Čekejte prosím
Čekejte, prosím...
Logo sekce

Call of Duty: Black Ops IIII

06.06.18, 14:00, autor: Paliage, rubrika: Herní sekce - Preview
I letos se můžeme těšit na nový díl Call of Duty, která bude ale tentokráte údajně revoluční jak po stránce obsahu, velikosti map, tak hratelnosti. Co se momentálně o hře ví najdete v našem dnešním článku.

17. 5. 2018 proběhlo představení čtvrtého dílu série CoD: Black Ops, který vyjde 12. října pro PC, Xbox, PS4 a Switch. Jak už naznačuje schválně chybně napsaná římská číslice v názvu, půjde skutečně o nekompromisní hru, jelikož ačkoli - dle slov samotných vývojářů - Black Ops IIII kombinuje prvky předešlých dílů, je v mnohém vskutku revoluční.

 

 

Seznam novinek by byl pekelně dlouhý, a proto je zbytečné je tady vypisovat, proto jen zmíním, v čem že ona nekompromisnost spočívá. Předně, můžeme se rozloučit se singleplayerem. Původně to skoro vypadalo jako hoax, ale dnes můžeme s jistotou říci, že je to skutečně pravda. Namísto singlu se totiž vývojáři zaměřili na multiplayer, který bude propracován do nejmenších detailů.

 

 

Dočkáme se hned tří módů. Největší novinkou bude blackout, což je v podstatě battle royale. Ano, čtete správně, battle royale dorazil už i do CoD. S tímto žánrem se pochopitelně i zvětší mapy, údajně se můžeme těšit na největší mapy, které v CoD kdy byly. Dalšími mody budou klasický multiplayer a - neméně klasický - zombie mód.

 

 

Hra by se měla zaměřit na svižnou týmovou akci. Je třeba říci, že slovo „svižnou" je zde použito jako velký eufemismus. Nečekejte žádnou zákopovou válku, tohle bude totální blietzkrieg. Po bojišti se budete prohánět jako uragán a budete kosit kohokoli, kdo se vám odváží postavit do cesty. Aby vývojáři ještě umocnili rychlost hry, upravili značně hratelnost. Takže například když budete házet granát či používat speciální vybavení, stále budete mít v ruce zbraň připravenou ke střelbě, abyste nemuseli být zalezlí někde v díře.

 

 

Když už zmiňuji speciální vybavení, je třeba dodat, že ve hře bude na výběr hned z několika charakterů (na scénu se např. vrátí Seraph), přičemž každý bude mít své zaměření. Některé takové profese budou spíše klasické, jako třeba medik, a jiné zas budou celkem inovativní, jako třeba specialista s velkým mobilním rozložitelným štítem.

 

 

Teď si možná říkáte, k čemu kruci bude v Call of Duty medik? Odpověď je jednoduchá, můžeme zapomenout na automatické léčení. Postava se sice může vyléčit sama, ale jen s pomocí své „lékárničky". Medik pak dokáže léčit efektivněji a dát hráčům určitý bonus. Vývojáři si od této změny slibují rozšíření prostoru pro týmovou hru.

 

 

Své revoluce se dočkaly i zbraně, ty získají značný nádech unikátnosti, protože každá bude mít pouze svou sadu doplňků, které nepůjdou použít na zbraně jiné (na rozdíl od minulých dílů). Některé doplňky jsou opravdu velmi zajímavé, ku příkladu ve hře bude jakási klamná střelba, při které vystřelíte několik kulek zároveň, jež ovšem nepoletí přímo rovně, nýbrž se náhodně rozptýlí, aby tak znemožnily nepříteli určit vaši polohu. Je otázkou, jak moc to bude v praxi uplatnitelné, nicméně je to dosti zajímavé.

 

 

Rozhodně je tedy na co se těšit, aspoň pokud jste smířeni s tím, že Black Ops IIII se zbaví posledních zbytků realističnosti a zaměří se na svižný akční styl hraní, jež je v něčem podobný legendárnímu Unreal Tournamentu 2004 a v něčem zas hře Overwatch. Pro někoho je to možná škoda, pro jiné to ale přinese pořádnou porci zábavy. Teď už jen počkat, jak se s tím kluci a holky v Treayarch studiu poperou, a jestli se dočkáme opravdu tak dobré a propracované hry, jak nám její tvůrci zatím slibují.

Další články z této sekce...

SDÍLET

Hodnocení

OHODNOŤTE ČLÁNEK

Kliknutím na hvězdičku vložíte své hodnocení
Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé. Děkujeme za Váš hlas.

IKONKA

Ikonka GP
GamePark.cz
Toplist