Čekejte prosím
Čekejte, prosím...
Logo sekce

Call of Duty 4 night cup #51

25.02.11, 12:00, autor: Abedi-Pele, rubrika: GamePark - Turnaj
Night cup #51 - 2.3.13: SaD 3vs3

Harmonogram:

25.02.13
Začátek registrace
01.03.13
Konec registrace a rozlosování
02.03.13
Odehrání turnaje

Admini
Pokud píšete adminovi, pište hned, jaký máte problém, dokud tak neučiníte, nebude na vás reagovat.

Systém turnaje
Mód
Všechny zápasy se odehrají na módu Search and Destroy 3vs3 Promod Live. Cílem jedné strany je umístit bombu na jedno ze dvou možných míst na mapě, druhá strana se jí v tom snaží zabránit. Pokud se prvnímu týmu podaří bombu aktivovat, musí ji druhý tým včas zneškodnit. V polovině mapy dojde automaticky k prohození stran obou týmů. Všechny zápasy se odehrají v systému single elimination playoff, do kterého bude schváleno prvních 16 registrovaných týmů, které budou splňovat podmínky pro účast.
Mapy
Mapa je pro každé kolo nalosována, jejich seznam najdete v tabulce níže. Stranu si vybírá tým, který v samostatném kole na začátku zápasu vyhraje souboj na nože. Tým souboj na nože automaticky prohrává, pokud jeho hráč zabije soupeře jiným způsobem.

Promod Live
mp_backlot
mp_citystreets


mp_strike
mp_crash
mp_crossfire

Mapy a časy kol
1. kolo
18:45
mp_crash
2. kolo
19:30
mp_crossfire
3. kolo
20:15
mp_backlot
finále
21:00
mp_citystreets
Playoff
  • výhra - postup
  • remíza - prodloužení
  • prohra - vyloučení
Zápas playoff končí ve chvíli, kdy jeden tým jako první vyhraje 13 kol. Pokud zápas skončí stavem 12:12, hraje se další mapa mp_strike na 6 kol. Vítězí tým, který jako první za zápas vyhraje 16 kol. Před začátkem prodloužení vloží jeden z hráčů příkaz /pb_rcon set promod_mode match_mr3 do konzole. Stranu si vybere tým, který vyhrál souboj na nože na začátku zápasu.

Ustanovení
  1. Kdokoliv se do turnaje registruje, souhlasí s tím, že se vždy bude řídit instrukcemi admina, že četl a rozuměl Pravidlům pro Call of Duty 4 na GameParku a celému tomuto článku v plném rozsahu. Dále souhlasí s tím, že se uvedenými texty bude řídit a nebude v nich hledat chyby s úmyslem získat jakoukoliv neoprávněnou výhodu. Porušením se vystavuje riziku banu, deaktivace uživatelského účtu a/nebo kontumační prohře.
  2. Každému hráči je dovoleno se do turnaje registrovat pouze s jediným týmem.
  3. Každý registrovaný tým musí mít minimálně 3 členů se správně vyplněným PB GUIDem ve svém profilu.
  4. Všech zápasů se za jeden tým účastní minimálně 2 a maximálně 3 hráčů, kteří musí být evidováni na stránce zápasu a mít vyplněný platný PB GUID.
  5. Po dohodě se soupeřem se může zápasu zúčastnit maximálně jeden hráč, který není součástí týmu. V takovém případě zástupce prvního týmu před zahájením zápasu napíše do jednoho komentáře žádost o povolení hráče, vloží odkaz na jeho profil a zapíše jeho PB GUID. Zástupce druhého týmu tuto skutečnost v dalším komentáři potvrdí.
  6. Všechny zápasy je nutné odehrát v pevně stanovených termínech, které najdete v profilu svého týmu po stisknutí tlačítka Výzvy.
  7. Všechny zápasy se odehrají výhradně na turnajovém serveru GameParku.
  8. Je zakázáno vykonávat následující aktivity:
    1. vyvolávat hlasování o vyhození hráče z týmu soupeře
    2. pokládat bombu na místo, kde je neviditelná nebo nedosažitelná
    3. ulehčovat si dostupnost hůře dosažitelných míst pomocí jiného hráče nebo granátu
    4. zrychlovat spoluhráče jejich nastřelováním při skoku

Průběh zápasu
  1. Všichni hráči musí být po celou dobu zápasu přihlášeni v rozhraní GamePark Space pod účty, s nimiž jsou v turnaji registrovaní, a v konkrétní hře, ve které se zápas hraje.
  2. Komunikace mezi hráči probíhá prostřednictvím GamePark Space nebo v herním chatu. V průběhu zápasu lze používat veřejný chat pouze na nejnutnější sdělení.
  3. Zakladatel hry je povinen zadat název hry ve tvaru Klan1 vs Klan2, do popisu hry vložit odkaz na zápas a nastavit heslo, které předá soupeři.
  4. V případě, že se minimálně 2 hráči za tým nedostaví k zápasu a nepotvrdí připravenost ve hře do 10 minut od domluveného termínu, připravený tým může ve výsledkovém formuláři vyplnit návrh kontumace, kterou doloží screenshotem z prostředí GamePark Space pořízeného až po uplynutí povinné čekací lhůty. Pokud tým na zpožděného soupeře počká déle, výsledek zápasu bude platný, ať dopadne jakkoliv.
  5. Po připojení na server je třeba zapnout hlasování vepsáním příkazu /pb_rcon set g_allowvote 1 do konzole.
  6. Všichni hráči si ve vlastním zájmu zkontrolují a vyscreenují PB GUIDy kdykoliv po výměně hráčů ve hře. Pokud se stane, že někdo odehraje zápas s jiným PB GUIDem než s tím, který má uveden na stránce zápasu, jeho tým kontumačně prohrává.
  7. Před začátkem celého zápasu jsou všichni hráči povinni spustit záznam dema, které si může kdykoliv do uzavření zápasu od jednoho z hráčů vyžádat soupeř. Demo od požadovaného hráče je třeba vždy dodat kompletní a nejdéle do 15 minut. Při nedodání může soupeř vyvolat konflikt, který povede ke kontumační prohře.
  8. Jakmile je jednou zápas započat stiskem klávesy pro stav Ready před počátečním soubojem na nože, jeho výsledek bude platit. Pokud jeden z týmů opustí zápas před jeho koncem, bude zápas kontumován ve prospěch týmu, který zůstal.
  9. Po dohrání každé mapy alespoň jeden z hráčů obou týmů povinně pořídí screenshot skóre.
  10. Týmy mohou prostřednictvím Quick Message nabídky vyvolat přerušení maximálně jednou za každou stranu na všech mapách o délce 5 minut. Přestávky mezi změnou strany a mapy nesmí taktéž trvat déle než 5 minut.
  11. Střídat hráče lze při změnách mapy nebo strany, přímo v průběhu hry pouze jednou za celý zápas. Připojí-li se hráč v průběhu hry, je jeho povinností se ihned zařadit ke svému týmu.
  12. Během celého zápasu nejsou dovoleni žádní diváci kromě adminů turnaje, kteří mohou do hry vstoupit kdykoliv bez předchozího ohlášení.
  13. Výsledek zápasu zadává vítěz ihned po dokončení zápasu, nesmí chybět screenshoty se skórem po konci všech odehraných map. Stránku zápasu je třeba průběžně sledovat až do potvrzení výsledku.

Konflikty
  1. Pokud se soupeř choval v rozporu s pravidly a chcete podat protest, odmítněte navržený výsledek a zadejte návrh na kontumaci. Tímto se zápas dostane do stavu konfliktu. Je třeba tak učinit do 15 minut, než bude navržený výsledek automaticky potvrzen a poté již nebude možnost proti němu vznést protest.
  2. Protest lze podat pouze jednou, proto v jediném komentáři, který ponese název konflikt, vyjmenujte vše, co považujete za nutné. Pokud se nebude jednat o odpovědi na otázky admina, nebude na další vaše komentáře s obviněními brán zřetel.
  3. V protestním komentáři je vždy nutno uvést body pravidel, které byly porušeny, a své tvrzení podložit dostatečnými důkazy. U dema vypište hráče a úseky hry, u kterých mělo k porušování pravidel dojít.
  4. Při řešení konfliktu bude brán ohled na komunikaci pouze prostřednictvím komentářů pod zápasem.
  5. K zápasům se v případě konfliktu vyjadřují výhradně hráči z obou zúčastněných týmů a admini turnaje.
  6. Od vzniku konfliktu, který splňuje veškeré požadavky, má obviněná strana 15 minut na své vyjádření. Pokud je výsledek jednoznačný, může dojít k uzavření bez čekání na tuto reakci.
  7. Proti rozhodnutí admina lze podat odvolání k hlavnímu adminovi turnaje nejpozději 15 minut od uzavření konfliktu. Hlavní admin prozkoumá rozhodnutí a vynese verdikt, který je konečný a proti němuž se již nelze dále odvolávat. V případě, že stížnost bude nesrozumitelná, nebude obsahovat funkční odkaz na zápas a přesné důvody, proč bylo odvolání podáno, bude okamžitě zamítnuta bez možnosti nápravy.

Další články z této sekce...

Kupte si Call of Duty 4: Modern Warfare v našem shopu:
Cena:
399 Kč
Verze:
PC
Další platformy:
Xbox 360, PS3, Wii
Koupit hru Call of Duty 4: Modern Warfare

SDÍLET

Hodnocení

OHODNOŤTE ČLÁNEK

Kliknutím na hvězdičku vložíte své hodnocení
Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé. Děkujeme za Váš hlas.

Toplist