cod. Kdo bude takto votovat obdrží ban v délce trvání 6 měsíců a jeho team bude vyřazen z Wintercupu

 

19. Mapy:

Jednotlivé mapy pro dná kola budou rozlosovány z tohoto seznmu:

mp_carentan
mp_dawnville
mp_depot
mp_harbor
mp_hurtgen
mp_neuville
mp_pavlov
mp_powcamp
mp_railyard
mp_stalingrad
mp_tigertown

german_town

mp_dust3
the_bridge

 

21. Zasílání cen:
Ceny z turnajů budou poštou zasílány pouze jediné osobě z týmu a to jeho vlastníkovi nebo osobě vlastníkem určené. Vlastník týmu musí nejpozději do týdne od vyhlášení výsledků zaslat adresu, na kterou budou zaslány ceny, na email kundivous@gamepark.cz. Vlastník nebo osoba jím určená poté rozešle ceny ostatním hráčům.
Preferován je osobní odběr na adrese Allstaru. Při tomto způsobu předání cen musí vlastník týmu nejpozději do týdne od vyhlášení výsledků zaslat na email kundivous@gamepark.cz číslo občanského průkazu osoby, která příjde ceny vyzvednout (pokud daná osoba nevlastní občanský průkaz je možno zaslat číslo jakéhokoli jiného dokladu obsahujícího fotografii kvůli identifikaci osoby).

 

NEZNALOST PRAVIDEL NEOMLOUVÁ A NEBUDE PŘÍJMÁNA JAKO OMLUVA
Je zakázáno hledat díry v pravidlech a tímto je obcházet

 

 


K veškeré konverzaci (návrhy, dotazy, připomínky, stížnosti, ankety...) využívejte výhradně Turnajové fórum, je přehlednější a praktičtější než komentáře. Na fóru je třeba se zaregistrovat, nelze využít registraci z GameParku. Pokud nejste registrováni, můžete tak učinit zde

 

 

 

 

 


Další články z této sekce...

Kupte si Call of Duty v našem shopu:
Cena:
299 Kč
Verze:
PC
Koupit hru Call of Duty

ANKETA

Jaky mod na cup si přejete na příště?

SaD
TDM
HQ

Celkem: 143 hlasů

V této anketě jste již hlasovali.

Buď jste v této anketě již hlasovali, nebo hlasoval někdo se stejnou IP adresou. Pokud chcete hlasovat, zaregistrujte se prosím.

SDÍLET

Hodnocení

OHODNOŤTE ČLÁNEK

Kliknutím na hvězdičku vložíte své hodnocení
Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé. Děkujeme za Váš hlas.

O hřeZákladní informace o hře
Call of Duty -Hodnocení GameParku:
90%Hodnocení čtenářů:
Infinity WardVydavatel:
Akční, First personŽánr:
Přejít na stránku hry

IKONKA

Ikonka GP
GamePark.cz
Toplist